Ik had een Yamaha Neos, en ik weet nog niet wat ik er voor terug krijg. Dat moet de verzekering bepalen, en daar gaat nog wel wat tijd overheen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat voor brommer heb/had je dan?
En krijg je nog een redelijk bedrag voor terug?
Het is toch wel overduidelijk dat je een redelijk vrouwelijk innerlijk hebt met je Metro Station avatar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had een Yamaha Neos, en ik weet nog niet wat ik er voor terug krijg. Dat moet de verzekering bepalen, en daar gaat nog wel wat tijd overheen.
Niet iedereen is zo perfect als jij sander, accepteer dat nou eensquote:Op maandag 23 februari 2009 23:43 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Homies bij Metro Station! Harde shit hoor.
En juicyhil's avatar is volgens mij gekoppeld aan z'n last.fm, dus die verandert tijd tot tijdquote:Op maandag 23 februari 2009 23:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is toch wel overduidelijk dat je een redelijk vrouwelijk innerlijk hebt met je Metro Station avatar.
Vuile Flikker.
Nee kanker op wat doe jij nou weer hier.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo perfect als jij sander, accepteer dat nou eens
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |