quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1) je ziet ons weer?...
2) je bent vergeten boodschappen te doen
3) je etentje is niet goed gelukt?
die ga ik ook niet herdenken hoor in topicquote:Op woensdag 10 september 2008 16:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou dan kom ik morgen niet hoordan ga ik me gewoon vervelend op het werk..heel zielug...alleen
Ja ja dat is zo..thank god ja...hehehe me laptop gaat nu echt in paniek rakenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die ga ik ook niet herdenken hoor in topic
maar valt gewoon op dat er GODZIJDANK zoweinig echte rampen zijn in Nederland.
Dat schept echt een band..en we hadden al een bandquote:Op woensdag 10 september 2008 16:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Welkom bij de club, hier ook 165 cm
*gaap*quote:
* Dr.Droxz slaat zichzelf in zijn gezicht!quote:
Dat heb ik dus ook normaalquote:Op woensdag 10 september 2008 16:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ja dat is zo..thank god ja...hehehe me laptop gaat nu echt in paniek raken![]()
Maar ik vind het altijd vreselijk als ik het zie, maar ben het ook zo weer vergeten, totdat ik het weer hoor.
Hmmm maar ja...vandaag zou er toch ook ene ramp gebeuren????
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz slaat zichzelf in zijn gezicht!
Zo blij?
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat schept echt een band..en we hadden al een band
Ik moest je niet uitdagen, maar nu ga je huilen?quote:
Volgens ID kaart ben ik zelfs 164quote:Op woensdag 10 september 2008 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
maar diertjuh, jij leek niet 1.65jij leek iets groter
dat klinkt idd erg lekker!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]![]()
Ja vind ik dus ook![]()
Ik heb me gister een lekker toetje gemaakt voor vanavond namelijk: bevroren wittechocoladeterrine![]()
Tot vanavondquote:Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ZEG alvast tot vanaaf of laters mensenga zo lekker eten en me laptop aan de lader hangen
![]()
![]()
![]()
![]()
En echt heel simpel en snel te makenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klinkt idd erg lekker!
Hehe ik 1.96 en Droxz 2 meter ofzo... Ukkiequote:Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus wat voel ik me huge met mijn 1.88
vertelquote:Op woensdag 10 september 2008 17:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En echt heel simpel en snel te maken
Hand staat nog in mijn gezicht hahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 16:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja al hoop ik dat je zachtjes heb geslagen
Martijn (Zmokes) is 2.03quote:Op woensdag 10 september 2008 17:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hehe ik 1.96 en Droxz 2 meter ofzo... Ukkie
dat had nou ook weer niet gehoeven hoor!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hand staat nog in mijn gezicht hahaha
uh.... ok!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat had nou ook weer niet gehoeven hoor!
Ook al zo'n lang end ! (zeggen ze hier in Brabantquote:
da's waar en je herkent me niet van de fotoquote:Op woensdag 10 september 2008 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh.... ok!
Ik zal de volgende keer wat voorzichtiger zijn
Jij bent ook niet meer zo veel op msn, en wij hebben elkaar ook niet echt vaak gesproken via msn
lang end? hahahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 17:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook al zo'n lang end ! (zeggen ze hier in Brabant)
Omdat hier nieuwsgroepen aanstaan, is internet traag en zag ik heul lang geen foto bij je naam staanquote:Op woensdag 10 september 2008 17:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar en je herkent me niet van de foto
maarre ik krijg weer niks door trouwens
moet zo ook pootje op de bank gooien
en zo zie je maar weer.. zit ik weer mooi in het middenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hehe ik 1.96 en Droxz 2 meter ofzo... Ukkie
Op vakantie en usenet open hebben staanquote:Op woensdag 10 september 2008 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat hier nieuwsgroepen aanstaan, is internet traag en zag ik heul lang geen foto bij je naam staan
Gooi lekker je pootje op de bank, neem wel gelijk je laptop even mee
Zomaar hebben ze die poorten hier dichtstaan, moest ik het nog wel via SSL doenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op vakantie en usenet open hebben staandroxz zal zich niet vervelen
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zomaar hebben ze die poorten hier dichtstaan, moest ik het nog wel via SSL doen
HEb hier nog een 400 gig schijf met films enzo liggen, mooi om de tijd te doden en mijn knie weer even wat rust te geven
Hier (twente) zeggen ze dat ookquote:Op woensdag 10 september 2008 17:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook al zo'n lang end ! (zeggen ze hier in Brabant)
Morgen ff een bakkie doen?quote:
2 el kristalsuikerquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Morgen ff een bakkie doen?
p.s
Te snel geantwoord, ik dacht dat het bericht van Sgele was.
Dat klinkt niet verkeerd!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
2 el kristalsuiker
5 el water
300 g witte chocolade
3 eieren
3 dl slagroom
Cakevorm van 26cm bekleden met aluminium- of huishoudfolie.
Suiker en water in een pannetje doen met dikke bodem. Blijven roeren totdat de suiker opgelost is. 1-2 laten inkoken tot siroop. Pan van het vuur halen.
Chocolade stukjes breken en door de siroop roeren. Blijven roeren tot de chocolade gesmolten is en een gladmengsel is geworden. Even aflaten koelen.
Klop de eidooiers door het chocolade mengsel. Helemaal aflaten koelen.
Slagroom lobbig kloppen en door het mengsel doen.
Eiwitten stijfkloppen en door het mengsel doen. Daarna het mengsel in in de cakevorm doen en het een nacht in de vriezer laten staan.
ik had zelf te weinig siroop dus heb maar wat meer gemaakt. Had gisteren een receptenboek gemaakt met alleen maar chocoladerecepten enzo![]()
Tot wanneer zit je daar?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Morgen ff een bakkie doen?
p.s
Te snel geantwoord, ik dacht dat het bericht van Sgele was.
Dat wel, maar dat ga ik op mijn fietsie niet halen naar zwollequote:Op woensdag 10 september 2008 17:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
dus ik mag geen bakkie doen??
Tot en met a.s Zaterdagquote:
Ben morgen maar heel even in boxtel... Klanten bezoeken enzoquote:Op woensdag 10 september 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tot en met a.s Zaterdag
Zaterdag ga ik weer pleite, hoop wel een beetje optijd weg te kunnen zodat ik nog wat tijd thuis heb.
This toch even 2,5 uur OV
Zit nu in Oisterwijk, das wel even de andere kant opquote:Op woensdag 10 september 2008 17:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oww oke ik was al beledigt
waar ongeveer dan wel want ben vaak door heel het land te vinden!
Sgoed hoor, ben vrijdag alleen niet... alleen, een maat van me komt op bezoek,quote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben morgen maar heel even in boxtel... Klanten bezoeken enzovrijdag van 8 tot 8 ... Dus kijken of er dan wat te regelen valt?
Neequote:Op woensdag 10 september 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!!!!!!!!
Heb je er toevallig ook foto's van?
We kijken vrijdag wel dan. Ik ben bijna in breda... Fijne avond!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sgoed hoor, ben vrijdag alleen niet... alleen, een maat van me komt op bezoek,
maar das geen probleem. Laat maar ff weten voor vrijdag.
Daar ook zo warm?quote:
Anders mag je Ronja wel bij mij brengen hoor...heeft mijn spike een hondje om mee te spelenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:08 schreef draculettetje het volgende:
ik ben misselijk en lig al lekker in bed
al voel ik me meteen schuldig ten opzichte van ronja
Ja nog steedsquote:Op woensdag 10 september 2008 18:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar ook zo warm?
* Dr.Droxz gaat maar een stukje lopen om af te koelen....
als ik dat doe kan ik net zo goed uit bed blijven ha haquote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Anders mag je Ronja wel bij mij brengen hoor...heeft mijn spike een hondje om mee te spelen
een goede reden om even langs mn zoessie te gaan natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
of bij mij, heeft sammy een hond om te spelen
Ik heb me msn zojuist uit gedaan..wordt gek van al die mafketels...die ik mijn vrienden noemquote:Op woensdag 10 september 2008 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm FOK doet ook al raar
Mensen die op msn lopen te zeuren, en buzzeren
Moeten ze ook verbieden. (lekker negeren)
ik moest lachenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb me msn zojuist uit gedaan..wordt gek van al die mafketels...die ik mijn vrienden noem
Daarom bestaat er nou een block en delete knopquote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb me msn zojuist uit gedaan..wordt gek van al die mafketels...die ik mijn vrienden noem
redelijk kan altijd beter!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Druk.. wel beter dan gister gelukkig![]()
En met draakje?
Ja maar dan hou ik straks niemand overquote:Op woensdag 10 september 2008 20:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Daarom bestaat er nou een block en delete knop
tjah inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
mja, heb nu een lijst over de 100quote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan hou ik straks niemand over![]()
Ken het gevoel ja hahahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 20:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, heb nu een lijst over de 100
denk binnen kort maar is opschonen
met sommige praat ik echt nooit
ik heb ook een paar mafketels in mn msn staan en mocht ik geen zin hebben om met mensen uit mn lijst te praten..ga ik offline staan en spreek ik sommige gewoon offline aanquote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan hou ik straks niemand over![]()
Je weet waar ik ben he!!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
redelijk kan altijd beter!
komt wel
Dus vandaar dat ik jou nooit online ziequote:Op woensdag 10 september 2008 20:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik heb ook een paar mafketels in mn msn staan en mocht ik geen zin hebben om met mensen uit mn lijst te praten..ga ik offline staan en spreek ik sommige gewoon offline aan
eigenlijk wel ergquote:
have fun, ik ga waarschijnlijk weer vroeg naar bedquote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef debbie_19 het volgende:
Ik gaat ff filmpje kijkenlaters allemaal
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus vandaar dat ik jou nooit online zie![]()
![]()
![]()
okquote:Op woensdag 10 september 2008 20:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weinig zin in msn enzo. En de mensen die me willen spreken weten dat ik er wel ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |