Oja toen met C2C.. Met mayo!quote:
Op 2 na mooiste DRD ooit gemaakt..quote:Op maandag 22 september 2008 16:09 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik ga overignes deze halen binnen nu en een maandje of twee:
[ afbeelding ]
2e Hands niet te oud zou ik doen.. De afschrijving bij een nieuwe is gewoon zonde, alhoewel dat bij een DRD wel meevalt, maargoed.. Die prijzen beginnen pas vanaf ¤2800,- ofzo..quote:Op maandag 22 september 2008 19:17 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb het plaatje ook maar even snel gegoogled hoor, ik wil eigenlijk liefst de Evo halen. Ik twijfel alleen nog of ik hem nieuw of 2e hands wil kopen. Ik ben namelijk niet erg rijk, maar heb wel graag een brommer waar ik weinig aan hoef te doen qua onderhoud. Maar een Senda wordt het sowieso
Senda's
Ik heb net even zitten lezen, en kwam erachter dat een EVO een verlaagd zadel heeft.. Ik ben praktisch 2 meter lang, dus dat gaat niet werkenquote:Op maandag 22 september 2008 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
2e Hands niet te oud zou ik doen.. De afschrijving bij een nieuwe is gewoon zonde, alhoewel dat bij een DRD wel meevalt, maargoed.. Die prijzen beginnen pas vanaf ¤2800,- ofzo..
http://link.marktplaats.nl/195402449
Hij is wel mooi.Maar ik weet niet of je zo 3000 euro hebt liggen.
Ja? Is niet meer zo bijzonder tegenwoordig, hoogtoerige 70cc met standaard versnellingsbak en verder bijbehorende spullen haalt dat wel.quote:
Je kan natuurlijk ook even wachten tot je 18 bent, je motorrijbewijs halen, een motor kopen en dan legaal hardgaanquote:Op maandag 22 september 2008 22:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja? Is niet meer zo bijzonder tegenwoordig, hoogtoerige 70cc met standaard versnellingsbak en verder bijbehorende spullen haalt dat wel.
Het kost wel wat.. Uitgaande van een Derbi Senda:
Hebo Pata Negra : ¤430,-
Pro Race uitlaat: ¤300,-
28mm Keihin carb: ¤180,-
HPI: ¤170,-
Krukasje: ¤150,-
Totaal: Best veel, maar dan heb je ook wat..
Oja, puchjes/vespa/citta's en weet ik veel al die dingen zullen dit niet zomaar halen.. Moderne vloeistofgekoelde brommers en scooters is dit wel mogelijk voor.
Ja dat kan ook, maar dan doe je het niet met een brommer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:24 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook even wachten tot je 18 bent, je motorrijbewijs halen, een motor kopen en dan legaal hardgaan
Das een scooter gast..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:29 schreef MarkyB het volgende:
Mijn nieuwe brommertje (op de foto nog geen kenteken ivm invoeren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik vind het maar een lelijk dingquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:29 schreef MarkyB het volgende:
Mijn nieuwe brommertje (op de foto nog geen kenteken ivm invoeren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |