abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:33:44 #126
184465 Migue
Sensuele man
pi_65709329
quote:
Question: Is Milko Duno and her Citgo sponsorship going to be in the mix for 2009? If they are, what team would you hazard to guess they would end up with? (Gregg, Eden Prairie, Minn.)

Answer: The rumor mill has her heading to Newman Haas in a third car of the team, but there has been no independent confirmation of this.
pi_65716530
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef Migue het volgende:

[..]

Zonde dat ze haar laten meerijden...
pi_65718204
Hoe staat het er eik voor met de line-up voor komend seizoen?

Wie is er al allemaal bevestigd? Zijn er nog lege stoeltjes? Etc?

Iemand toevallig een overzichtje?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_65720899
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:49 schreef vosss het volgende:
Iemand toevallig een overzichtje?
Kijk n's: http://www.openwheelworld.net/pages/goSticky.php?id=34

(Mooier was als ze een overzicht per team hadden gemaakt...)
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:59:16 #130
184465 Migue
Sensuele man
pi_65721388
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:47 schreef m1155 het volgende:

[..]

Zonde dat ze haar laten meerijden...
Bekijk het van deze kant:
Er gaat geen stoeltje aan haar verloren, de derde Newman/Haas wagen gaat toch niet rijden als zij en niemand anders erin komt. Dus de tweede inschrijving van D&R blijft open, hopelijk voor Townsend Bell.
De Roberto Doornbos-deal zou zomaar medegefinancierd kunnen worden door Milka Duno's geld, carryover cash. Dan neem ik Milka Duno er graag bij, wie weet kan ze Danica Patrick er nog uit rijden, ze heeft vorig jaar al meer rondes geleid dan Mrs. Hospenthal.

Buddy Rice bevestigd bij Rubicon/Pacific Coast Motorsports Wordt waarschijnlijk ook een volledig seizoen. Te focking cool!
pi_65731782
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef Migue het volgende:
2011, en als de economie dan nog zo kut is kan je een halvering van het veld verwachten met de investeringen die gemaakt moeten worden. Daar tegenover staan wel een aantal teams die (terug) naar de IndyCars willen, zoals Sam Schmidt, Bryan Herta Racing en Davey Hamilton's team.

Newman/Haas is gewoon een topteam, ongeacht of ze nieuw zijn in de IRL IndyCars of niet. Vorig jaar wonnen ze al twee races, puur op eigen kracht, en met de test die aanstaanden zijn plus de infrastructuur van het team worden dat volgend jaar nog veel meer overwinningen, zeker als ze met twee wagens rijden met Graham Rahal en Roberto Doornbos.
Maar Doornbos heeft vorige maand natuurlijk ook al getekend bij Newman/Haas...
Wordt waarschijnlijk verschoven naar 2012 met de nieuwe turbo-motor. Er blijken 5 gegadigden te zijn om de motor te bouwen. Honda, Porsche, Volkswagen, Fiat en Audi.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_65738326
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:59 schreef Migue het volgende:

[..]

Buddy Rice bevestigd bij Rubicon/Pacific Coast Motorsports Wordt waarschijnlijk ook een volledig seizoen. Te focking cool!
Een van m'n favorieten. Altijd zo lekker droog
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:52:52 #133
184465 Migue
Sensuele man
pi_65738825
Yes, ook een van mijn favorieten, snelle Amerikanen zijn altijd favorieten van mij omdat de sport dat nodig heeft.
pi_65740532
Net op t nieuws geruchten over t witwassen van geld door papa Zwolsman via een raceteam in de USA waar zoontje gereden zou hebben Nouja nieuws, RTL Boulevard..
Where facts are few, experts are many.
pi_65744586
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:50 schreef Atreidez het volgende:
Net op t nieuws geruchten over t witwassen van geld door papa Zwolsman via een raceteam in de USA waar zoontje gereden zou hebben Nouja nieuws, RTL Boulevard..
Zou niet de eerste keer zijn. Heeft hij ook al gedaan met z'n Euro Racing in de jaren '90. Voor dat sportscar team hebben b.v. Frentzen en Euser nog gereden.
pi_65756312
Iedere keer als ik jou zie posten baal ik ervan dat de Targa Florio niet bestaat voor rFactor !
vosss is de naam,
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:43:38 #137
184465 Migue
Sensuele man
pi_65756931
Ooh dat is niks vergeleken met de rest wat Zwolsman sr. op zijn contostrafblad heeft staan Verbaast mij verder dan ook niets.
Speaking of Charles Zwolsman jr., eeuwige zonde dat hij geen eerlijke kans in de Champ-/IndyCars heeft gehad, een van de grootste Nederlandse talenten de laatste vijf jaar.

Maar in other news, Sarah Fisher maakt vrijdag een nieuwe sponsor bekend. Het schijnt AAA te zijn, die waren al aan boord, dus zou heel goed kunnen dat zij de rest van de races in gaan vullen als hoofdsponsor waardoor we een extra fulltime entry erbij hebben Amerikaans met talent, vrouw + beter dan Mrs. Hospenthal, ik hou ervan!
pi_65767433
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:43 schreef Migue het volgende:
Ooh dat is niks vergeleken met de rest wat Zwolsman sr. op zijn contostrafblad heeft staan Verbaast mij verder dan ook niets.
Speaking of Charles Zwolsman jr., eeuwige zonde dat hij geen eerlijke kans in de Champ-/IndyCars heeft gehad, een van de grootste Nederlandse talenten de laatste vijf jaar.

Maar in other news, Sarah Fisher maakt vrijdag een nieuwe sponsor bekend. Het schijnt AAA te zijn, die waren al aan boord, dus zou heel goed kunnen dat zij de rest van de races in gaan vullen als hoofdsponsor waardoor we een extra fulltime entry erbij hebben Amerikaans met talent, vrouw + beter dan Mrs. Hospenthal, ik hou ervan!
Beter of niet, SF moet eerst maar eens aan de resultaten van DP komen. Voorlopig zie ik dat niet gebeuren.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:39:34 #139
184465 Migue
Sensuele man
pi_65784195
Logisch als ze geen wagen krijgt waar ze een kampioenschap mee kan winnen, of op zijn minst meerdere races. En ja, dat is ook kritiek op Marco Andretti, die ook maar eens moet laten zien waarom hij Andretti heet en voor papa rijdt.
pi_65790964
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef Migue het volgende:
Logisch als ze geen wagen krijgt waar ze een kampioenschap mee kan winnen, of op zijn minst meerdere races. En ja, dat is ook kritiek op Marco Andretti, die ook maar eens moet laten zien waarom hij Andretti heet en voor papa rijdt.
Volgens mij zijn alle wagens en motoren gelijk, dus daar ligt het niet aan. Wel kan het aan de afstelling van de wagen liggen, wat AGR blijkbaar beter voor elkaar heeft dan SFR, dus voor een deel heb je gelijk. Maar voor een objectief oordeel zouden ze voor hetzelfde team moeten gaan rijden.

Als Duno voor NHL gaat rijden, kunnen we in ieder geval zien wat zij waard is ten opzichte van Rahal en misschien Doornbos.

En wat Marco betreft. In de A1GP vindt ik hem tegenvallen, maar dat kan ook aan de afstelling van de wagen liggen wat Team USA misschien minder voor elkaar heeft als Team Nederland, Ierland of Zwitserland.
pi_65808600
Ik vind Marco eik overal tegenvallen en niet alleen in A1GP
vosss is de naam,
pi_65891365
Robert is vandaag naar Amerika vertrokken voor een medische keuring en dergelijks !
vosss is de naam,
pi_65891410
quote:
Robert is op dit moment onderweg naar de USA voor een medische en fysieke test. Op zeer korte termijn verwachten wij bekend te maken wat Robert in 2009 gaat doen naast zijn verplichtingen voor A1 Team Nederland.

bron: www.robertdoornbos.com
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 februari 2009 @ 20:19:12 #144
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65891831
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:23:27 #145
184465 Migue
Sensuele man
pi_65938649
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Migue het volgende:
Voor de fetisjisten onder ons: http://sportsillustrated.(...)dels/danica-patrick/
pi_65942590
Toch wel de lekkerste indycar coureur

niet dat dat een moeilijke competitie is
Where facts are few, experts are many.
pi_65954874
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Toch wel de lekkerste indycar coureur

niet dat dat een moeilijke competitie is
Ze heb wel haar op d'r ...tanden.
pi_65957382
Ow, Robert is glansrijk door de keuringen heen gekomen en kennelijk heeft ie ook een crashtest gedaan.

Ik denk dat we nog voordat de week om is goed nieuws horen
vosss is de naam,
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:16:41 #150
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_65959111
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Migue het volgende:
Voor de fetisjisten onder ons: http://sportsillustrated.(...)dels/danica-patrick/
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')