Oja toen met C2C.. Met mayo!quote:
Op 2 na mooiste DRD ooit gemaakt..quote:Op maandag 22 september 2008 16:09 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik ga overignes deze halen binnen nu en een maandje of twee:
[ afbeelding ]
2e Hands niet te oud zou ik doen.. De afschrijving bij een nieuwe is gewoon zonde, alhoewel dat bij een DRD wel meevalt, maargoed.. Die prijzen beginnen pas vanaf ¤2800,- ofzo..quote:Op maandag 22 september 2008 19:17 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb het plaatje ook maar even snel gegoogled hoor, ik wil eigenlijk liefst de Evo halen. Ik twijfel alleen nog of ik hem nieuw of 2e hands wil kopen. Ik ben namelijk niet erg rijk, maar heb wel graag een brommer waar ik weinig aan hoef te doen qua onderhoud. Maar een Senda wordt het sowieso
Senda's
Ik heb net even zitten lezen, en kwam erachter dat een EVO een verlaagd zadel heeft.. Ik ben praktisch 2 meter lang, dus dat gaat niet werkenquote:Op maandag 22 september 2008 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
2e Hands niet te oud zou ik doen.. De afschrijving bij een nieuwe is gewoon zonde, alhoewel dat bij een DRD wel meevalt, maargoed.. Die prijzen beginnen pas vanaf ¤2800,- ofzo..
http://link.marktplaats.nl/195402449
Hij is wel mooi.Maar ik weet niet of je zo 3000 euro hebt liggen.
Ja? Is niet meer zo bijzonder tegenwoordig, hoogtoerige 70cc met standaard versnellingsbak en verder bijbehorende spullen haalt dat wel.quote:
Je kan natuurlijk ook even wachten tot je 18 bent, je motorrijbewijs halen, een motor kopen en dan legaal hardgaanquote:Op maandag 22 september 2008 22:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja? Is niet meer zo bijzonder tegenwoordig, hoogtoerige 70cc met standaard versnellingsbak en verder bijbehorende spullen haalt dat wel.
Het kost wel wat.. Uitgaande van een Derbi Senda:
Hebo Pata Negra : ¤430,-
Pro Race uitlaat: ¤300,-
28mm Keihin carb: ¤180,-
HPI: ¤170,-
Krukasje: ¤150,-
Totaal: Best veel, maar dan heb je ook wat..
Oja, puchjes/vespa/citta's en weet ik veel al die dingen zullen dit niet zomaar halen.. Moderne vloeistofgekoelde brommers en scooters is dit wel mogelijk voor.
Ja dat kan ook, maar dan doe je het niet met een brommer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:24 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook even wachten tot je 18 bent, je motorrijbewijs halen, een motor kopen en dan legaal hardgaan
Das een scooter gast..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:29 schreef MarkyB het volgende:
Mijn nieuwe brommertje (op de foto nog geen kenteken ivm invoeren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik vind het maar een lelijk dingquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:29 schreef MarkyB het volgende:
Mijn nieuwe brommertje (op de foto nog geen kenteken ivm invoeren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou:quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:58 schreef DiaperJuice het volgende:
Als het goed is aanstaande zaterdag deze Aprilia rs50 overnemen, weet nog niet of ik de uitlaat vervang of niet.
[ afbeelding ]
-Ik weet niet hoeveel zo'n motordemper kost, maar ik dacht meer aan aan yasuni r2/r3 met leovinci v6 demper.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:03 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik zou:
- Uitlaat vervangen, motordemper erop (Kutgeluid weg, ziet er beter uit)
- Bestickeren en mat zwart spuiten (Ik vind dat egale maar niets)
- Velgen Aprilia blauw of zwart spuiten
Verder zijn het mooie dingen, dat nieuwe model (die Derbi GPR kopie) al helemaal
waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:37 schreef Hagelkaas het volgende:Goed bezig.
Motordemper kost wel wat meer dan 50cc demper, maar is het wel dubbel en dwars waard..
Mja? ik hoor er wel goede dingen over. Ze gaan niet heel erg lang mee maar leuk geluidje en snelheid tot ~60km/u. En goede trekkracht.quote:
Vriend van me had een TZR met een Leovince uitlaat. De demper hierop was al groter dan gemiddeld, maar het ding maakte nog wel een teringherrie. Hij heeft toen uit Italië een Gualdi Higashi 250cc uitlaat meegenomen, en deze omgelast. Vervolgens was het blikkerige hoge geluid grotendeels weg en zag het ding er tien keer zo leip uit.quote:
Oh die ene, waarvan ook foto's zjin met zo'n chick in bikini erbij?quote:Op zondag 28 september 2008 14:55 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Vriend van me had een TZR met een Leovince uitlaat. De demper hierop was al groter dan gemiddeld, maar het ding maakte nog wel een teringherrie. Hij heeft toen uit Italië een Gualdi Higashi 250cc uitlaat meegenomen, en deze omgelast. Vervolgens was het blikkerige hoge geluid grotendeels weg en zag het ding er tien keer zo leip uit.
Neequote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh die ene, waarvan ook foto's zjin met zo'n chick in bikini erbij?
Dat zag er dus echt niet uit, maargoed, smaken verschillen..
Heb m ingevoerd omdat ik hiervoor een slider had die gewoon zn beste tijd heeft gehad en ik niet meer de ellende van een ander wilde overnemen. Dan maar nieuw.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:56 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het maar een lelijk ding
Waarom heb je hem eigenlijk ingevoerd? Veel goedkoper ofzo? Heb het model ook nog nooit gezien in NL, lijkt wel verdacht veel op een Slider trouwens..
Houd je mond en je irritante spam-gedrag voor je.quote:Op maandag 29 september 2008 22:30 schreef Pasci het volgende:
dus, brommers, zou gratis moeten zijn...
of je ontgrenst die uitlaat even.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:25 schreef anoniemm het volgende:
[..]
Das een scooter gast..
Maar tis stil hier in BrommerSC.. zeker te koud/nat om te rijden? Ik ga binnenkort een nieuw uitlaatje eronder zetten ipv die standaard slak die maar 45 gaat
Niet alle uitlaten zijn te ontgrenzen helaas, denk aan speedfight snor.quote:Op dinsdag 30 september 2008 02:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
of je ontgrenst die uitlaat even.
Met std uitlaat kan je ook over de 80 gaan
Ik heb maar 800 euro op het moment, laat maar wat weten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:56 schreef PallominnoX het volgende:
Zit zelf te denken aan 1700 euro, hij heeft maar iets in de 4000 gelopen en is uit juni 2006, maar als dat te hoog is sta je vrij om te bieden, helm en slot krijg je erbij.
Kun je even wat foto's pm'en?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:44 schreef stamppot het volgende:
iemand intresse in een sr50r factory met 6000km op de tellert?
jup. zit er allemaal bij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Mag je als je je auto theorie gehaald hebt brommer rijden?
Is dat de Ditech, of carbarateur versie?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:55 schreef stamppot het volgende:
komt uit 2006
http://www.marktplaats.nl(...)Rn2GBc%253D%26df%3D1
tis dus de rechter scooter, foto is al wat ouder. ik zal wel nieuwe foto's maken.
er zit een laser xpro uitlaat onder. ik kan er weer de orginele uitlaat onder laten zetten. hij is altijd dealer onderhouden nooit zelf wat aan gedaan.
quote:Bij het halen van een rijbewijs voor een personenauto wordt automatisch de nieuwe categorie AM (bromfietsen)toegevoegd op uw rijbewijs.
ditechquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:41 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Is dat de Ditech, of carbarateur versie?
Blijft altijd leuk hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:00 schreef Geqxon het volgende:
Gaaf dat je op je 18/19 nog een brommer koopt.
+1 kuddo.
Nu in de winter is het wel kut om te gaan rijden, omdat het glad gaat worden enzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:04 schreef Geqxon het volgende:
Idd. Ben zelf 20 met een 5 maanden oude brommer.
Jah nou, ik zag m dus ook niet,.. ik reed hier zeg maar zon lange weg af met n 80 ofzo en ik wasquote:Op woensdag 5 november 2008 12:00 schreef Geqxon het volgende:
Je gaat toch niet door rood als er een agent staat.
Nee, is prima, en een verensetje voor zo'n zipje.. euroscooters, scootparts?? Anders scooter-freaks oid.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:42 schreef Geqxon het volgende:
100 milliliter olie op 1000 kilometer met een 4-takt, is dat niet een beetje weinig?
Als je blokje een liter per 1000KM nodig heeft, heb je of een afgetrapte honda civic, of een bijzonder versleten(turbo)motor, verbruik zou minimaal moeten zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Dank je. Ik hoor wel eens dat motoren een liter per 1000 kilometer nodig hebben, vond het al zo weinig. Ik wil natuurlijk niet mijn motorblok in de soep draaien. Hij staat nu op de perfecte stand met de peiler, ik vond het alleen vreemd dat er zo weinig voor nodig was.
ik heb een fietsquote:
Gelul,quote:Op zondag 7 december 2008 15:02 schreef Geqxon het volgende:
Hahaha ik heb gewoon een kartonnetje in mijn gasschuif.
Met kartonnetje wel. Zonder iets van 65-70.quote:Op zondag 7 december 2008 22:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Gelul,
Hij gaat toch niet harder uit 45.
Beide begrenzen ze op dezelfde manier hoor.. dus dat is idd onzin.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
ಠ_ಠ
Kga een beetje mijn kappen eraf halen omdat zo'n lamlul dat wilt.
Beperk jij je nou maar tot snorscooters.
Waarom zou ik een godsnaam wel een eurobegrenzer halen maar geen morse?
Tomos.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:00 schreef gers het volgende:
tvptje moet me eens gaan inlezen in een goedkoop snorfietsje voor school
quote:Op zondag 7 december 2008 16:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Kutding start niet. Vonkt gewoon, krijgt benzine etc.
Dat is inderdaad wel waar.. Kan me soms kapot ergeren aan mijn scooter, als ik er weer een nieuw uitlaatje op heb. Kan je godverdomme weer die hele rollen/trekveren/drukveren shit gaan afstellenquote:Op woensdag 17 december 2008 17:46 schreef Geqxon het volgende:
Heb je tenminste zelf je powerband onder controle.
ಠ_ಠquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:53 schreef Dimitri_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/213076579
Voor 350 mag je hem op komen halen.
Ga weg, klootzakje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:54 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Nee, 1000CC
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:11 schreef no1uknow het volgende:
Leuke brommer maar wat een homo zit erop zeg.
Jetforce heeft toch best wel poepblokje eronder hangen of niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:39 schreef PallominnoX het volgende:
TZR. of.... Jetforce.
ik heb ze allebei gehad, fijnste brommers ooit imo
Verre van..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Jetforce heeft toch best wel poepblokje eronder hangen of niet?
Wat ik wel weet is dat de Malagute Phantom nog steeds wordt verkochtquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef illusions het volgende:
Had vroeger ook een scooter, best wel een snelle, weet de specs nog allemaal uit m'n hoofd maar ik geloof dat dat hedendaags sterk verouderd is. Het was origineel een Malaguti Phantom (luchtgekoeld).
- Minarelli horizontaal LC DD blok (maximaal bewerkt, aansluitende poorten op cylinder)
- Hebo Manston II 70cc (maximaal bewerkt.. "stage 5")
- Samba Competition (bocht en mondstuk bewerkt a.d.h.v. testbank)
- Mikuni 24mm vlakschuif met open K&N luchtfilter
- Op maat gemaakt recht spruitstuk en membraan
- EVO overrange set (vario, koppeling, etc.)
- Malossi digitale ontsteking
- Malossi primaire en secundaire vertanding plus vertandingsdeksel
En nog een aantal grappen en grollen: extra radiator, geen lichten of elektra behalve killswitch en toerenteller, benzine uit olietank, snelgas-hendeltje, parelmoer roze kappen, wit leren zadel. Was wel een grappig ding, kan me nog herinneren dat het luchtfilter ergens uit de kappen stak omdat de carburateur zo groot was (Malaguti Phantom is vrij klein, helemaal rondom het blok).
En een geluid wat daaruit kwam, ongelooflijk.
We hebben het nu over zo'n 5 a 6 jaar terug dus, is dit tegenwoordig nog een beetje actueel? Zou het beestje nog een beetje mee kunnen komen?
Weten jullie trouwens ook of er nog (redelijk nieuwe) scooters verkocht worden met LC DD minarelli horizontaal blok? Ga een tijd in een tropisch oord werken waar geen rollerbanken e.d. zijn dus lijkt me wel leuk om weer een scootertje lichtelijk op te voeren, maar heb geen zin om aan het uiterlijk te werken dus dat moet echt perfect in orde zijn. Motorisch misschien goedkoop alu vlinderpoort cilindertje, 21mm carb en een leuk uitlaatje. Aanraders qua modellen? Wordt Beta Ark nog verkocht?
Wat zoek je: schakel of scooter?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef denkjedat het volgende:
bijna 16
nog goeie tips voor echt goed betaalbare brommers?
gr
kijk een tomos dat bedoelde ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:53 schreef yosander het volgende:
Hmmm, dan zou ik voor een scooter gaan.
Weet alleen niet echt wat goede prijs/kwaliteit merken zijn wat betreft scooters.
Of neem een Tomos.
Ja, als je er een koopt via Marktplaats neem wel iemand mee die d'r verstand van heeftquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:09 schreef denkjedat het volgende:
[..]
kijk een tomos dat bedoelde ik
gewoon ff marktplaats chekken neem ik aan?
Waaromquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:44 schreef Juicyhil het volgende:
M`n brommer
Gisteren total loss verklaard
Maandag in de regen en in het donker tegen een auto aangebotst die mij geen voorrang had verleend.quote:
Nee, ben geen vrouw.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:05 schreef no1uknow het volgende:
vrouwen kunnen ook niet rijden voorrang neem je niet dat krijg je.
beter opletten vrouwmens.
Wat voor brommer heb/had je dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maandag in de regen en in het donker tegen een auto aangebotst die mij geen voorrang had verleend.![]()
Voorvork is krom, dus dan word ie direct total loss verklaard, gezien het feit dat dat zo`n beetje het duurste is van die hele brommer.
Ik had een Yamaha Neos, en ik weet nog niet wat ik er voor terug krijg. Dat moet de verzekering bepalen, en daar gaat nog wel wat tijd overheen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat voor brommer heb/had je dan?
En krijg je nog een redelijk bedrag voor terug?
Het is toch wel overduidelijk dat je een redelijk vrouwelijk innerlijk hebt met je Metro Station avatar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had een Yamaha Neos, en ik weet nog niet wat ik er voor terug krijg. Dat moet de verzekering bepalen, en daar gaat nog wel wat tijd overheen.
Niet iedereen is zo perfect als jij sander, accepteer dat nou eensquote:Op maandag 23 februari 2009 23:43 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Homies bij Metro Station! Harde shit hoor.
En juicyhil's avatar is volgens mij gekoppeld aan z'n last.fm, dus die verandert tijd tot tijdquote:Op maandag 23 februari 2009 23:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is toch wel overduidelijk dat je een redelijk vrouwelijk innerlijk hebt met je Metro Station avatar.
Vuile Flikker.
Nee kanker op wat doe jij nou weer hier.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo perfect als jij sander, accepteer dat nou eens
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |