quote:
Hangt eran af wat je zoekt en in welke prijsklasse. Kijk, volgens mij is Timex sowieso niet slecht en merken als Welder, Armani, Nautica, Casio, D&G etc zijn ook niet echt slecht volgens mij...maar niet te vergelijken met de 'beter Zwitserse' uurwerken...Volgens mij hebben bovenstaande merken voor het meerendeel een standaard quartz uurwerk waar weinig mis mee kan zijn en vooral een
hip uiterlijk...sterker nog...ik denk niet dat er tegenwoordig nog echt horloges worden gemaakt die echt slecht zijn. De prijzen van een relatief goed quartz uurwerk zijn volgens mij verwaarloosbaar en gaat het puur om het merkje wat erop staat en het kastje dat er omheen zit...
Sterker nog...ik denk dat een Casio van ¤ 50,- nauwkeuriger loopt en minder onderhoud nodig heeft dan een Lange & Sohne van ¤ 20.000,-, maar het heeft niet de techniek, uiterlijk en uitstraling, materialen, etc....
'T is dus puur, hoeveel budget heb je (er voor over) en wat vind je mooi...of leuk om te hebben...
maarrrrrr...dit is mijn bescheiden mening en visie op het horloge geheel...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVDJust a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.