Inderdaad. Daarom moest Wilson weg, omdat het team alleen de McDonald's auto heeft voor Rahal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef kriele het volgende:
[..]
Voor zover ik weet moet Robert bij N/H/L zelf de auto bekostigten. Het team heeft slechts geld voor 1 auto.
Heb ik weer zitten slapen ergensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
Bourdais blijft bij STR, dus die is ook geen concurrent meer.
Nog niet bevestigd, maar dat was Buemi tot voor kort ook niet, terwijl het al lang zeker was.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Heb ik weer zitten slapen ergensHeb je linkje ergens? Zou ik wel top vinden voor m...
quote:Rahal Letterman Racing neemt komend seizoen geen deel aan de IndyCar Series. Het team is de dupe van de wereldwijde financiële crisis en kan geen sponsoren vinden voor het komende jaar. RLR is niet het enige team met problemen, zo stopte eerder het Honda F1 Team met al haar activiteiten, evenals rallyfabrikanten Subaru en Suzuki. Het team won in 2004 de Indianapolis 500 met Buddy Rice en liet Danica Patrick debuteren in de IndyCar.
"Op dit moment neemt Rahal Letterman geen deel aan de IRL in 2009", verklaarde mede-eigenaar Bobby Rahal. Het team kwam afgelopen seizoen uit met Ryan Hunter-Reay en won de race op Watkins Glen.
Ja en nee. Als je nu naar de Motogp ontwikkelingen kijkt zie je toch dat er wat hervormingen gaan plaatsvinden om eea toegangkelijker en goedkoper te maken. Dat zal over 2a3 jaar dan uitwerking gaan hebben voor ons als publiek in positieve zinquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef Atreidez het volgende:
Crisis zuigt..
quote:
Ik heb maanden geleden een keer gelezen dat men met een compleet nieuw pakket bezig was.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:18 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat was het in de Champcars ja. Nu een middenmoter. Hopen dat ze een inhaalslag kunnen maken omdat ze nu een jaar ervaring op hebben gedaan in de IRL. Komt de organisatie nu wel met een nieuw chassis? Dat zou de voormalige CC teams wat meer kans geven t.o.v. de teams die al jaren IRL rijden.
Zeker op de Road/Street course zullen ze sterk zijn en Bobby heeft bewezen dat die goed overweg kan met de amerikaanse baantjes.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef Migue het volgende:
Newman/Haas is gewoon een topteam, ongeacht of ze nieuw zijn in de IRL IndyCars of niet. Vorig jaar wonnen ze al twee races, puur op eigen kracht, en met de test die aanstaanden zijn plus de infrastructuur van het team worden dat volgend jaar nog veel meer overwinningen, zeker als ze met twee wagens rijden met Graham Rahal en Roberto Doornbos.
Maar Doornbos heeft vorige maand natuurlijk ook al getekend bij Newman/Haas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |