kuttt!!!!!quote:
De wegen van de mods zijn ondoorgrondelijkquote:Op woensdag 10 september 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
Vind het wel raar dat schatgraver niet gebanned is. Die kwam ook alleen maar langs om te klieren. Maar ja.
remlof zei het al, dat ze notes niet bekend wilde maken omdat het anders weer een pimp item zou worden.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
Iedereen is tegenwoordig notes en bans aan het verzamelen?
Kanker op, maak je eigen topic. Niet in de sc ajb.
6 uur hier. Ik ga zo ook maar eens slapenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen om half 8 op, het zou verboden moeten worden
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
Iedereen is tegenwoordig notes en bans aan het verzamelen?
Kanker op, maak je eigen topic. Niet in de sc ajb.
Af en toe een lolletje is wel op z'n plaats. Maar om meteen de sc voor de anderen te verzieken.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
remlof zei het al, dat ze notes niet bekend wilde maken omdat het anders weer een pimp item zou worden.
Anyway, blijf erbij dat het behoorlijk jammer zou zijn dat door die minkukels van vanavond de SC op slot gaat.Hopelijk beseffen ze in de crew ook wel dat er ook nog normale mensen in de SC zijn (niet dat ik me daar zelf mee bedoel
) die wel gewoon leuk mee doen.
Dat van vanavond vond ik geen lolletje meer, maar ja, dan ben je meteen weer een werkloze ouwe zeur als je dat niet leuk vind.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Af en toe een lolletje is wel op z'n plaats. Maar om meteen de sc voor de anderen te verzieken.
Verstandig, ik hou mezelf ook voor dat ik zo ga slapen, maar ik denk dat het een kort nachtje word en maar s middags ga bij slapenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
6 uur hier. Ik ga zo ook maar eens slapen
Oh, jullie hebben ook van die leraren die eigenlijk geen verstand hebben van het vak?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Door iemand die geen chemie geeft
hey Juup!quote:
Nee, maar het was wel een leuk plaatje. Alleen sommige userts kunnen er niet mee omgaan en verneuken het.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat van vanavond vond ik geen lolletje meer, maar ja, dan ben je meteen weer een werkloze ouwe zeur als je dat niet leuk vind.
Morgen om 07:30 uur gaan ze hier de buitenmuren stralenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen om half 8 op, het zou verboden moeten worden
Dat wel, en geniaal gemaakt, dat zekerquote:Op woensdag 10 september 2008 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel een leuk plaatje. Alleen sommige userts kunnen er niet mee omgaan en verneuken het.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Morgen om 07:30 uur gaan ze hier de buitenmuren stralenKan niet eens uitslapen.
Ja kennelijk en we hebben roostermakers die geen kaas hebben gegeten van het vakquote:Op woensdag 10 september 2008 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben ook van die leraren die eigenlijk geen verstand hebben van het vak?
Troestenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |