Ik heb echt veul berichtjes getyptquote:
U heeft mail!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:19 schreef lynda het volgende:
* lynda doet mail openen en verplaatst privegesprek naar email
Kijk daar kunnen we wat meequote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon allemaal deze kant opkomen!
Ik regel het bier, wijn, frisdrank, hapjes en slaapplekken
Morgen?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we wat mee
Waar en wanneer ?
òw dan ligt het niet aan mijquote:Op woensdag 10 september 2008 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij doet mijn msn weer eens raar ofzo... vanmiddag ook al
Krijg gewoon geen berichtjes meer
mja ik ken hetquote:Op donderdag 11 september 2008 05:09 schreef lynda het volgende:
Donderdag![]()
![]()
Brakker dan brak.. na eerste wekker dacht ik echt bij mezelf NU licht aan doen en opstaan anders word ik niet meer wakker voor 12 uur vanmiddag
jij ook!quote:Op donderdag 11 september 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
Mogguh
Ff gauw een bakkie doen en dan op pad. Mensen werk ze vandaag![]()
* draakje schouder klopje geeftquote:Op donderdag 11 september 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:Goedesmorgens...ik ben al aan het werk geweest
...ik heb al mailtjes beantwoord....
geef mij een schouderklopje!!
* debbie_19 Bedankt draakjequote:Op donderdag 11 september 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
* draakje schouder klopje geeft
Het wordt vandaag ontzettend mooi weer...beetje jammer dat ik vandaag hier door moet brengenquote:Op donderdag 11 september 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
het wordt wel weer lekker weer vandaag
als het me lukt vanmiddag verder in de tuin werken!
Morguh Tripack..hebben we er zin in vandaag???quote:
......quote:Op donderdag 11 september 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Morguh Tripack..hebben we er zin in vandaag???
Heeeej Crazy goodmorningquote:Op donderdag 11 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen![]()
Inderdaad lekker weer hier
hier ook alquote:Op donderdag 11 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen![]()
Inderdaad lekker weer hier
quote:
Dank u Mevrouwquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]heb jij er zin in vandaag dan?
Ik lag om 22.30 in bed en ook ik ben nog steeds moe...volgens mij krijg ik al last van me winterdip op deze zomerdagquote:Op donderdag 11 september 2008 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dank u Mevrouw
Iedereen goed geslapen ?
Ik was gister om 22:00 naar bed gegaan, nu nog moe
quote:
Jaaaah gister zag ik zelfs de maanquote:Op donderdag 11 september 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
tis ook echt al te vroeg donker buiten
Zwaai Zwaaiquote:
jaja, nog 1 volle dag werkenquote:
Weet je wel hoe lang dat nog duurt pfffquote:
Morguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |