MSX, das een tijdje terug!quote:
Dude! It's chick magnet!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad! Ga het meteen weer laten groeien!
[..]
Je mag wel wat van mij hebbenDe kapsters waren ook altijd jaloers op mijn haar, had ik maar zulk dik, vol haar. En ik daar maar zitten van nee dat is niks hou erover op, je kan er niks mee als man zijnde.
Hij is al bezet, dus kan hij dat nu doorgeven aan Q.?quote:
AirwiN was ook al bezet toen hij pas z'n haar z'n gang liet gaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is al bezet, dus kan hij dat nu doorgeven aan Q.?
Mijn haar is dat als van Q. : onbestaand.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
AirwiN was ook al bezet toen hij pas z'n haar z'n gang liet gaan
En wellicht kan Q. een pruik kopen?
Ik hoor van vrijwel alle vrouwen, laat je haar weer groeien. Ik ga het toch maar doen denk ikquote:
Maar dan wellicht verder wat minder ondoodquote:
Met een spinnetje natuurlijkquote:
Oh ja, Halloween komt er weer bijna aanquote:
Ja logisch toch? Kinderen krijgen kan altijd nogquote:
You've got my votequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoor van vrijwel alle vrouwen, laat je haar weer groeien. Ik ga het toch maar doen denk ik
Zeg dat tegen de christelijke rouvoet en co.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja logisch toch? Kinderen krijgen kan altijd nog
Dat batman kostuumquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:50 schreef MissMSX het volgende:
Whahahaha, die website...
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Belsezar is toch niet bezet?
En Ik houd wel van kaal
Hoewel een volle kop met haar ook wel mooi is...
Ja, die's coolquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
Want! Want! En dan met roze Scarlett-pruik.![]()
Wat heb ik daar mee te schaften? Waar bemoeien ze zich mee? Door een nieuwe babyboom te promoten creeer je alleen maar problemen voor de toekomst en los je de huidige niet op...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de christelijke rouvoet en co.
Ze vinden gewoon dat je enige doel op aarde hier is om te werpen en te koken. Christelijke normen ftw!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb ik daar mee te schaften? Waar bemoeien ze zich mee? Door een nieuwe babyboom te promoten creeer je alleen maar problemen voor de toekomst en los je de huidige niet op...
Heel erg, maar die vind ikbest leukquote:
Check jij je PM wel eens of heb ik net voor Jan Lul iets gestuurd?quote:
Het is wel consistent met de manier waarop ze alle andere problemen voor zich uit schuiven. Zodat er meer tijd over blijft voor symboolpolitiek, no doubtquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:58 schreef MissMSX het volgende:
Door een nieuwe babyboom te promoten creeer je alleen maar problemen voor de toekomst en los je de huidige niet op...
En hoe pijnlijk zijn zulke uitspraken voor mensen die geen kinderen kunnen krijgen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze vinden gewoon dat je enige doel op aarde hier is om te werpen en te koken. Christelijke normen ftw!.
En nee, ik ga niet beginnen aan kinderen als Rouvoet vind dat iedereen maar een kind moet nemen.
Dat is Gods wil.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe pijnlijk zijn zulke uitspraken voor mensen die geen kinderen kunnen krijgen...
Erg pijnlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe pijnlijk zijn zulke uitspraken voor mensen die geen kinderen kunnen krijgen...
En dan weer meisjes, of ook wat jongens?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er twee, ik doe het goed.
Nu nog een stel erbij
Dan hoeft iemand anders er niet perse te krijgen en heb ik iemand geholpen
Blijkbaar ben ik alleen vermakelijk als ik geen grapjes maakquote:
Kloptquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik alleen vermakelijk als ik geen grapjes maak.
Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan weer meisjes, of ook wat jongens?
Hehe, logisch.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Alles is goed, zolang het maar geen aliens zijn oid, die wil ik niet
Ik zeg dat ik hun kinderen NIET wil...quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
De Lizardpeople zijn jou dankbaar JB![]()
.
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |