abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65452724
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef kriele het volgende:

[..]

Voor zover ik weet moet Robert bij N/H/L zelf de auto bekostigten. Het team heeft slechts geld voor 1 auto.
Inderdaad. Daarom moest Wilson weg, omdat het team alleen de McDonald's auto heeft voor Rahal.

En ik denk dat de bedragen die Doornbos moet meenemen bij NHL of HVM niet ver uit elkaar liggen. De kosten voor een auto zullen bij beide teams min of meer gelijk zijn.

Maar als Doornbos nog steeds de steun heeft van ING (en Red Bull ?), zie ik het wel zitten. ING beperkt (voor zover ik gelezen heb) alleen de extra uitgaven in de F1. Dus niet de steun voor Renault en de GP's. Alleen voor het meenemen van gasten naar een GP en dat soort zaken. Daarmee zouden ze al een flink bedrag besparen.

Bourdais blijft bij STR, dus die is ook geen concurrent meer. Doornbos bij NHL en dan kan Dan Clarke naar HVM.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_65455369
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
Bourdais blijft bij STR, dus die is ook geen concurrent meer.
Heb ik weer zitten slapen ergens Heb je linkje ergens? Zou ik wel top vinden voor m...
Where facts are few, experts are many.
pi_65463634
Die blijft. Jezus Atreidez, neem toch een iets aan als mensen wat zeggen !!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_65464069
Als jij wat roept heb ik dat niet hoor! Alleen Sasquatch he
pi_65464231

Nouja, om je gerust te stellen: hij blijft
vosss is de naam,
pi_65466218
Zal Massa blij mee zijn
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:04:52 #107
184465 Migue
Sensuele man
pi_65467153
Uiteraard moet Doornbos een groot bedrag ophoesten, maar echt geen miljoenen hoor, ze hebben bij Newman/Haas nog wel wat meer sponsoren en McDonald's is ook sponsor van de tweede auto, alleen geen hoofdsponsor
pi_65471770
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Heb ik weer zitten slapen ergens Heb je linkje ergens? Zou ik wel top vinden voor m...
Nog niet bevestigd, maar dat was Buemi tot voor kort ook niet, terwijl het al lang zeker was.

Bourdais to secure second Toro Rosso seat
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:51:58 #109
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65471810
Tvp.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65543058
quote:
Rahal Letterman Racing neemt komend seizoen geen deel aan de IndyCar Series. Het team is de dupe van de wereldwijde financiėle crisis en kan geen sponsoren vinden voor het komende jaar. RLR is niet het enige team met problemen, zo stopte eerder het Honda F1 Team met al haar activiteiten, evenals rallyfabrikanten Subaru en Suzuki. Het team won in 2004 de Indianapolis 500 met Buddy Rice en liet Danica Patrick debuteren in de IndyCar.

"Op dit moment neemt Rahal Letterman geen deel aan de IRL in 2009", verklaarde mede-eigenaar Bobby Rahal. Het team kwam afgelopen seizoen uit met Ryan Hunter-Reay en won de race op Watkins Glen.

Overigens neemt RLR wel deel aan het ALMS met 2 fabrieks BMW's.
pi_65557341
Crisis zuigt..
pi_65558279
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef Atreidez het volgende:
Crisis zuigt..
Ja en nee. Als je nu naar de Motogp ontwikkelingen kijkt zie je toch dat er wat hervormingen gaan plaatsvinden om eea toegangkelijker en goedkoper te maken. Dat zal over 2a3 jaar dan uitwerking gaan hebben voor ons als publiek in positieve zin
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:25:28 #113
184465 Migue
Sensuele man
pi_65560447
"As of now" is the keyword, en er zijn nog twee maanden te gaan tot de seizoensopening. Niets om je zorgen over te maken dus.
pi_65562898
Volgens mij wordt het weer niks met doornbos
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 januari 2009 @ 13:05:45 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65563842
tvp
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65683869
Robert Doornbos rijdt komend seizoen bij Newman/Haas/Lanigan in de Indy Racing League meldt het Algemeen Dagblad. Het team wil de komst van de Nederlander nog niet bevestigen.
Contract
Na een jaartje noodgedwongen afwezigheid keert Robert Doornbos terug naar de Verenigde Staten om zijn carriére voort te zetten. De Rotterdammer zou zijn handtekening hebben gezet onder een contract bij het toonaangevende Newman/Haas/Lanigan Racing. Het team dat jarenlang met Sebastien Bourdais het Champ Car-kampioenschap domineerde

Sponsorgeld
Bobby D. is in Amerika al een gevestigde naam. In zijn eerste seizoen Champ Car won hij twee races en werd hij derde in het kampioenschap. Toch moet Doornbos flink wat sponsorgeld meenemen om een seizoen te kunnen rijden in de IRL. Naar verluidt gaat het om een bedrag van 3 miljoen euro.

St. Petersburg
De openingsrace van het IRL-seizoen is op 5 april op het stratencircuit van St.Petersburg in Florida.
http://www.rtl.nl/(/sport(...)doornbos_amerika.xml
pi_65684389
CHAMP CAR: Rentree Doornbos in Amerika aanstaande
Robert Doornbos keert dit jaar zo goed als zeker terug in de Amerikaanse racerij. De beste nieuwkomer van het Champ Car-seizoen 2007 heeft volgens AD Sportwereld een contract getekend bij Newman/Haas/Lanigan. Een officiėle bevestiging van het nieuws laat nog op zich wachten.

Newman/Haas/Lanigan was in de Champ Car altijd een topteam, maar draaide vorig jaar moeizaam in de vernieuwde IRL IndyCars. Justin Wilson werd al aan de kant geschoven en de geruchten over de komst van Doornbos gingen al een tijdje. AD Sportwereld meldt dat de Nederlander nu definitief is gecontracteerd en voor zijn stoeltje drie miljoen euro aan sponsorgeld moet meenemen.
http://www.f1today.nl/nieuws/2009/02/03/rentree-doornbos-in-amerika-aanstaande/

Drie miljoen dus. Mag hij ING wel heeeeel dankbaar zijn!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:48:27 #118
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_65688581
Top!
Hopelijk krijgen we meer IRL te zien hier.
pi_65689286
Toppie. Goed team iig !!
pi_65689497
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:11 schreef m1155 het volgende:
Toppie. Goed team iig !!

Dat was het in de Champcars ja. Nu een middenmoter. Hopen dat ze een inhaalslag kunnen maken omdat ze nu een jaar ervaring op hebben gedaan in de IRL. Komt de organisatie nu wel met een nieuw chassis? Dat zou de voormalige CC teams wat meer kans geven t.o.v. de teams die al jaren IRL rijden.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:20:38 #121
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_65689566
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:18 schreef kriele het volgende:

[..]

Dat was het in de Champcars ja. Nu een middenmoter. Hopen dat ze een inhaalslag kunnen maken omdat ze nu een jaar ervaring op hebben gedaan in de IRL. Komt de organisatie nu wel met een nieuw chassis? Dat zou de voormalige CC teams wat meer kans geven t.o.v. de teams die al jaren IRL rijden.
Ik heb maanden geleden een keer gelezen dat men met een compleet nieuw pakket bezig was.
Maar dat ging volgens mij pas over 2010 of 2011.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:47:52 #122
184465 Migue
Sensuele man
pi_65699302
2011, en als de economie dan nog zo kut is kan je een halvering van het veld verwachten met de investeringen die gemaakt moeten worden. Daar tegenover staan wel een aantal teams die (terug) naar de IndyCars willen, zoals Sam Schmidt, Bryan Herta Racing en Davey Hamilton's team.

Newman/Haas is gewoon een topteam, ongeacht of ze nieuw zijn in de IRL IndyCars of niet. Vorig jaar wonnen ze al twee races, puur op eigen kracht, en met de test die aanstaanden zijn plus de infrastructuur van het team worden dat volgend jaar nog veel meer overwinningen, zeker als ze met twee wagens rijden met Graham Rahal en Roberto Doornbos.
Maar Doornbos heeft vorige maand natuurlijk ook al getekend bij Newman/Haas...
pi_65701404
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef Migue het volgende:
Newman/Haas is gewoon een topteam, ongeacht of ze nieuw zijn in de IRL IndyCars of niet. Vorig jaar wonnen ze al twee races, puur op eigen kracht, en met de test die aanstaanden zijn plus de infrastructuur van het team worden dat volgend jaar nog veel meer overwinningen, zeker als ze met twee wagens rijden met Graham Rahal en Roberto Doornbos.
Zeker op de Road/Street course zullen ze sterk zijn en Bobby heeft bewezen dat die goed overweg kan met de amerikaanse baantjes.

Zaten er nou minder Ovals in dit jaar ??
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:00:07 #124
184465 Migue
Sensuele man
pi_65702370
Nashville is pleiten, maar dat was toch al een kutbaan en niet ovalwaardig. Long Beach en Toronto zijn erbij gekomen, bekend terrein voor de ChampCar-teams en rijders dus.
pi_65705596
Jammer dat ze Montreal er niet bij hebben, aangezien er nu ook al geen F1 is... Vind t een gaaf circuit

Wel goed nieuws van Doornbos, net op t moment dat we de hoop aan t verliezen waren
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:33:44 #126
184465 Migue
Sensuele man
pi_65709329
quote:
Question: Is Milko Duno and her Citgo sponsorship going to be in the mix for 2009? If they are, what team would you hazard to guess they would end up with? (Gregg, Eden Prairie, Minn.)

Answer: The rumor mill has her heading to Newman Haas in a third car of the team, but there has been no independent confirmation of this.
pi_65716530
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef Migue het volgende:

[..]

Zonde dat ze haar laten meerijden...
pi_65718204
Hoe staat het er eik voor met de line-up voor komend seizoen?

Wie is er al allemaal bevestigd? Zijn er nog lege stoeltjes? Etc?

Iemand toevallig een overzichtje?
vosss is de naam,
pi_65720899
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:49 schreef vosss het volgende:
Iemand toevallig een overzichtje?
Kijk n's: http://www.openwheelworld.net/pages/goSticky.php?id=34

(Mooier was als ze een overzicht per team hadden gemaakt...)
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:59:16 #130
184465 Migue
Sensuele man
pi_65721388
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef m1155 het volgende:

[..]

Zonde dat ze haar laten meerijden...
Bekijk het van deze kant:
Er gaat geen stoeltje aan haar verloren, de derde Newman/Haas wagen gaat toch niet rijden als zij en niemand anders erin komt. Dus de tweede inschrijving van D&R blijft open, hopelijk voor Townsend Bell.
De Roberto Doornbos-deal zou zomaar medegefinancierd kunnen worden door Milka Duno's geld, carryover cash. Dan neem ik Milka Duno er graag bij, wie weet kan ze Danica Patrick er nog uit rijden, ze heeft vorig jaar al meer rondes geleid dan Mrs. Hospenthal.

Buddy Rice bevestigd bij Rubicon/Pacific Coast Motorsports Wordt waarschijnlijk ook een volledig seizoen. Te focking cool!
pi_65731782
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef Migue het volgende:
2011, en als de economie dan nog zo kut is kan je een halvering van het veld verwachten met de investeringen die gemaakt moeten worden. Daar tegenover staan wel een aantal teams die (terug) naar de IndyCars willen, zoals Sam Schmidt, Bryan Herta Racing en Davey Hamilton's team.

Wordt waarschijnlijk verschoven naar 2012 met de nieuwe turbo-motor. Er blijken 5 gegadigden te zijn om de motor te bouwen. Honda, Porsche, Volkswagen, Fiat en Audi.
pi_65738326
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:59 schreef Migue het volgende:

[..]

Buddy Rice bevestigd bij Rubicon/Pacific Coast Motorsports Wordt waarschijnlijk ook een volledig seizoen. Te focking cool!
Een van m'n favorieten. Altijd zo lekker droog
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:52:52 #133
184465 Migue
Sensuele man
pi_65738825
Yes, ook een van mijn favorieten, snelle Amerikanen zijn altijd favorieten van mij omdat de sport dat nodig heeft.
pi_65740532
Net op t nieuws geruchten over t witwassen van geld door papa Zwolsman via een raceteam in de USA waar zoontje gereden zou hebben Nouja nieuws, RTL Boulevard..
pi_65744586
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:50 schreef Atreidez het volgende:
Net op t nieuws geruchten over t witwassen van geld door papa Zwolsman via een raceteam in de USA waar zoontje gereden zou hebben Nouja nieuws, RTL Boulevard..
Zou niet de eerste keer zijn. Heeft hij ook al gedaan met z'n Euro Racing in de jaren '90. Voor dat sportscar team hebben b.v. Frentzen en Euser nog gereden.
pi_65756312
Iedere keer als ik jou zie posten baal ik ervan dat de Targa Florio niet bestaat voor rFactor !
vosss is de naam,
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:43:38 #137
184465 Migue
Sensuele man
pi_65756931
Ooh dat is niks vergeleken met de rest wat Zwolsman sr. op zijn contostrafblad heeft staan Verbaast mij verder dan ook niets.
Speaking of Charles Zwolsman jr., eeuwige zonde dat hij geen eerlijke kans in de Champ-/IndyCars heeft gehad, een van de grootste Nederlandse talenten de laatste vijf jaar.

Maar in other news, Sarah Fisher maakt vrijdag een nieuwe sponsor bekend. Het schijnt AAA te zijn, die waren al aan boord, dus zou heel goed kunnen dat zij de rest van de races in gaan vullen als hoofdsponsor waardoor we een extra fulltime entry erbij hebben Amerikaans met talent, vrouw + beter dan Mrs. Hospenthal, ik hou ervan!
pi_65767433
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:43 schreef Migue het volgende:
Ooh dat is niks vergeleken met de rest wat Zwolsman sr. op zijn contostrafblad heeft staan Verbaast mij verder dan ook niets.
Speaking of Charles Zwolsman jr., eeuwige zonde dat hij geen eerlijke kans in de Champ-/IndyCars heeft gehad, een van de grootste Nederlandse talenten de laatste vijf jaar.

Maar in other news, Sarah Fisher maakt vrijdag een nieuwe sponsor bekend. Het schijnt AAA te zijn, die waren al aan boord, dus zou heel goed kunnen dat zij de rest van de races in gaan vullen als hoofdsponsor waardoor we een extra fulltime entry erbij hebben Amerikaans met talent, vrouw + beter dan Mrs. Hospenthal, ik hou ervan!
Beter of niet, SF moet eerst maar eens aan de resultaten van DP komen. Voorlopig zie ik dat niet gebeuren.
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:39:34 #139
184465 Migue
Sensuele man
pi_65784195
Logisch als ze geen wagen krijgt waar ze een kampioenschap mee kan winnen, of op zijn minst meerdere races. En ja, dat is ook kritiek op Marco Andretti, die ook maar eens moet laten zien waarom hij Andretti heet en voor papa rijdt.
pi_65790964
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef Migue het volgende:
Logisch als ze geen wagen krijgt waar ze een kampioenschap mee kan winnen, of op zijn minst meerdere races. En ja, dat is ook kritiek op Marco Andretti, die ook maar eens moet laten zien waarom hij Andretti heet en voor papa rijdt.
Volgens mij zijn alle wagens en motoren gelijk, dus daar ligt het niet aan. Wel kan het aan de afstelling van de wagen liggen, wat AGR blijkbaar beter voor elkaar heeft dan SFR, dus voor een deel heb je gelijk. Maar voor een objectief oordeel zouden ze voor hetzelfde team moeten gaan rijden.

Als Duno voor NHL gaat rijden, kunnen we in ieder geval zien wat zij waard is ten opzichte van Rahal en misschien Doornbos.

En wat Marco betreft. In de A1GP vindt ik hem tegenvallen, maar dat kan ook aan de afstelling van de wagen liggen wat Team USA misschien minder voor elkaar heeft als Team Nederland, Ierland of Zwitserland.
pi_65808600
Ik vind Marco eik overal tegenvallen en niet alleen in A1GP
vosss is de naam,
pi_65891365
Robert is vandaag naar Amerika vertrokken voor een medische keuring en dergelijks !
vosss is de naam,
pi_65891410
quote:
Robert is op dit moment onderweg naar de USA voor een medische en fysieke test. Op zeer korte termijn verwachten wij bekend te maken wat Robert in 2009 gaat doen naast zijn verplichtingen voor A1 Team Nederland.

bron: www.robertdoornbos.com
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 februari 2009 @ 20:19:12 #144
Maffe Fries
pi_65891831
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:23:27 #145
184465 Migue
Sensuele man
pi_65938649
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Migue het volgende:
Voor de fetisjisten onder ons: http://sportsillustrated.(...)dels/danica-patrick/
pi_65942590
Toch wel de lekkerste indycar coureur

niet dat dat een moeilijke competitie is
pi_65954874
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Toch wel de lekkerste indycar coureur

niet dat dat een moeilijke competitie is
Ze heb wel haar op d'r ...tanden.
pi_65957382
Ow, Robert is glansrijk door de keuringen heen gekomen en kennelijk heeft ie ook een crashtest gedaan.

Ik denk dat we nog voordat de week om is goed nieuws horen
vosss is de naam,
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:16:41 #150
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_65959111
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Migue het volgende:
Voor de fetisjisten onder ons: http://sportsillustrated.(...)dels/danica-patrick/
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolņ Canepa
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:35:02 #151
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_65974865
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef vosss het volgende:
Ow, Robert is glansrijk door de keuringen heen gekomen en kennelijk heeft ie ook een crashtest gedaan.

Ik denk dat we nog voordat de week om is goed nieuws horen
quote:
Robert Doornbos naar Indycar met vier miljoen van ING

- Datum: 12-feb-2009 01:26

Voormalig Formule 1-coureur Robert Doornbos (foto) gaat dit jaar in de Indycar Racing League rijden in de Verenigde Staten voor het team van Newman Haas. De 27-jarige Doornbos reed eerder voor voor Team Minardi USA in de Champ Car World Series en afgelopen jaar in de Superleague Formula voor AC Milan en als coureur van A1 GP team Nederland.

Op de dag dat door bank- en verzekeraar ING bekend werd gemaakt dat het concern 2700 arbeidsplaatsen gaat schrappen, meldt Het Parool dat Doornbos vier miljoen dollar inbrengt, als sponsorgeld van ING, bij team Newman Haas. (MB)
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:15:52 #152
184465 Migue
Sensuele man
pi_65975548
Lodewijk Varossieau heeft al gezegd dat drie miljoen schromelijk overdreven is, Het Parool is dus lekker aan het zwetsen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:04:19 #153
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_65976842
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_65977455
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:15 schreef Migue het volgende:
Lodewijk Varossieau heeft al gezegd dat drie miljoen schromelijk overdreven is, Het Parool is dus lekker aan het zwetsen.

Zou het? Bekend is dat N/H/L geld heeft voor 1 auto, wat betekent dat Bobby D de tweede helemaal zelf moet betalen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 februari 2009 @ 10:57:05 #155
Maffe Fries
pi_65978370
Dinsdag zal bekend worden voor welk team Robert zal tekenen
pi_65982052
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:25 schreef kriele het volgende:

[..]

Zou het? Bekend is dat N/H/L geld heeft voor 1 auto, wat betekent dat Bobby D de tweede helemaal zelf moet betalen.
Misschien dat Milka Duno en haar sponsr Citgo wat meer meeneemt om Doornbos auot mede te financieren?

Zij zou de derde NHL gaan besturen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:57:22 #157
184465 Migue
Sensuele man
pi_65984967
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:25 schreef kriele het volgende:

[..]

Bekend is dat Newman/Haas uit eigen budget geen tweede auto kan betalen, maar dat betekent niet dat Roberto Doornbos het gehele budget zelf op moet hoesten. Ik ga nogsteeds van een bedrag onder het miljoen uit, want ik denk dat Milka Duno inderdaad Roberto's auto medefinanciert, en dat Newman/Haas geen volledig budget heeft voor een tweede auto, maar wel om, laten we zeggen, 50% te financieren. Tel daar ING/RedBull en wat ander spul dat Roberto zelf meebrengt, en Milka Duno's Citgo (want Newman/Haas gaat haar echt niet voor minder dan een paar miljoen in die auto zetten), en je zit zo aan een volledig budget.

Maargoed, het valt nog maar te bezien of Milka Duno bevestigd wordt, het zou de constructie iig wel duidelijk maken
pi_65985856
Zal Rahal puur om de centen behouden zijn? Ik heb het niet heel goed kunnen volgen, maar ik was altijd zeer gecharmeerd van Justin Wilson. Wilson maakte in zijn debuutjaar(?) toch gehakt van Verstappen in de F1.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:27:45 #159
184465 Migue
Sensuele man
pi_65985890
Forget about ING, Robin Miller zat er weer eens naast:
quote:
My information about Bobby D's sponsorship is incorrect, as I will share a letter I received this week.

“Dear Robin, can I clarify that your assertion in the below speedtv article that Robert Doornbos is bring ING sponsorship money with him to the US is entirely incorrect in all aspects. We are not entering IRL, and we do not sponsor Robert Doornbos.

Our work with Robert was limited to driver appearances during the Bavaria City race held in Rotterdam in 2007 and 2008. I would be very grateful is you could remove this inaccuracy from the article.

Jon Tracey
Director, Press & PR ING Formula 1 Programme.”
Dan zou het zomaar kunnen zijn dat RedBull zijn sponsorship in IndyCars weer op Eddie Cheever Jr. niveau brengt.

kriele, Graham Rahal is echt een talentje, maak je daar maar geen zorgen om. Dit was puur een keuze op potentie van de rijder, want Justin Wilson reed vorig jaar natuurlijk met de McDonalds wagen, dus hebben beide rijders geen grote sponsoren. Het team ook niet trouwens, Carl Haas en Paul Newman stopten zelf veel geld in het team om maar verzekerd te zijn van de beste rijders, ook al betekende dat weinig sponsor inkomsten.
pi_65989300
quote:
“Dear Robin, can I clarify that your assertion in the below speedtv article that Robert Doornbos is bring ING sponsorship money with him to the US is entirely incorrect in all aspects. We are not entering IRL, and we do not sponsor Robert Doornbos.

Our work with Robert was limited to driver appearances during the Bavaria City race held in Rotterdam in 2007 and 2008. I would be very grateful is you could remove this inaccuracy from the article.

Jon Tracey
Director, Press & PR ING Formula 1 Programme.”
Press en PR gast van ING en dan een dergelijk mailtje sturen.

Sure
vosss is de naam,
pi_65989430
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Press en PR gast van ING en dan een dergelijk mailtje sturen.

Sure
bringING
pi_65992484
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:02 schreef sasquatsch het volgende:
bringING
Ik twijfel of ie het opzettelijk heeft gedaan. Misschien had ie wel haast met tikken, er zijn nogal wat ING mensen gewipt de afgelopen 2 dagen natuurlijk
pi_65994093
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:02 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

bringING
quote:
I would be very grateful is you could remove this inaccuracy from the article.
Het zal allemaal wel, ik geloof er niet zo in.
Als je in zo een functie zit behoor je normale leesbare mails te kunnen sturen en geen basischoolmailtjes.

Als het echt zou zijn en ik zou zn baas zijn zou ik hem eruit flikkeren.
Het is godverdomme geen kinderschool waar hij werkt!
vosss is de naam,
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:47:24 #164
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_65995297
Mooi nieuws
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_66020549
Reactie op een YouTube filmpje dat ik had geplaatst tijdje geleden betreffende IRL. Zo word er dus gedacht over Doornbos

hello hello
Hi' I'm Keith. I live near Atlanta. Are you a big IndyCar fan also? I've been following IndyCar racing since 1997. I've always supported the IRL .

I hate nascrap and love IndyCar. I prefer the IndyCar Series have a 65% to 75% oval to street/road course schedule.

My fave team is AGR.

I hate all these new ride buyers like :Milka Duno, EJ Viso, Robert Doornbos, Mario Moreas, Mike Conway !! The

Series needs drivers like : Townsend Bell, Alex Barron, Mario Dominguez, Tomas Scheckter, Buddy Lazier, Jacques Lazier, Roger Yasukawa, PJ Chesson, Jimmy Kite, Alex Llyod, Arie Jr, Jay Howard, Wade Cunningham !!

have any favorite drivers? Teams ? Races ?

hey, this is a must read ---> http://www.mynameisirl.com/2008/06/will-it-play-in-peoria.html
pi_66022221
Deze man weet schijnbaar niet dat iedereen tegenwoordig een paydriver is. Gelukkig is niet iedereen die centen meeneemt een Ricardo Rosset of een Lavaggi.
pi_66032427
quote:
Zo word er dus gedacht over Doornbos
Dat valt best wel mee hoor. Er zijn in Nederland ook genoeg mensen die Verstappen destijds finaal de grond in boorde tegenover amerikanen, terwijl Verstappen nog altijd een van de grootste fanbases heeft.

Er zijn genoeg Amerikanen die wel degelijk gecharmeerd zijn van Bobby D en dat is een understatement
vosss is de naam,
pi_66032474
Ow, hij noemt wel Arie Luyendijk Junior, dat is dan wel weer sportief.
Al moet ik wel zeggen dat ik een hogere pet op heb van Robert dan van Arie Jr.
vosss is de naam,
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:01:54 #169
184465 Migue
Sensuele man
pi_66032736
Arie jr. heeft afgelopen seizoen laten zien gewoon niet goed genoeg te zijn voor de IndyCar Series. Erg jammer, want Nederland kan wel weer een in de VS opgeleid talent in de IndyCar Series gebruiken. Charles Zwolsman jr. zit er waarschijnlijk niet meer in. Maar gelukkig hebben we Junior Strous nog, die zou het ook zomaar kunnen gaan maken in de IndyCar Series.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:28:17 #170
184465 Migue
Sensuele man
pi_66143500
Eindelijk concreet bericht van de kleintjes:
quote:
A news item that doesn't assure anything: Conquest Racing announced today that it will have Jaime Camara in its car during next week's IndyCar Series test at Homestead-Miami Speedway. The team has not set its plans for the upcoming season, including the status of Camara, but it's a good sign that the team will be in the field somehow given it's testing. Dale Coyne Racing also plans to participate in the test, although it has not announced a driver or drivers.
pi_66231094
Hmmmz, het zou gisteren bekend gemaakt moeten worden voor Doornbos.
Dat is echter niet gebeurd vanwege " organisatorische redenen" .

ING wil stoppen met de F1 te spnosoren. Ik hoop wel dat ze evengoed Doornbos nog willen sponsoren, of dat Doornbos een andere sponsor weet te vinden op zeer korte termijn.

Anders ziet het er slecht uit voor Bobby D ben ik bang
vosss is de naam,
pi_66231440
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:49 schreef vosss het volgende:
Hmmmz, het zou gisteren bekend gemaakt moeten worden voor Doornbos.
Dat is echter niet gebeurd vanwege " organisatorische redenen" .

ING wil stoppen met de F1 te spnosoren. Ik hoop wel dat ze evengoed Doornbos nog willen sponsoren, of dat Doornbos een andere sponsor weet te vinden op zeer korte termijn.

Anders ziet het er slecht uit voor Bobby D ben ik bang

Dit stemt inderdaad weinig hoopvol, maar ING had in een eerder stadium toch al aangegeven dat zij Robert in ieder geval niet zouden steunen?
pi_66232040
Wie heeft ooit gezegd dat ING Doornbos ging sponsoren dan. Omdat ie bij Bavaria events in een Renault rijdt, betekent niet meteen dat ze zijn sponsor zijn natuurlijk, iets wat die slechtspellende man in die brief ook zegt.
pi_66241993
Doornbos gaat volgende week in ieder geval testen op Homestead. En wordt daarbij begeleid door niemand minder dan Arie Luyendijk.
quote:
Doornbos maakt komende week debuut op oval
Robert Doornbos moet nog even wachten op zijn definitieve aankondiging als coureur in de IndyCar Series. De snelle Nederlander was in 2008 succesvol in de Superleague Formula en overwintert nu in de A1GP Powered by Ferrari. Eerder werd al bekend dat hij in de Amerikaanse topklasse gaat rijden, echter was het team nog niet definitief bekend. Gisteren zou de presentatie plaatsvinden maar organisatorische redenen stonden dit in de weg. De site maakte vandaag wel bekend dat Doornbos komende week gaat testen op een oval.

"Hoewel de bekendmaking van Bobby D’s plannen voor 2009 even is uitgesteld, kunnen we al wel melden dat hij aanstaande maandag, dinsdag en woensdag voor het eerst op een oval gaat testen voor de Indycar Series in Homestead (Amerika). Bobby D wordt hierbij begeleid door een Nederlandse oud-winnaar van de Indy 500", zo meldde de website van Robert Doornbos.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:24:46 #175
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66242122
Veel kilometers maken en ervaring opdoen op ovals is het enige dat nu telt voor Doornbos.
En dan hopen dat de achterstand op de anderen snel ingelopen kan worden.
pi_66243539
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Veel kilometers maken en ervaring opdoen op ovals is het enige dat nu telt voor Doornbos.
En dan hopen dat de achterstand op de anderen snel ingelopen kan worden.

Ik heb er wel vertrouwen in dat Robert dit aankan. Juist de meer technische circuits zijn lastiger voor hem.
pi_66246573
Naar mijn idee is oval racing toch vooral een tactisch en technisch verhaal. Natuurlijk moet je het trainen, maar snel gaan op roadcourses en normale circuits is toch echt een hogere uitdaging, en dat heeft ie al erg goed onder de knie. Dat is ook duidelijk geworden met verschillende auto's al
pi_66252234
Ik hoop alleen niet dat ie dalijk in plaats van Newman/Haas bij KVM terecht komt ofzo

Ik zie het nog wel gebeuren
vosss is de naam,
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:19:05 #179
184465 Migue
Sensuele man
pi_66272357
Welk team bedoel je nou? Want als je het over KV Racing hebt, die hebben het vorig jaar beter gedaan dan Newman/Haas, die op twee overwinningen na helemaal niets hebben laten zien, in tegenstelling tot het constant presterende KV RT.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 februari 2009 @ 12:26:33 #180
Maffe Fries
pi_66272638
Waarschijnlijk bedoelt vosss HVM Racing. Dat is het voormalige Minardi USA Team. Zij verschijnen dit jaar voorlopig alleen met EJ Viso aan de start.
pi_66286117
HVM bedoeld ik ja. Ik zie nu pas dat ik een typo had gemaakt

Viso heeft eerder al gezegd dat Robert zijn teamgenoot is voor komend jaar.

Nou, dan zie ik Robert toch echt liever bij newman/haas dan bij HVM hoor
vosss is de naam,
pi_66293006
Het is officieel Doornbos naar NHL

http://www.robertdoornbos.com/
pi_66298331
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:14 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

Ik dacht dat ik Barrichello zag op die hoofdpagina foto
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:10:27 #184
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66298971
Yay !
pi_66300590
Dat werd es tijd
pi_66300773
Goed nieuws En nu de grote spanning of we t live kunnen zien met een beetje redelijk tv pakket. Mike Conway doet ook indycar, dus misschien wil de bbc dat er ook wel bij hebben
pi_66302768
Ik las het net al! Super nieuws!!!!

Ik ga hier bier op drinken!!!!
vosss is de naam,
pi_66304786
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:52 schreef vosss het volgende:
Ik las het net al! Super nieuws!!!!

Ik ga hier bier op drinken!!!!
Anders had je geen biertje opengetrokken?

Ben wel benieuwd wie hem nu sponsort.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:12:27 #189
184465 Migue
Sensuele man
pi_66313336
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:56 schreef Atreidez het volgende:
En nu de grote spanning of we t live kunnen zien met een beetje redelijk tv pakket.
Alles behalve SBS6 graag Liveuitzendingen zullen wel tegen gaan vallen, ik verwacht niet meer dan een uitgebreidde samenvatting een week later eigenlijk...
pi_66319856
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:12 schreef Migue het volgende:

[..]

Alles behalve SBS6 graag Liveuitzendingen zullen wel tegen gaan vallen, ik verwacht niet meer dan een uitgebreidde samenvatting een week later eigenlijk...
RTL GP had altijd de rechten voor de Indy 500 (behalve dit jaar dan ) Dus misschien dit jaar uitbreiding met volledig Indycar seizoen. Paar jaar geleden was er na elke race wel een kleine recap van de races.

Zou een goeie zet zijn. Doornbos blijft populair blijkbaar.
pi_66319952
Tuurlijk. Doornbos heeft datgene waar het Balkenende aan schort
vosss is de naam,
pi_66319958
Charisma dus
vosss is de naam,
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:35:36 #193
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66320134
En hij heeft echt bewezen hard te kunnen rijden, ook niet onbelangrijk. Ik heb hem nog nooit echt teleur zien stellen.
pi_66321798
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:14 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

Hopelijk doet hij het goed
  maandag 23 februari 2009 @ 23:14:45 #195
184465 Migue
Sensuele man
pi_66392219
Ik zit eens de fotos van de Homestead test te bekijken, lijkt erop dat Roberto zijn eigen auto betaalt. En Milka Duno rijdt ook zeker voor Newman/Haas.
pi_66392972
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:14 schreef Migue het volgende:
Ik zit eens de fotos van de Homestead test te bekijken, lijkt erop dat Roberto zijn eigen auto betaalt. En Milka Duno rijdt ook zeker voor Newman/Haas.

Linkje?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:09:24 #197
184465 Migue
Sensuele man
pi_66397677
http://www.tracksideonline.com/photos/

Goed om eindelijk weer IndyCars op het circuit te zien, zo'n lange winterstop is dodelijk saai. Roger Yasukawa is overigens bevestigd bij Dreyer & Reinbold voor Motegi.
pi_66398288
Bobby D erop En dan nog met ze Red Bull overall.. Maargoed, hij staat er, en hij heeft een auto. Dus het kan bijna niet meer stuk natuurlijk!
pi_66418603
Bobby heeft 111 test ronden afgelegt. "In het begin voelde het alsof ik op een nieuwe school kwam en wist totaal niet wat ik deed op een oval. Toen ik na een aantal ronde doorhad wat de snelheid was werd het pas echt leuk"

Net als voor het eerst karten. Je toert wat rond totdat de rest je voorbij komt en blijkt dat je veel harder kan
pi_66443412
Testtijden van gisteren.

Doornbos zit er goed bij met zijn 7de plek.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Pos  Driver            Team                 Speed
 1.  Scott Dixon       Ganassi              211.372
 2.  Ryan Briscoe      Penske               210.793
 3.  Dario Franchitti  Ganassi              210.603
 4.  Mario Moraes      KV                   210.151
 5.  Will Power        Penske               210.138
 6.  Marco Andretti    Andretti Green       209.696
 7.  Robert Doornbos   Newman/Haas/Lanigan  209.584
 8.  Tony Kanaan       Andretti Green       209.067
 9.  Graham Rahal      Newman/Haas/Lanigan  208.802
10.  Danica Patrick    Andretti Green       208.720
11.  Raphael Matos     Luczo Dragon         208.694
12.  Ed Carpenter      Vision               208.672
13.  EJ Viso           HVM                  208.637
14.  Mike Conway       Dreyer & Reinbold    208.568
15.  Hideki Mutoh      Andretti Green       208.029
16.  Milka Duno        Newman/Haas/Lanigan  207.403
17.  Jaime Camara      Conquest             207.378
18.  Vitor Meira       Foyt                 207.184
19.  Justin Wilson     Dale Coyne           206.843
20.  Stanton Barrett   3G                   205.834
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')