Jah nou, ik zag m dus ook niet,.. ik reed hier zeg maar zon lange weg af met n 80 ofzo en ik wasquote:Op woensdag 5 november 2008 12:00 schreef Geqxon het volgende:
Je gaat toch niet door rood als er een agent staat.
Nee, is prima, en een verensetje voor zo'n zipje.. euroscooters, scootparts?? Anders scooter-freaks oid.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:42 schreef Geqxon het volgende:
100 milliliter olie op 1000 kilometer met een 4-takt, is dat niet een beetje weinig?
Als je blokje een liter per 1000KM nodig heeft, heb je of een afgetrapte honda civic, of een bijzonder versleten(turbo)motor, verbruik zou minimaal moeten zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Dank je. Ik hoor wel eens dat motoren een liter per 1000 kilometer nodig hebben, vond het al zo weinig. Ik wil natuurlijk niet mijn motorblok in de soep draaien. Hij staat nu op de perfecte stand met de peiler, ik vond het alleen vreemd dat er zo weinig voor nodig was.
ik heb een fietsquote:
Gelul,quote:Op zondag 7 december 2008 15:02 schreef Geqxon het volgende:
Hahaha ik heb gewoon een kartonnetje in mijn gasschuif.
Met kartonnetje wel. Zonder iets van 65-70.quote:Op zondag 7 december 2008 22:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Gelul,
Hij gaat toch niet harder uit 45.
Beide begrenzen ze op dezelfde manier hoor.. dus dat is idd onzin.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
ಠ_ಠ
Kga een beetje mijn kappen eraf halen omdat zo'n lamlul dat wilt.
Beperk jij je nou maar tot snorscooters.
Waarom zou ik een godsnaam wel een eurobegrenzer halen maar geen morse?
Tomos.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:00 schreef gers het volgende:
tvptje moet me eens gaan inlezen in een goedkoop snorfietsje voor school
quote:Op zondag 7 december 2008 16:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Kutding start niet. Vonkt gewoon, krijgt benzine etc.
Dat is inderdaad wel waar.. Kan me soms kapot ergeren aan mijn scooter, als ik er weer een nieuw uitlaatje op heb. Kan je godverdomme weer die hele rollen/trekveren/drukveren shit gaan afstellenquote:Op woensdag 17 december 2008 17:46 schreef Geqxon het volgende:
Heb je tenminste zelf je powerband onder controle.
ಠ_ಠquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:53 schreef Dimitri_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/213076579
Voor 350 mag je hem op komen halen.
Ga weg, klootzakje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:54 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Nee, 1000CC
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |