Daag me niet uitquote:Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je, je zal dan toch wel aardig moeite moeten doen/springen
Hier 2 meter
tja, maak je borst maar nat voor morgen ....quote:Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef debbie_19 het volgende:
we gaan dus vandaag op 10 september ineens alle rampen herdenken
hehehequote:Op woensdag 10 september 2008 16:42 schreef draculettetje het volgende:
zo eten staat op
hey en barra waarom zeg jij dat je in de buurt van zwolle woont, ik ben toch wel een beetje dichterbij?
ik weet het je vind het niks hier in het " dorp" maar toch
Mijn hele msn doet het nietquote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
er is iemand op msn die mij niet meer wil kennen![]()
hihi dat zei ik toch al!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe
Oke ik woon tussen Apeldoorn en Zwolle in
maar ik heb meer met Zwolle dan met Apeldoorn
die zijn gewoon zieligquote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
er is iemand op msn die mij niet meer wil kennen![]()
quote:
1) je ziet ons weer?...quote:Op woensdag 10 september 2008 16:44 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben op slag verdrietig
Nou dan kom ik morgen niet hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, maak je borst maar nat voor morgen ....
krijgen we weer wtc
msn doet vaak vaagquote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn hele msn doet het nieten volgens mij gaat me laptop zo uit
accuuuuu bijna leeg
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1) je ziet ons weer?...
2) je bent vergeten boodschappen te doen
3) je etentje is niet goed gelukt?
die ga ik ook niet herdenken hoor in topicquote:Op woensdag 10 september 2008 16:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou dan kom ik morgen niet hoordan ga ik me gewoon vervelend op het werk..heel zielug...alleen
Ja ja dat is zo..thank god ja...hehehe me laptop gaat nu echt in paniek rakenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die ga ik ook niet herdenken hoor in topic
maar valt gewoon op dat er GODZIJDANK zoweinig echte rampen zijn in Nederland.
Dat schept echt een band..en we hadden al een bandquote:Op woensdag 10 september 2008 16:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Welkom bij de club, hier ook 165 cm
*gaap*quote:
* Dr.Droxz slaat zichzelf in zijn gezicht!quote:
Dat heb ik dus ook normaalquote:Op woensdag 10 september 2008 16:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ja dat is zo..thank god ja...hehehe me laptop gaat nu echt in paniek raken![]()
Maar ik vind het altijd vreselijk als ik het zie, maar ben het ook zo weer vergeten, totdat ik het weer hoor.
Hmmm maar ja...vandaag zou er toch ook ene ramp gebeuren????
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz slaat zichzelf in zijn gezicht!
Zo blij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |