ik moest lachenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb me msn zojuist uit gedaan..wordt gek van al die mafketels...die ik mijn vrienden noem
Daarom bestaat er nou een block en delete knopquote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb me msn zojuist uit gedaan..wordt gek van al die mafketels...die ik mijn vrienden noem
redelijk kan altijd beter!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Druk.. wel beter dan gister gelukkig![]()
En met draakje?
Ja maar dan hou ik straks niemand overquote:Op woensdag 10 september 2008 20:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Daarom bestaat er nou een block en delete knop
tjah inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
mja, heb nu een lijst over de 100quote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan hou ik straks niemand over![]()
Ken het gevoel ja hahahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 20:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, heb nu een lijst over de 100
denk binnen kort maar is opschonen
met sommige praat ik echt nooit
ik heb ook een paar mafketels in mn msn staan en mocht ik geen zin hebben om met mensen uit mn lijst te praten..ga ik offline staan en spreek ik sommige gewoon offline aanquote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan hou ik straks niemand over![]()
Je weet waar ik ben he!!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
redelijk kan altijd beter!
komt wel
Dus vandaar dat ik jou nooit online ziequote:Op woensdag 10 september 2008 20:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik heb ook een paar mafketels in mn msn staan en mocht ik geen zin hebben om met mensen uit mn lijst te praten..ga ik offline staan en spreek ik sommige gewoon offline aan
eigenlijk wel ergquote:
have fun, ik ga waarschijnlijk weer vroeg naar bedquote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef debbie_19 het volgende:
Ik gaat ff filmpje kijkenlaters allemaal
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus vandaar dat ik jou nooit online zie![]()
![]()
![]()
okquote:Op woensdag 10 september 2008 20:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weinig zin in msn enzo. En de mensen die me willen spreken weten dat ik er wel ben
Jullie moeten gewoon beide deze kant weer opkomen!quote:
Ik heb echt veul berichtjes getyptquote:
U heeft mail!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:19 schreef lynda het volgende:
* lynda doet mail openen en verplaatst privegesprek naar email
Kijk daar kunnen we wat meequote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon allemaal deze kant opkomen!
Ik regel het bier, wijn, frisdrank, hapjes en slaapplekken
Morgen?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we wat mee
Waar en wanneer ?
òw dan ligt het niet aan mijquote:Op woensdag 10 september 2008 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij doet mijn msn weer eens raar ofzo... vanmiddag ook al
Krijg gewoon geen berichtjes meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |