Kan ik die dan alvast pre-orderen bij jou?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:02 schreef Macka66 het volgende:
Wat mij mooi lijkt: nummer 8 van Icicle als herfst/winterdoek (met donkergrijze inslagdraad)
maar ja, geen geld meer om te investeren en de ontwerpen zijn nu vast eigendom van Slingomama...
Heh, ik zou 'm ook direct kopen!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef lcicle het volgende:
Dankjulliewel allemaal! hihi![]()
[..]
Kan ik die dan alvast pre-orderen bij jou?Serieus, die zou ik METEEN kopen!
En mijn ontwerpjes zijn en blijven gewoon mijn eigendom.. dus..![]()
Volgens mij kan ieder bedrijf een doek in opdracht laten maken bij Girasol (dwz bij de weverscoöperatie in Guatemala waar zij mee werken. Ik heb dat ergens gelezen, maar waar...). Icicle kan zelfs nr 8 als studioachtergrond laten makenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef TearSong het volgende:
Macka: wat ik van Olga van slingomama.nl begrijp is dat er 10 doeken in pre-order moeten staan wil het de moeite waard zijn om hem te laten maken (dat is dan van girasol) maar ik weet niet of dat een deal is die ze exclusief voor leveranciers hebben.
En anders moeten we toch maar eens kijken of we een nederlands draagdoekenmerk kunnen beginnen met alleen maar ontwerpen die gemaakt/gekozen zijn door mensen die zelf ook dragen
Oe...Die is wel mooi.... wat gaat ie ongeveer kosten dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:01 schreef Tucana het volgende:
inderdaad, we zijn nu op zoek naar 10 personen die een pre-order willen zetten voor
[ afbeelding ]
We zitten al aan 4, maar ik zie dat er hier ook gegadigden zijn.
Als jullie meewerken, krijgen we die doek gemaakt
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:29 schreef Macka66 het volgende:
Icicle kan zelfs nr 8 als studioachtergrond laten maken![]()
Toch dankjewelquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:43 schreef Tucana het volgende:
Ik had op een andere van jou gestemd, maar daar heb ik nu dik spijt van eigenlijk... ik heb 'm in een grotere versie op je flickr-account gezien nu en ik vind 'm helemaal zo mooi niet meer
Daaraan herkende ik welke ontwerpen van jou waren. Geen idee hoe dat kan, maar alleen die van jou hadden het.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:00 schreef lcicle het volgende:
[..]
Was bij meer ontwerpjes gebeurd zag ik.
dat is wel jammerquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:21 schreef lcicle het volgende:
Jammer mensen, mijn ontwerpen worden niet in productie genomen. In het wedstrijd topic werd gespeculeerd over een passende naam, waarop ik aangaf graag zelf een naam aan mijn eigen ontwerpjes te geven.
De organisatrice van de wedstrijd maakt hieruit op dat ik haar het recht niet wil geven de doeken te produceren en heeft mij vervolgens gediskwalificeerd.
Op het forum worden mijn berichten verwijderd.. en ik blijf hier huilend achter.
Nee, het stond niet in de voorwaardenquote:Op zondag 21 september 2008 08:29 schreef vamperotica het volgende:
Volgens mij stond het wél in de voorwaarden, maar dat neemt niet weg dat dit enorm kleuterachtig gedrag is..... Dit soort zaken moeten toch gewoon besproken kunnen worden?
Nou, ik sta volledig achter jequote:Op zondag 21 september 2008 08:53 schreef lcicle het volgende:
Ik denk dat je dit gelezen hebt vamperotica:
Ik vroeg op het forum:
Er staat dat de ontwerpjes eigendom zijn van SlingoMama, maar dat stond niet bij de wedstrijdvoorwaarden vermeld..
Waarop zij schreef:
Dat is om een beetje te voorkomen dat mensen / andere producenten de designs gaan kopieeren.
Ik heb geschreven dat alle designs in de aanmerking voor de volgende doeken komen. Na de afloop van deze voting kan ik jouw designs verwijderen, en dus, ze komen dan niet meer in de aanmerking voor de volgende doeken.
Troel, ik denk ook zo simpel inderdaadTé simpel blijkbaar
Denk inderdaad dat ik dit heb gelezen dan.quote:Op zondag 21 september 2008 08:53 schreef lcicle het volgende:
Ik denk dat je dit gelezen hebt vamperotica:
Ik vroeg op het forum:
Er staat dat de ontwerpjes eigendom zijn van SlingoMama, maar dat stond niet bij de wedstrijdvoorwaarden vermeld..
Waarop zij schreef:
Dat is om een beetje te voorkomen dat mensen / andere producenten de designs gaan kopieeren.
Ik heb geschreven dat alle designs in de aanmerking voor de volgende doeken komen. Na de afloop van deze voting kan ik jouw designs verwijderen, en dus, ze komen dan niet meer in de aanmerking voor de volgende doeken.
Troel, ik denk ook zo simpel inderdaadTé simpel blijkbaar
Nou, precies....Dát vind ik dus ook!quote:Op zondag 21 september 2008 08:49 schreef lcicle het volgende:
Ja, die heb ik per mail van haar gekregen
Het is voor mij inmiddels een principe kwestie. Op deze manier ga je gewoon niet met mensen om.
Iedereen die het betreffende topic gelezen heeft weet dat ik niets negatiefs over haar geschreven heb, in tegendeel. Ik vertel enkel de waarheid.quote:Op zondag 21 september 2008 09:38 schreef Tucana het volgende:
En jouw eigen quotes die jou nu niet goed uitkomen om hier Olga zwart te kunnen maken, ga je die hier ook nog zetten of zou dat je slachtoffer rol op het spel kunnen zetten?
Spijtig dat dat draadje gearchiveerd is, anders had ik het graag voor je gedaan, hoor!
Altijd tot je dienst!
www.vatanai.czquote:Op zondag 21 september 2008 09:50 schreef Floria het volgende:
Dat is spijtig Tucana. Ik heb vannacht alleen maar dromen over die Vatenai gehad en dit is denk ik een gevalletje van 'moeten' hebben nu maar even héél goed zoeken naar wie hem verkoopt die geen 45$ dollar verzend kosten berekendAls er iemand iets weet dan hoor ik dat graag!
Voor zoiets ben je altijd met 2... en er zijn inderdaad 2 kanten die in elkaar verweven zitten.quote:Op zondag 21 september 2008 09:51 schreef vamperotica het volgende:
Een verhaal heeft natuurlijk altijd twee kanten.... Maar zolang de mogelijkheid niet geboden wordt om beide kanten te horen en er veel verwijderd is en er een ban geplaatst is....
Zeker van een "bedrijf" uit verwacht je ( of in ieder geval ik) wel wat meer openheid.... Komt het vertrouwen in dat bedrijf alleen maar ten goede lijkt me.... Of je wil het niet oplossen en doet door niet thuis te geven of er niets aan de hand is....
Dát is het beeld wat ik erbij krijg.
Slingomama verkoopt ze... daar heb ik de mijne vandaan.quote:Op zondag 21 september 2008 09:50 schreef Floria het volgende:
Dat is spijtig Tucana. Ik heb vannacht alleen maar dromen over die Vatenai gehad en dit is denk ik een gevalletje van 'moeten' hebben nu maar even héél goed zoeken naar wie hem verkoopt die geen 45$ dollar verzend kosten berekendAls er iemand iets weet dan hoor ik dat graag!
Ik ben met reproductie akkoord gegaan en heb geen enkel eigendomsrecht afgestaan. Je bent duidelijk niet op de hoogte van de wetgeving omtrent auteursrecht. In mijn mail aan haar heb ik dan ook geschreven dat het mijn ontwerpen zijn en blijven, vanwege het ontbrekende punt in de voorwaarden. Dat is háár gebrek, maar had geen enkel probleem hoeven zijn wat mij betreft.quote:Op zondag 21 september 2008 10:07 schreef Tucana het volgende:
Linda, het is gewoon simpel, op het forum zelf heb je ermee akkoord gestemd dat de rechten voor Slingomama waren, dat heeft iedereen kunnen lezen, zelfs als dat op voorhand niet in de wedstrijdsvoorwaarden stond, het bewijs is er dat je er mee akkoord ging.
De ontwerpen waren dus gewoon eigendom van slingomama, niet meer van jou. Jij had er dus ook niets meer over te vertellen, als Slingomama dat ontwerp op een andere manier wil benoemen is dat haar volste recht, want de rechten zijn van slingomama en daarmee ben jij akkoord gegaan, openbaar zelfs.
Het misverstand is inderdaad onder ons tweeën ontstaan. Ik geef echter nergens aan dat ik haar zou kunnen schietenquote:Op zondag 21 september 2008 10:59 schreef Tucana het volgende:
Ik begrijp best dat je haar wel kan afschieten, maar bedenk dat het andersom waarschijnlijk ook zo is en dat je voor zoiets met 2 bent
Laat het even rusten, zou ik zeggen...
Dat staat in een apart topic.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:34 schreef Lishe het volgende:
Icicle, ik wou je juist komen feliciteren! Wat een stomme trutsukkels! Ik vind het echt te gek voor woorden. En, speculatie,speculatie, een heel makkelijke manier om hun eigen voorkeur te laten winnen of een foutje recht te zetten. Stom.
En daarbij: in de tekst op hun site staat niks over een 2e die nu 1e is geworden, heel belachelijk vind ik.
Hier precies hetzelfde. Dan maar niet het hele forum kunnen lezenquote:Op zondag 21 september 2008 11:00 schreef k_i_m het volgende:
Wat bijzonder. Ik had me gisteren aangemeld op dat forum om me aan te melden als fan van de groene doek, heb keurig mail terug gekregen dat mijn account geregistreerd én geactiveerd was, maar ik kan niet inloggen. En ik sta ook niet in de rij met users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |