als investering?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:03 schreef Angeliquetje het volgende:
Vind die klok idd ook niet zo mooi voor het geld... Mag dan wel een heel verhaal achter zitten.
Zijn rusische horloges ook goed? Wil graag een Vostok Europe. Ben een jongen btw.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hij was 200euro. Kan em nu kopen voor 140 euro. Doe ik daar slim aan?
Mooi ding voor een nette prijs toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:03 schreef Angeliquetje het volgende:
Vind die klok idd ook niet zo mooi voor het geld... Mag dan wel een heel verhaal achter zitten.
Zijn rusische horloges ook goed? Wil graag een Vostok Europe. Ben een jongen btw.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hij was 200euro. Kan em nu kopen voor 140 euro. Doe ik daar slim aan?
Deze vind ik mooi. Afgaande op de foto.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag deze Pulsar NPWA01 gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem simpel maar erg mooi
Is een bruine band, niet zo goed te zien @ de pic
Bedankt. Een zeer serieus merk dus!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:29 schreef Fisherman het volgende:
Parmigiani heeft toch ook zo'n vaag horloge gemaakt in opdracht van Bugatti?
Ze zijn mede oprichter en initiatiefnemer van de Fleurier Quality Foundation. Een organisatie die erg strenge eisen stelt aan horloges. Parmigiani is van mening dat het label "swiss made" tegenwoordig niet meer afdoende was om het kaf van het koren te scheiden.
De meeste merken van tegenwoordig laten alleen een cosc nauwkeurigheidstest los op uurwerken.
Tijdens de fleuriertest is de COSC keuering slechts 1 van de onderdelen. Er zijn onder andere visuele keuringen, maar ook valproeven en volgens mij is er ook een test waarbij er erg grote druk uitgeoefend wordt op de lunette.
Ja die bedoel ik inderdaad. Het is wel een apart horloge, en apart design, maar Parmigiani maakt wel mooiere horloges dan deze, bijvoorbeeld de toric westminster, alleen al de specificaties van het uurwerk ga je al van watertanden.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bedankt. Een zeer serieus merk dus!
Jij bedoelt de PF Bugatti 370 Type. Ik vind het geen geweldig mooi horloge, maar de techniek is om van te smullen!![]()
Kost circa 2 ton.
Dat is een beste draaischijf aan de zijkantquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld en binnenkort in huis
Hey, wat kost die horloge wel niet he?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef StateOfMind het volgende:
Ik betrap mezelf er trouwens op dat als ik de laatste tijd in de stad kom, ik elke keer ga kijken naar een schitterend horloge van Baume & Mercier. Zou zomaar kunnen dat dit mijn 3e horloge gaat worden naast mijn Zeno Flatline Retro big day/date (automaat) en mijn Maurice Lacroix Masterpiece Peseux 7064 (handopwinder). Toch maar eens een keer gaan passen binnenkort.
[ afbeelding ]
Rond de 1500 meen ik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:23 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hey, wat kost die horloge wel niet he?
stijlvolquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:20 schreef Shake het volgende:
Wie haalt mij over deze schoonheid te kopen?![]()
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar ik dit model kan passen omgeving rotterdam?
Zeer mooi!!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:20 schreef Shake het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:20 schreef Shake het volgende:
[ afbeelding ]
is volgens mij best een brede band dus de klok zal ook wel groter zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mooi!!
Zou een best een toevoeging kunnen zijn voor mijn collectie, maar ik krijg de indruk dat deze klok mij net iets te klein is....
Ik zoek me intussen rot naar specificaties van dit horloge..... maar alles wat ik nu tegenkom is zonder matenquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:55 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
is volgens mij best een brede band dus de klok zal ook wel groter zijn.
Ik kan inmiddels stekeblind zijn, maar ik zie geen maten staan!quote:Op zondag 28 september 2008 00:15 schreef Dikke-Doei het volgende:
http://www.certina.com/Co(...)7029-42-11.aspx?pi=1
Ja, dacht ik al, te klein voor mij dus.... thanks!quote:Op zondag 28 september 2008 00:17 schreef Dikke-Doei het volgende:
Dimension: Diameter 38.00 Ø mm Leather strap w. Foldover clasp, brown
Erg mooi modelquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:20 schreef Shake het volgende:
[ afbeelding ]
Te vinden voor ¤ 365quote:Op zondag 28 september 2008 00:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Erg mooi model.
Ik heb nog nooit een horloge gehad mischien dat de tijd rijp is)
Wat betaal je voor zoiets als ik mag vragen ?
250 /300 ? schat ik zoquote:Op zondag 28 september 2008 00:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Erg mooi model.
Ik heb nog nooit een horloge gehad mischien dat de tijd rijp is)
Wat betaal je voor zoiets als ik mag vragen ?
Perfect dat is ook ongeveer wat ik zou willen uitgeven aan zoiets .quote:
Dat kan ook: ik schatte het zo in: deze kwam ik tegen via google http://www.chrono24.com/nl/certina/1392635.htmquote:Op zondag 28 september 2008 00:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hier 365:
http://www.bendehaan.nl/i(...)mechanisch.html#nogo
En mijn horloge welke ik omdoe als ik moet werkenquote:Op zondag 14 september 2008 14:05 schreef BolleSmurf het volgende:
Mijn horloge .. Geen batterij bij nodig .. Kijken hoe lang dat meegaat
[ afbeelding ]
breitling is echt slecht. je kan beter een fossil kopen of een geusquote:Op zondag 28 september 2008 17:59 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb een tijdje geleden uit een opheffingsuitverkoop ook een leuk horloge gekocht, een Breitling van titanium die piloten blijkbaar ook veel gebruiken, is het wel een beetje kwaliteit voor het geld?
Ik zal er eens een foto van maken als ik tijd heb.
Nee, was een aanbieding via een stel gastjes in een grijze Megane, voor inkoopprijs uit Den Haagquote:Op zondag 28 september 2008 18:29 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
breitling is echt slecht. je kan beter een fossil kopen of een geus
in gouda? met 30 % korting?
nog 9 maanden en dan heb ik ook een breitling. wooohoooo
misschien is het een zelfde soort juwelier die er mee stopt. ik zag het vorige maand ofzo. en ik had bijna een breitling gekocht. maarja ik moet gewoon ff relaxed doen met aankopen enzo. dus nog 9 maandjes.quote:Op zondag 28 september 2008 18:31 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Nee, was een aanbieding via een stel gastjes in een grijze Megane, voor inkoopprijs uit Den Haag
In Bergen op Zoom, hij stopte ermee en de korting was ook zo rond die koers, tis trouwens een Aerospace die ik heb.
Het was voor mij op zich ook een hele uitgave, normaal draag ik geen horloge maar ik vond de extra functies wel heel erg cool die erop zitten en titanium draagt niet zo zwaar.quote:Op zondag 28 september 2008 18:34 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
misschien is het een zelfde soort juwelier die er mee stopt. ik zag het vorige maand ofzo. en ik had bijna een breitling gekocht. maarja ik moet gewoon ff relaxed doen met aankopen enzo. dus nog 9 maandjes.
de Aerospace is wel sweet.
DZVL stond een tijdje terug ook een leuke digitale breitling in belgie te koop voor 650.. best wel klote dat die al verkocht isquote:Op zondag 28 september 2008 18:53 schreef Adsum het volgende:
De Aerospace vind ik een van de leukste digitale horloges, heeft nog altijd een plekje in mijn hart.
Tom, we moeten er toch eens een keer een gaan kopen!
Dat was een heeeeele oudequote:Op zondag 28 september 2008 18:55 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
DZVL stond een tijdje terug ook een leuke digitale breitling in belgie te koop voor 650.. best wel klote dat die al verkocht is
Nu ik mn T-Touch heb heb ik niet meer zon drang naar een Aerospace. Aan de andere kant, je moet hem wel eens geprobeerd hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 18:53 schreef Adsum het volgende:
De Aerospace vind ik een van de leukste digitale horloges, heeft nog altijd een plekje in mijn hart.
Tom, we moeten er toch eens een keer een gaan kopen!
Volgens de verkoper was dit het laatste type, er staat bij mij ook in het midden "Chronometre Aerospace".quote:Op zondag 28 september 2008 19:28 schreef Adsum het volgende:
[..]
Dat was een heeeeele oude. Ik wil minstens een Repetition Minutes-versie of nieuwer...
die van jou is nieuw ja. er werd een tijdje geleden op een ander forum ook een breitling aangeboden. en die was wel wat ouderquote:Op zondag 28 september 2008 21:15 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Volgens de verkoper was dit het laatste type, er staat bij mij ook in het midden "Chronometre Aerospace".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |