/carequote:Op woensdag 10 september 2008 22:54 schreef superXmacho het volgende:
Ik ga me nest in.
Het wordt me hier te saai.
De kat die heeft vast wel iets intresants te vertellen over zijn dag doet hij altijd komt hij bij me op bed liggen en dan begint hij een heel verhaal.
En na een minuut denk ik van hou nouw je klep maar.
En dan ga ik slapen.
Hopen dat ik eerder als hem slaap want hij snurkt nog al.
Mee eens !quote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme ananas autist cancer op met je plaatjes spam
Trusten!!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
ik ga slapen ik heb weer eens 10 bier op.
laat de sc alsjeblieft hierquote:Op woensdag 10 september 2008 23:23 schreef remlof het volgende:
Goed bezig hier, misschien het bestaan van deze reeks toch maar eens heroverwegen.
Begrijpelijk, het is alleen wel jammer voor de mensen die wel enigszins normaal kunnen/willen doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:23 schreef remlof het volgende:
Goed bezig hier, misschien het bestaan van deze reeks toch maar eens heroverwegen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:23 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het is alleen wel jammer voor de mensen die wel enigszins normaal kunnen/willen doen.
Je post is weg omdat die door de quote heel lang was en dus bijna net zo irritant als de originele post en een TR is een Topic Report.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:24 schreef Cypress_Hill het volgende:
Maar ik had een vraag!
Waarom is mijn post weg?
Joh!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je post is weg omdat die door de quote heel lang was en dus bijna net zo irritant als de originele post en een TR is een Topic Report.
Ananas en Paaskonijn. Verder nog Sackboy, jordeeeh en reetveter voor hun lemmingreeksen van zondag.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:41 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Joh!![]()
![]()
Maar, zijn alle baggeraars geband ofzo?
Ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
(naar mijn weten)
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
hmm, ik heb er een note bij. Best gaar, aangezien ik niets verkeerds heb gedaan (naar mijn weten)
Denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |