Goed topic!quote:Op zondag 14 september 2008 01:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou als je dat al breed vindtIk vind het maar een mager kontje.
Helemaal vergeleken bij Brianna Love, Alexis Texas en Flower Tucci
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
posted by MM
Fors in de ZIN van breedquote:
Precies wat jij zegt, ze is idd niet dik, maar meer een soort van lomp breed zoals helaas heel veel NL vrouwen zijn. Ik zie ook liever wat verfijnders dan zo'n lomp boerinnelijf, maar ja, smaken verschillen gelukkigquote:Op zondag 14 september 2008 12:57 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Fors in de ZIN van breed. Niet fors in de zin van dik. Je mag daar anders over denken natuurlijk, maar het is duidelijk te zien als ze naast een andere vrouw staat. Ik vind dat gewoon niet mooi.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef L0t.. het volgende:
Damn, al die kerels hier
[ afbeelding ]
Toch wel grappig om te zien dat het eigenlijk vooral vrouwen zijn hier die haar zo mooi vinden, terwijl de meeste mannen er niet warm of koud van worden. Hoe zou dat komen? Misschien is het omdat Lieke het ideaalbeeld wat naar beneden haalt, de standaard wat normaliseert als het ware, waardoor vrouwen zich meer zeker gaan voelen als ze haar presenteren als een begeerlijke vrouw.quote:
Precies, smaken verschillen en daarom is het geen kritiek van mij. Ik geef gewoon aan dat ik haar niet aantrekkelijk vind, precies om die reden die jij ook aanvoert. Ze is geen lelijke vrouw, maar ik heb er helemaal niets mee.quote:Op zondag 14 september 2008 17:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt, ze is idd niet dik, maar meer een soort van lomp breed zoals helaas heel veel NL vrouwen zijn. Ik zie ook liever wat verfijnders dan zo'n lomp boerinnelijf, maar ja, smaken verschillen gelukkig
Het is de Playboy hè, geen gleuven in beeld dus...quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:34 schreef Potjandorie het volgende:
Heeft me een partij rimboe voor de grot hangen man, 2008 hallo
je bent gewoon jaloers dat je piemeltje niet zo massive is als haar neusquote:Op woensdag 10 september 2008 23:15 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Dat zou van toepassing zijn als het een klein cosmetisch probleem zou zijn geweest
Maar die neus is FOCKING MASSIVE
Lieke van Pijpmondquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |