abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:35:02 #151
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_65974865
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef vosss het volgende:
Ow, Robert is glansrijk door de keuringen heen gekomen en kennelijk heeft ie ook een crashtest gedaan.

Ik denk dat we nog voordat de week om is goed nieuws horen
quote:
Robert Doornbos naar Indycar met vier miljoen van ING

- Datum: 12-feb-2009 01:26

Voormalig Formule 1-coureur Robert Doornbos (foto) gaat dit jaar in de Indycar Racing League rijden in de Verenigde Staten voor het team van Newman Haas. De 27-jarige Doornbos reed eerder voor voor Team Minardi USA in de Champ Car World Series en afgelopen jaar in de Superleague Formula voor AC Milan en als coureur van A1 GP team Nederland.

Op de dag dat door bank- en verzekeraar ING bekend werd gemaakt dat het concern 2700 arbeidsplaatsen gaat schrappen, meldt Het Parool dat Doornbos vier miljoen dollar inbrengt, als sponsorgeld van ING, bij team Newman Haas. (MB)
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:15:52 #152
184465 Migue
Sensuele man
pi_65975548
Lodewijk Varossieau heeft al gezegd dat drie miljoen schromelijk overdreven is, Het Parool is dus lekker aan het zwetsen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:04:19 #153
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_65976842
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_65977455
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:15 schreef Migue het volgende:
Lodewijk Varossieau heeft al gezegd dat drie miljoen schromelijk overdreven is, Het Parool is dus lekker aan het zwetsen.

Zou het? Bekend is dat N/H/L geld heeft voor 1 auto, wat betekent dat Bobby D de tweede helemaal zelf moet betalen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 februari 2009 @ 10:57:05 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65978370
Dinsdag zal bekend worden voor welk team Robert zal tekenen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65982052
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:25 schreef kriele het volgende:

[..]

Zou het? Bekend is dat N/H/L geld heeft voor 1 auto, wat betekent dat Bobby D de tweede helemaal zelf moet betalen.
Misschien dat Milka Duno en haar sponsr Citgo wat meer meeneemt om Doornbos auot mede te financieren?

Zij zou de derde NHL gaan besturen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:57:22 #157
184465 Migue
Sensuele man
pi_65984967
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:25 schreef kriele het volgende:

[..]

Bekend is dat Newman/Haas uit eigen budget geen tweede auto kan betalen, maar dat betekent niet dat Roberto Doornbos het gehele budget zelf op moet hoesten. Ik ga nogsteeds van een bedrag onder het miljoen uit, want ik denk dat Milka Duno inderdaad Roberto's auto medefinanciert, en dat Newman/Haas geen volledig budget heeft voor een tweede auto, maar wel om, laten we zeggen, 50% te financieren. Tel daar ING/RedBull en wat ander spul dat Roberto zelf meebrengt, en Milka Duno's Citgo (want Newman/Haas gaat haar echt niet voor minder dan een paar miljoen in die auto zetten), en je zit zo aan een volledig budget.

Maargoed, het valt nog maar te bezien of Milka Duno bevestigd wordt, het zou de constructie iig wel duidelijk maken
pi_65985856
Zal Rahal puur om de centen behouden zijn? Ik heb het niet heel goed kunnen volgen, maar ik was altijd zeer gecharmeerd van Justin Wilson. Wilson maakte in zijn debuutjaar(?) toch gehakt van Verstappen in de F1.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:27:45 #159
184465 Migue
Sensuele man
pi_65985890
Forget about ING, Robin Miller zat er weer eens naast:
quote:
My information about Bobby D's sponsorship is incorrect, as I will share a letter I received this week.

“Dear Robin, can I clarify that your assertion in the below speedtv article that Robert Doornbos is bring ING sponsorship money with him to the US is entirely incorrect in all aspects. We are not entering IRL, and we do not sponsor Robert Doornbos.

Our work with Robert was limited to driver appearances during the Bavaria City race held in Rotterdam in 2007 and 2008. I would be very grateful is you could remove this inaccuracy from the article.

Jon Tracey
Director, Press & PR ING Formula 1 Programme.”
Dan zou het zomaar kunnen zijn dat RedBull zijn sponsorship in IndyCars weer op Eddie Cheever Jr. niveau brengt.

kriele, Graham Rahal is echt een talentje, maak je daar maar geen zorgen om. Dit was puur een keuze op potentie van de rijder, want Justin Wilson reed vorig jaar natuurlijk met de McDonalds wagen, dus hebben beide rijders geen grote sponsoren. Het team ook niet trouwens, Carl Haas en Paul Newman stopten zelf veel geld in het team om maar verzekerd te zijn van de beste rijders, ook al betekende dat weinig sponsor inkomsten.
pi_65989300
quote:
“Dear Robin, can I clarify that your assertion in the below speedtv article that Robert Doornbos is bring ING sponsorship money with him to the US is entirely incorrect in all aspects. We are not entering IRL, and we do not sponsor Robert Doornbos.

Our work with Robert was limited to driver appearances during the Bavaria City race held in Rotterdam in 2007 and 2008. I would be very grateful is you could remove this inaccuracy from the article.

Jon Tracey
Director, Press & PR ING Formula 1 Programme.”
Press en PR gast van ING en dan een dergelijk mailtje sturen.

Sure
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_65989430
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Press en PR gast van ING en dan een dergelijk mailtje sturen.

Sure
bringING
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_65992484
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:02 schreef sasquatsch het volgende:
bringING
Ik twijfel of ie het opzettelijk heeft gedaan. Misschien had ie wel haast met tikken, er zijn nogal wat ING mensen gewipt de afgelopen 2 dagen natuurlijk
Where facts are few, experts are many.
pi_65994093
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:02 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

bringING
quote:
I would be very grateful is you could remove this inaccuracy from the article.
Het zal allemaal wel, ik geloof er niet zo in.
Als je in zo een functie zit behoor je normale leesbare mails te kunnen sturen en geen basischoolmailtjes.

Als het echt zou zijn en ik zou zn baas zijn zou ik hem eruit flikkeren.
Het is godverdomme geen kinderschool waar hij werkt!
vosss is de naam,
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:47:24 #164
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_65995297
Mooi nieuws
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_66020549
Reactie op een YouTube filmpje dat ik had geplaatst tijdje geleden betreffende IRL. Zo word er dus gedacht over Doornbos

hello hello
Hi' I'm Keith. I live near Atlanta. Are you a big IndyCar fan also? I've been following IndyCar racing since 1997. I've always supported the IRL .

I hate nascrap and love IndyCar. I prefer the IndyCar Series have a 65% to 75% oval to street/road course schedule.

My fave team is AGR.

I hate all these new ride buyers like :Milka Duno, EJ Viso, Robert Doornbos, Mario Moreas, Mike Conway !! The

Series needs drivers like : Townsend Bell, Alex Barron, Mario Dominguez, Tomas Scheckter, Buddy Lazier, Jacques Lazier, Roger Yasukawa, PJ Chesson, Jimmy Kite, Alex Llyod, Arie Jr, Jay Howard, Wade Cunningham !!

have any favorite drivers? Teams ? Races ?

hey, this is a must read ---> http://www.mynameisirl.com/2008/06/will-it-play-in-peoria.html
pi_66022221
Deze man weet schijnbaar niet dat iedereen tegenwoordig een paydriver is. Gelukkig is niet iedereen die centen meeneemt een Ricardo Rosset of een Lavaggi.
pi_66032427
quote:
Zo word er dus gedacht over Doornbos
Dat valt best wel mee hoor. Er zijn in Nederland ook genoeg mensen die Verstappen destijds finaal de grond in boorde tegenover amerikanen, terwijl Verstappen nog altijd een van de grootste fanbases heeft.

Er zijn genoeg Amerikanen die wel degelijk gecharmeerd zijn van Bobby D en dat is een understatement
vosss is de naam,
pi_66032474
Ow, hij noemt wel Arie Luyendijk Junior, dat is dan wel weer sportief.
Al moet ik wel zeggen dat ik een hogere pet op heb van Robert dan van Arie Jr.
vosss is de naam,
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:01:54 #169
184465 Migue
Sensuele man
pi_66032736
Arie jr. heeft afgelopen seizoen laten zien gewoon niet goed genoeg te zijn voor de IndyCar Series. Erg jammer, want Nederland kan wel weer een in de VS opgeleid talent in de IndyCar Series gebruiken. Charles Zwolsman jr. zit er waarschijnlijk niet meer in. Maar gelukkig hebben we Junior Strous nog, die zou het ook zomaar kunnen gaan maken in de IndyCar Series.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:28:17 #170
184465 Migue
Sensuele man
pi_66143500
Eindelijk concreet bericht van de kleintjes:
quote:
A news item that doesn't assure anything: Conquest Racing announced today that it will have Jaime Camara in its car during next week's IndyCar Series test at Homestead-Miami Speedway. The team has not set its plans for the upcoming season, including the status of Camara, but it's a good sign that the team will be in the field somehow given it's testing. Dale Coyne Racing also plans to participate in the test, although it has not announced a driver or drivers.
pi_66231094
Hmmmz, het zou gisteren bekend gemaakt moeten worden voor Doornbos.
Dat is echter niet gebeurd vanwege " organisatorische redenen" .

ING wil stoppen met de F1 te spnosoren. Ik hoop wel dat ze evengoed Doornbos nog willen sponsoren, of dat Doornbos een andere sponsor weet te vinden op zeer korte termijn.

Anders ziet het er slecht uit voor Bobby D ben ik bang
vosss is de naam,
pi_66231440
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:49 schreef vosss het volgende:
Hmmmz, het zou gisteren bekend gemaakt moeten worden voor Doornbos.
Dat is echter niet gebeurd vanwege " organisatorische redenen" .

ING wil stoppen met de F1 te spnosoren. Ik hoop wel dat ze evengoed Doornbos nog willen sponsoren, of dat Doornbos een andere sponsor weet te vinden op zeer korte termijn.

Anders ziet het er slecht uit voor Bobby D ben ik bang

Dit stemt inderdaad weinig hoopvol, maar ING had in een eerder stadium toch al aangegeven dat zij Robert in ieder geval niet zouden steunen?
pi_66232040
Wie heeft ooit gezegd dat ING Doornbos ging sponsoren dan. Omdat ie bij Bavaria events in een Renault rijdt, betekent niet meteen dat ze zijn sponsor zijn natuurlijk, iets wat die slechtspellende man in die brief ook zegt.
Where facts are few, experts are many.
pi_66241993
Doornbos gaat volgende week in ieder geval testen op Homestead. En wordt daarbij begeleid door niemand minder dan Arie Luyendijk.
quote:
Doornbos maakt komende week debuut op oval
Robert Doornbos moet nog even wachten op zijn definitieve aankondiging als coureur in de IndyCar Series. De snelle Nederlander was in 2008 succesvol in de Superleague Formula en overwintert nu in de A1GP Powered by Ferrari. Eerder werd al bekend dat hij in de Amerikaanse topklasse gaat rijden, echter was het team nog niet definitief bekend. Gisteren zou de presentatie plaatsvinden maar organisatorische redenen stonden dit in de weg. De site maakte vandaag wel bekend dat Doornbos komende week gaat testen op een oval.

"Hoewel de bekendmaking van Bobby D’s plannen voor 2009 even is uitgesteld, kunnen we al wel melden dat hij aanstaande maandag, dinsdag en woensdag voor het eerst op een oval gaat testen voor de Indycar Series in Homestead (Amerika). Bobby D wordt hierbij begeleid door een Nederlandse oud-winnaar van de Indy 500", zo meldde de website van Robert Doornbos.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:24:46 #175
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66242122
Veel kilometers maken en ervaring opdoen op ovals is het enige dat nu telt voor Doornbos.
En dan hopen dat de achterstand op de anderen snel ingelopen kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')