kuttt!!!!!quote:
De wegen van de mods zijn ondoorgrondelijkquote:Op woensdag 10 september 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
Vind het wel raar dat schatgraver niet gebanned is. Die kwam ook alleen maar langs om te klieren. Maar ja.
remlof zei het al, dat ze notes niet bekend wilde maken omdat het anders weer een pimp item zou worden.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
Iedereen is tegenwoordig notes en bans aan het verzamelen?
Kanker op, maak je eigen topic. Niet in de sc ajb.
6 uur hier. Ik ga zo ook maar eens slapenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen om half 8 op, het zou verboden moeten worden
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
Iedereen is tegenwoordig notes en bans aan het verzamelen?
Kanker op, maak je eigen topic. Niet in de sc ajb.
Af en toe een lolletje is wel op z'n plaats. Maar om meteen de sc voor de anderen te verzieken.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
remlof zei het al, dat ze notes niet bekend wilde maken omdat het anders weer een pimp item zou worden.
Anyway, blijf erbij dat het behoorlijk jammer zou zijn dat door die minkukels van vanavond de SC op slot gaat.Hopelijk beseffen ze in de crew ook wel dat er ook nog normale mensen in de SC zijn (niet dat ik me daar zelf mee bedoel
) die wel gewoon leuk mee doen.
Dat van vanavond vond ik geen lolletje meer, maar ja, dan ben je meteen weer een werkloze ouwe zeur als je dat niet leuk vind.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Af en toe een lolletje is wel op z'n plaats. Maar om meteen de sc voor de anderen te verzieken.
Verstandig, ik hou mezelf ook voor dat ik zo ga slapen, maar ik denk dat het een kort nachtje word en maar s middags ga bij slapenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
6 uur hier. Ik ga zo ook maar eens slapen
Oh, jullie hebben ook van die leraren die eigenlijk geen verstand hebben van het vak?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Door iemand die geen chemie geeft
hey Juup!quote:
Nee, maar het was wel een leuk plaatje. Alleen sommige userts kunnen er niet mee omgaan en verneuken het.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat van vanavond vond ik geen lolletje meer, maar ja, dan ben je meteen weer een werkloze ouwe zeur als je dat niet leuk vind.
Morgen om 07:30 uur gaan ze hier de buitenmuren stralenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen om half 8 op, het zou verboden moeten worden
Dat wel, en geniaal gemaakt, dat zekerquote:Op woensdag 10 september 2008 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel een leuk plaatje. Alleen sommige userts kunnen er niet mee omgaan en verneuken het.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Morgen om 07:30 uur gaan ze hier de buitenmuren stralenKan niet eens uitslapen.
Ja kennelijk en we hebben roostermakers die geen kaas hebben gegeten van het vakquote:Op woensdag 10 september 2008 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben ook van die leraren die eigenlijk geen verstand hebben van het vak?
Troestenquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Hoppakee, nog een. Niet schrikken
[ afbeelding ]
Ja GIger is niet helemaal mijn ding, maar wel heel tof. De Alien films ook, en zeker dankzij Gigerquote:Op donderdag 11 september 2008 01:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
In mijn huiskamer hangen een hoop van dat soort dingen![]()
Mensen die voor het eerst komen vinden het altijd een beetje wennen.
Ik heb ook kunst van H.R Giger ( replica ofcourse )
Ook geniaal
Ik vind ook zeker niet alles van Giger mooi.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja GIger is niet helemaal mijn ding, maar wel heel tof. De Alien films ook, en zeker dankzij Giger
Scrubs kijkenquote:Op donderdag 11 september 2008 01:32 schreef Maisnon het volgende:
Mijn project Runway afleveringen zijn op
En alles gaat goed in jouw hoofd?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Hoppakee, nog een. Niet schrikken
[ afbeelding ]
Ik ben altijd liefquote:Op donderdag 11 september 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Verdommen he, waarom zijn jullie bans aan het uitlokken![]()
NIET lief
*aait Juup*quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 08:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
En alles gaat goed in jouw hoofd?
Nee, het schijnt stoer te zijn om overal tegenaan te schoppenquote:Op donderdag 11 september 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Verdommen he, waarom zijn jullie bans aan het uitlokken![]()
NIET lief
Zoiets wordt meestal omschreven als "pubertijd", maar ik dit geval is het gewoon etteren. Maar hé, dat is mijn persoonlijke meningquote:Op donderdag 11 september 2008 09:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo, daar zijn we weer! Goede morgen allemaal!
[..]
Nee, het schijnt stoer te zijn om overal tegenaan te schoppen
Ik deel die persoonlijk mening.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets wordt meestal omschreven als "pubertijd", maar ik dit geval is het gewoon etteren. Maar hé, dat is mijn persoonlijke mening
Hoi Bobby!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik deel die persoonlijk mening.
Hoi Juicy trouwens!
Idd .. das nog net te doen zeg maarquote:Op donderdag 11 september 2008 10:02 schreef BigKahuna het volgende:
school van 12 tot half 2, dat zijn tijden waar ik mee kan leven.
School tot 12 uurquote:Op donderdag 11 september 2008 10:02 schreef BigKahuna het volgende:
school van 12 tot half 2, dat zijn tijden waar ik mee kan leven.
Hiphop.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:57 schreef behangplakker het volgende:
Weet iemand nog een goed onderwerp voor een uiteenzetting?
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:24 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
pindakaas in openbare plekken![]()
ASO
Keurig.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:26 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
ik heb wel eensch een eend geschopt
Nee, bierquote:Op donderdag 11 september 2008 11:31 schreef NeeEcht het volgende:
Halfvolle melk
Maar ik moet nog een helemaal-niet-serieus onderwerp hebben voor mijn uiteenzettingquote:Op donderdag 11 september 2008 11:29 schreef kraakhelder het volgende:
als het nog warmer wordt ga ik bier drinken![]()
(en ja vanaf nu gaat dit topic over bier)
Keurige doodsverwensching!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:31 schreef Hensie43 het volgende:
KRIJG KANKER STERF
KRIJG KANKERquote:Op donderdag 11 september 2008 11:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Keurige doodsverwensching!
Uitgespeeldquote:Op donderdag 11 september 2008 11:34 schreef kraakhelder het volgende:
haha hoe vet is dit
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=9644
Hensie .. wat ben je toch een dolle jongen.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:38 schreef Hensie43 het volgende:
IPBAN IPBAN MEEEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |