quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Hoppakee, nog een. Niet schrikken
[ afbeelding ]
Ja GIger is niet helemaal mijn ding, maar wel heel tof. De Alien films ook, en zeker dankzij Gigerquote:Op donderdag 11 september 2008 01:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
In mijn huiskamer hangen een hoop van dat soort dingen![]()
Mensen die voor het eerst komen vinden het altijd een beetje wennen.
Ik heb ook kunst van H.R Giger ( replica ofcourse )
Ook geniaal
Ik vind ook zeker niet alles van Giger mooi.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja GIger is niet helemaal mijn ding, maar wel heel tof. De Alien films ook, en zeker dankzij Giger
Scrubs kijkenquote:Op donderdag 11 september 2008 01:32 schreef Maisnon het volgende:
Mijn project Runway afleveringen zijn op
En alles gaat goed in jouw hoofd?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Hoppakee, nog een. Niet schrikken
[ afbeelding ]
Ik ben altijd liefquote:Op donderdag 11 september 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Verdommen he, waarom zijn jullie bans aan het uitlokken![]()
NIET lief
*aait Juup*quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 08:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
En alles gaat goed in jouw hoofd?
Nee, het schijnt stoer te zijn om overal tegenaan te schoppenquote:Op donderdag 11 september 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Verdommen he, waarom zijn jullie bans aan het uitlokken![]()
NIET lief
Zoiets wordt meestal omschreven als "pubertijd", maar ik dit geval is het gewoon etteren. Maar hé, dat is mijn persoonlijke meningquote:Op donderdag 11 september 2008 09:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo, daar zijn we weer! Goede morgen allemaal!
[..]
Nee, het schijnt stoer te zijn om overal tegenaan te schoppen
Ik deel die persoonlijk mening.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets wordt meestal omschreven als "pubertijd", maar ik dit geval is het gewoon etteren. Maar hé, dat is mijn persoonlijke mening
Hoi Bobby!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik deel die persoonlijk mening.
Hoi Juicy trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |