Iedereen die het betreffende topic gelezen heeft weet dat ik niets negatiefs over haar geschreven heb, in tegendeel. Ik vertel enkel de waarheid.quote:Op zondag 21 september 2008 09:38 schreef Tucana het volgende:
En jouw eigen quotes die jou nu niet goed uitkomen om hier Olga zwart te kunnen maken, ga je die hier ook nog zetten of zou dat je slachtoffer rol op het spel kunnen zetten?
Spijtig dat dat draadje gearchiveerd is, anders had ik het graag voor je gedaan, hoor!
Altijd tot je dienst!
www.vatanai.czquote:Op zondag 21 september 2008 09:50 schreef Floria het volgende:
Dat is spijtig Tucana. Ik heb vannacht alleen maar dromen over die Vatenai gehad en dit is denk ik een gevalletje van 'moeten' hebben nu maar even héél goed zoeken naar wie hem verkoopt die geen 45$ dollar verzend kosten berekendAls er iemand iets weet dan hoor ik dat graag!
Voor zoiets ben je altijd met 2... en er zijn inderdaad 2 kanten die in elkaar verweven zitten.quote:Op zondag 21 september 2008 09:51 schreef vamperotica het volgende:
Een verhaal heeft natuurlijk altijd twee kanten.... Maar zolang de mogelijkheid niet geboden wordt om beide kanten te horen en er veel verwijderd is en er een ban geplaatst is....
Zeker van een "bedrijf" uit verwacht je ( of in ieder geval ik) wel wat meer openheid.... Komt het vertrouwen in dat bedrijf alleen maar ten goede lijkt me.... Of je wil het niet oplossen en doet door niet thuis te geven of er niets aan de hand is....
Dát is het beeld wat ik erbij krijg.
Slingomama verkoopt ze... daar heb ik de mijne vandaan.quote:Op zondag 21 september 2008 09:50 schreef Floria het volgende:
Dat is spijtig Tucana. Ik heb vannacht alleen maar dromen over die Vatenai gehad en dit is denk ik een gevalletje van 'moeten' hebben nu maar even héél goed zoeken naar wie hem verkoopt die geen 45$ dollar verzend kosten berekendAls er iemand iets weet dan hoor ik dat graag!
Ik ben met reproductie akkoord gegaan en heb geen enkel eigendomsrecht afgestaan. Je bent duidelijk niet op de hoogte van de wetgeving omtrent auteursrecht. In mijn mail aan haar heb ik dan ook geschreven dat het mijn ontwerpen zijn en blijven, vanwege het ontbrekende punt in de voorwaarden. Dat is háár gebrek, maar had geen enkel probleem hoeven zijn wat mij betreft.quote:Op zondag 21 september 2008 10:07 schreef Tucana het volgende:
Linda, het is gewoon simpel, op het forum zelf heb je ermee akkoord gestemd dat de rechten voor Slingomama waren, dat heeft iedereen kunnen lezen, zelfs als dat op voorhand niet in de wedstrijdsvoorwaarden stond, het bewijs is er dat je er mee akkoord ging.
De ontwerpen waren dus gewoon eigendom van slingomama, niet meer van jou. Jij had er dus ook niets meer over te vertellen, als Slingomama dat ontwerp op een andere manier wil benoemen is dat haar volste recht, want de rechten zijn van slingomama en daarmee ben jij akkoord gegaan, openbaar zelfs.
Het misverstand is inderdaad onder ons tweeën ontstaan. Ik geef echter nergens aan dat ik haar zou kunnen schietenquote:Op zondag 21 september 2008 10:59 schreef Tucana het volgende:
Ik begrijp best dat je haar wel kan afschieten, maar bedenk dat het andersom waarschijnlijk ook zo is en dat je voor zoiets met 2 bent
Laat het even rusten, zou ik zeggen...
Dat staat in een apart topic.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:34 schreef Lishe het volgende:
Icicle, ik wou je juist komen feliciteren! Wat een stomme trutsukkels! Ik vind het echt te gek voor woorden. En, speculatie,speculatie, een heel makkelijke manier om hun eigen voorkeur te laten winnen of een foutje recht te zetten. Stom.
En daarbij: in de tekst op hun site staat niks over een 2e die nu 1e is geworden, heel belachelijk vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |