Is dat nou lekker, zo'n vent?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:36 schreef Netsplitter het volgende:
een gat is een gat
Zou een afspraak gaan maken bij bv Pearl ofzoquote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, zo'n vent?
of Kameel, for that matterquote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, zo'n vent?
Wat maakt dat nou uit, je neukt 'r toch niet in d'r neus!?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:36 schreef Dayuum het volgende:
Wat is dat mens lelijk zegVooral die neus, Ik snap niet wat mensen in haar zien
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=nose+fuckquote:Op woensdag 10 september 2008 21:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, je neukt 'r toch niet in d'r neus!?
Waarom klikte ik nu toch op die link?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:45 schreef JDI het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=nose+fuck
Jij vind Nadia van de goudenkooi zeker ook gewoon een lekker ding hequote:Op woensdag 10 september 2008 22:30 schreef tisauch het volgende:
[..]
Waarom klikte ik nu toch op die link?![]()
On-topic:
Niets mis met Lieke, gewoon lekker ding.
Bwahahahahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
Ben benieuwd wat de neus van haar kind zou worden als Onur de vader zou zijn.
Een compleet manke vergelijking jij 5e generatie inteelt-product.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij vind Nadia van de goudenkooi zeker ook gewoon een lekker ding he
dat is ook al zon gaar wijf
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:55 schreef tisauch het volgende:
[..]
Een compleet manke vergelijking jij 5e generatie inteelt-product.![]()
Damnquote:Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
Ben benieuwd wat de neus van haar kind zou worden als Onur de vader zou zijn.
quote:
Hier is ze wel cute ja.quote:
Dat zou van toepassing zijn als het een klein cosmetisch probleem zou zijn geweestquote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef L0t.. het volgende:
Damn, al die kerels hier
[ afbeelding ]
Dan mankeert er echt wat aan jouquote:Op woensdag 10 september 2008 22:55 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Is dat echt? Het lijkt net een slappe lul
ja, ze mist hét, ze heeft geen uitstraling, dat is het.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:24 schreef marcel-o het volgende:
Echt he..
ik snap t ook niet helemaal.
ja ze heeft wel mooi haar, en best aandoenlijke ogen, maar k weet niet ze heeft iets niet..
en smaken verschillen..
net zoals ik Paris Hilton maar helemaal niks vind
(die eet trouwens te weinig, maar da's een ander verhaal.)
mja ze is wel n breezah vind ikquote:Op woensdag 10 september 2008 23:30 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me altijd meer af wat men nou in Marly van de Velde ziet.
*googled*quote:Op woensdag 10 september 2008 23:30 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me altijd meer af wat men nou in Marly van de Velde ziet.
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef L0t.. het volgende:
Damn, al die kerels hier
[ afbeelding ]
Precies, en Inge Schrama (Sjors) of Gigi Ravelli, die hebben het dan weer wél, die hebben íets waardoor je je meer aangetrokken voelt om naar ze te kijken, die hebben hétquote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*googled*
mwah, die ziet er dan nog wel leuk uit. Het is wat Acinonyx zegt, ze heeft geen uitstraling. In die RTL leaders die ze hiervoor hadden, vond ik d'r nog wel lekker, maar als ik haar wel eens zie in GTST of op foto's is het hem net niet.
2 zelfsquote:Op woensdag 10 september 2008 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Precies, en Inge Schrama (Sjors) of Gigi Ravelli, die hebben het dan weer wél, die hebben íets waardoor je je meer aangetrokken voelt om naar ze te kijken, die hebben hét
Gigiquote:Op woensdag 10 september 2008 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Precies, en Inge Schrama (Sjors) of Gigi Ravelli, die hebben het dan weer wél, die hebben íets waardoor je je meer aangetrokken voelt om naar ze te kijken, die hebben hét
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |