Is dat nou lekker, zo'n vent?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:36 schreef Netsplitter het volgende:
een gat is een gat
Zou een afspraak gaan maken bij bv Pearl ofzoquote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, zo'n vent?
of Kameel, for that matterquote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, zo'n vent?
Wat maakt dat nou uit, je neukt 'r toch niet in d'r neus!?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:36 schreef Dayuum het volgende:
Wat is dat mens lelijk zegVooral die neus, Ik snap niet wat mensen in haar zien
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=nose+fuckquote:Op woensdag 10 september 2008 21:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, je neukt 'r toch niet in d'r neus!?
Waarom klikte ik nu toch op die link?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:45 schreef JDI het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=nose+fuck
Jij vind Nadia van de goudenkooi zeker ook gewoon een lekker ding hequote:Op woensdag 10 september 2008 22:30 schreef tisauch het volgende:
[..]
Waarom klikte ik nu toch op die link?![]()
On-topic:
Niets mis met Lieke, gewoon lekker ding.
Bwahahahahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
Ben benieuwd wat de neus van haar kind zou worden als Onur de vader zou zijn.
Een compleet manke vergelijking jij 5e generatie inteelt-product.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij vind Nadia van de goudenkooi zeker ook gewoon een lekker ding he
dat is ook al zon gaar wijf
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:55 schreef tisauch het volgende:
[..]
Een compleet manke vergelijking jij 5e generatie inteelt-product.![]()
Damnquote:Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
Ben benieuwd wat de neus van haar kind zou worden als Onur de vader zou zijn.
quote:
Hier is ze wel cute ja.quote:
Dat zou van toepassing zijn als het een klein cosmetisch probleem zou zijn geweestquote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef L0t.. het volgende:
Damn, al die kerels hier
[ afbeelding ]
Dan mankeert er echt wat aan jouquote:Op woensdag 10 september 2008 22:55 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Is dat echt? Het lijkt net een slappe lul
ja, ze mist hét, ze heeft geen uitstraling, dat is het.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:24 schreef marcel-o het volgende:
Echt he..
ik snap t ook niet helemaal.
ja ze heeft wel mooi haar, en best aandoenlijke ogen, maar k weet niet ze heeft iets niet..
en smaken verschillen..
net zoals ik Paris Hilton maar helemaal niks vind
(die eet trouwens te weinig, maar da's een ander verhaal.)
mja ze is wel n breezah vind ikquote:Op woensdag 10 september 2008 23:30 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me altijd meer af wat men nou in Marly van de Velde ziet.
*googled*quote:Op woensdag 10 september 2008 23:30 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef L0t.. het volgende:
Damn, al die kerels hier
[ afbeelding ]
Precies, en Inge Schrama (Sjors) of Gigi Ravelli, die hebben het dan weer wél, die hebben íets waardoor je je meer aangetrokken voelt om naar ze te kijken, die hebben hétquote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*googled*
mwah, die ziet er dan nog wel leuk uit. Het is wat Acinonyx zegt, ze heeft geen uitstraling. In die RTL leaders die ze hiervoor hadden, vond ik d'r nog wel lekker, maar als ik haar wel eens zie in GTST of op foto's is het hem net niet.
2 zelfsquote:Op woensdag 10 september 2008 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Precies, en Inge Schrama (Sjors) of Gigi Ravelli, die hebben het dan weer wél, die hebben íets waardoor je je meer aangetrokken voelt om naar ze te kijken, die hebben hét
Gigiquote:Op woensdag 10 september 2008 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Precies, en Inge Schrama (Sjors) of Gigi Ravelli, die hebben het dan weer wél, die hebben íets waardoor je je meer aangetrokken voelt om naar ze te kijken, die hebben hét
Hou je mond jonge, wedden dat ik hoger opgeleid ben dan jij op je 17e ?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:55 schreef tisauch het volgende:
[..]
Een compleet manke vergelijking jij 5e generatie inteelt-product.![]()
Nadia doet mij niets, Lieke wel. Maar goed over smaak valt te twisten.
Gigi is gewoon een random blonde hoerquote:Op woensdag 10 september 2008 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wedden dat jij niet kon posten als de MBO filter aan stond?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hou je mond jonge, wedden dat ik hoger opgeleid ben dan jij op je 17e ?
nee,, maar bij haar neus zou het zomaar kunnenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, je neukt 'r toch niet in d'r neus!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ja is goed,quote:Op donderdag 11 september 2008 08:44 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wedden dat jij niet kon posten als de MBO filter aan stond?
Moest die nou niet kersen voor mij plukken?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:30 schreef Strani het volgende:
Ik zou Gigi wel doen als ik tussen haar en Lieke mocht kiezen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:47 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Gigi![]()
nepblondie en nepkarakter... ook in t echt
Bestaat er ook een 'geld terug'-regeling bij tijdschriften?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die playboy fotos zijn weer ouderwets lelijk.
quote:Op donderdag 11 september 2008 08:40 schreef fathank het volgende:
Inge schrama heeft wel iets, maar die zal altijd het keurige nette meisje zijn.
Vind ik ook, Inge Schrama is een veel mooiere meid en ook nog met veel meer klasse. Dat blijkt al uit het feit dat zij nog nooit in zo'n blad als FHM heeft gestaan om te paraderen met haar lichaam. Een goed voorbeeld van iemand die zelfverzekerd genoeg is om niet de bevestiging van andere mensen te zoeken. Ik heb daar erg veel respect voor.quote:
Respect inderdaad, maar wel verdomde jammer!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Vind ik ook, Inge Schrama is een veel mooiere meid en ook nog met veel meer klasse. Dat blijkt al uit het feit dat zij nog nooit in zo'n blad als FHM heeft gestaan om te paraderen met haar lichaam. Een goed voorbeeld van iemand die zelfverzekerd genoeg is om niet de bevestiging van andere mensen te zoeken. Ik heb daar erg veel respect voor.
Ik vind het ook wel jammer aan de ene kant natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Respect inderdaad, maar wel verdomde jammer!![]()
forsquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:14 schreef servus_universitas het volgende:
Ik vind haar ook helemaal niets. Veel te fors gebouwd ook.
Niet in de zin van dik/mollig, maar breed. Ze heeft een breed postuur, te breed naar mijn smaak. Maar andere mensen zullen daar van houden, dat kan.quote:
Die landingsbaan van d'rquote:
douw hem daar in danquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:36 schreef DavyE het volgende:
[ afbeelding ]
en een breed achterwerk ook
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:43 schreef MikeyMo het volgende:
nee, idee, ze heeft een beetje een seksloze uitstraling. Niet dat je denkt van oeh wat een lekker wijf. Dat was wel anders de eerste keert dat Katja of Georgina hun intreden deden in GTST...
Voor een blinde misschienquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
dan ziet lieke er veel en veel beter uit.
Dat ben ik wel met je eens. Vooral Georgina Verbaan... ik heb nooit begrepen dat zij zo om haar schoonheid werd vereerd. Ik vind haar absoluut niet mooi.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
dan ziet lieke er veel en veel beter uit.
Ze heeft iig niet zo'n heksengokquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:00 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Vooral Georgina Verbaan... ik heb nooit begrepen dat zij zo om haar schoonheid werd vereerd. Ik vind haar absoluut niet mooi.
Ze heeft wel iets weg van knabbel, of babbel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:19 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze heeft iig niet zo'n heksengok
Mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:07 schreef deepart het volgende:
Heb haar in het echt gezien, en ze is goed te doen...
En ze heeft in grootte verstelbare borstenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets weg van knabbel, of babbel.
nou als je dat al breed vindtquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:36 schreef DavyE het volgende:
[ afbeelding ]
en een breed achterwerk ook
Ok, we weten nu iig wat jouw fetish isquote:Op zondag 14 september 2008 01:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou als je dat al breed vindtIk vind het maar een mager kontje.
Helemaal vergeleken bij Brianna Love, Alexis Texas en Flower Tucci
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
posted by MM
Het is anders breed. Meer mannelijk als het ware.quote:Op zondag 14 september 2008 01:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
posted by MM
Omdat echte sterren te duur zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:36 schreef Samson het volgende:
Ik ben nog steeds niet over de schok heen dat ze weer in de playboy moet staan. WAAROM? Ze is gewoon verre van knap, heeft een enorm lelijke gok en ook niet een top lekker lijf of zo. Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van
dat is de hollandse meiden - lookquote:Op zondag 14 september 2008 10:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ze is ook niet lelijk ofzo, maar ik vind haar voor een vrouw gewoon te breed gebouwd.
Goed topic!quote:Op zondag 14 september 2008 01:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
posted by MM
Fors in de ZIN van breedquote:
Precies wat jij zegt, ze is idd niet dik, maar meer een soort van lomp breed zoals helaas heel veel NL vrouwen zijn. Ik zie ook liever wat verfijnders dan zo'n lomp boerinnelijf, maar ja, smaken verschillen gelukkigquote:Op zondag 14 september 2008 12:57 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Fors in de ZIN van breed. Niet fors in de zin van dik. Je mag daar anders over denken natuurlijk, maar het is duidelijk te zien als ze naast een andere vrouw staat. Ik vind dat gewoon niet mooi.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef L0t.. het volgende:
Damn, al die kerels hier
[ afbeelding ]
Toch wel grappig om te zien dat het eigenlijk vooral vrouwen zijn hier die haar zo mooi vinden, terwijl de meeste mannen er niet warm of koud van worden. Hoe zou dat komen? Misschien is het omdat Lieke het ideaalbeeld wat naar beneden haalt, de standaard wat normaliseert als het ware, waardoor vrouwen zich meer zeker gaan voelen als ze haar presenteren als een begeerlijke vrouw.quote:
Precies, smaken verschillen en daarom is het geen kritiek van mij. Ik geef gewoon aan dat ik haar niet aantrekkelijk vind, precies om die reden die jij ook aanvoert. Ze is geen lelijke vrouw, maar ik heb er helemaal niets mee.quote:Op zondag 14 september 2008 17:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt, ze is idd niet dik, maar meer een soort van lomp breed zoals helaas heel veel NL vrouwen zijn. Ik zie ook liever wat verfijnders dan zo'n lomp boerinnelijf, maar ja, smaken verschillen gelukkig
Het is de Playboy hè, geen gleuven in beeld dus...quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:34 schreef Potjandorie het volgende:
Heeft me een partij rimboe voor de grot hangen man, 2008 hallo
je bent gewoon jaloers dat je piemeltje niet zo massive is als haar neusquote:Op woensdag 10 september 2008 23:15 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Dat zou van toepassing zijn als het een klein cosmetisch probleem zou zijn geweest
Maar die neus is FOCKING MASSIVE
Lieke van Pijpmondquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |