Knappe klok!quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
De Parmigiani Fleurier Toric Westminster:
[ afbeelding ]
390.000 euro. Maar wat een sublieme klok![]()
![]()
wat voor casio en waar staat deze te koopquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:03 schreef Bierkameel het volgende:
Nice die T-touch.
Heb ik ook al naar gekeken, ik heb mijn Casio PAW 1500 weer te koop gezet.
Als hij verkocht is ga ik een Citizen "ecozilla" ombouwen naar een kevlar strap via handgemaakte adapters.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had iets duidelijker moeten zijn
Ben op zoek naar sites met een behoorlijk aanbod van horloges van verschillende merken, waarvan genoeg onder de 300 a 400 euro.
Al zien sommige modellen van Certina er wel goed uit.
Hangt eran af wat je zoekt en in welke prijsklasse. Kijk, volgens mij is Timex sowieso niet slecht en merken als Welder, Armani, Nautica, Casio, D&G etc zijn ook niet echt slecht volgens mij...maar niet te vergelijken met de 'beter Zwitserse' uurwerken...Volgens mij hebben bovenstaande merken voor het meerendeel een standaard quartz uurwerk waar weinig mis mee kan zijn en vooral een hip uiterlijk...sterker nog...ik denk niet dat er tegenwoordig nog echt horloges worden gemaakt die echt slecht zijn. De prijzen van een relatief goed quartz uurwerk zijn volgens mij verwaarloosbaar en gaat het puur om het merkje wat erop staat en het kastje dat er omheen zit...quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:23 schreef Angeliquetje het volgende:
Zijn er eigenlijks wel goeie merken op wereldhorloges.nl?
goegel geeft een Amerikaans fabrikaat op...maar je weet het nooit natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat je Ingersoll bedoelt? Zo ja, dan is dat geloof ik een Chinees merk met een duur klinkende naam. In dat geval is de kwaliteit niet zo geweldig. Maar ik kan er naast zitten.
Duur is niet altijd mooi dus, wat een afschuwelijk ding...quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
De Parmigiani Fleurier Toric Westminster:
[ afbeelding ]
390.000 euro. Maar wat een sublieme klok![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |