Ben morgen maar heel even in boxtel... Klanten bezoeken enzoquote:Op woensdag 10 september 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tot en met a.s Zaterdag
Zaterdag ga ik weer pleite, hoop wel een beetje optijd weg te kunnen zodat ik nog wat tijd thuis heb.
This toch even 2,5 uur OV
Zit nu in Oisterwijk, das wel even de andere kant opquote:Op woensdag 10 september 2008 17:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oww oke ik was al beledigt
waar ongeveer dan wel want ben vaak door heel het land te vinden!
Sgoed hoor, ben vrijdag alleen niet... alleen, een maat van me komt op bezoek,quote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben morgen maar heel even in boxtel... Klanten bezoeken enzovrijdag van 8 tot 8 ... Dus kijken of er dan wat te regelen valt?
Neequote:Op woensdag 10 september 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!!!!!!!!
Heb je er toevallig ook foto's van?
We kijken vrijdag wel dan. Ik ben bijna in breda... Fijne avond!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sgoed hoor, ben vrijdag alleen niet... alleen, een maat van me komt op bezoek,
maar das geen probleem. Laat maar ff weten voor vrijdag.
Daar ook zo warm?quote:
Anders mag je Ronja wel bij mij brengen hoor...heeft mijn spike een hondje om mee te spelenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:08 schreef draculettetje het volgende:
ik ben misselijk en lig al lekker in bed
al voel ik me meteen schuldig ten opzichte van ronja
Ja nog steedsquote:Op woensdag 10 september 2008 18:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar ook zo warm?
* Dr.Droxz gaat maar een stukje lopen om af te koelen....
als ik dat doe kan ik net zo goed uit bed blijven ha haquote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Anders mag je Ronja wel bij mij brengen hoor...heeft mijn spike een hondje om mee te spelen
een goede reden om even langs mn zoessie te gaan natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
of bij mij, heeft sammy een hond om te spelen
Ik heb me msn zojuist uit gedaan..wordt gek van al die mafketels...die ik mijn vrienden noemquote:Op woensdag 10 september 2008 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm FOK doet ook al raar
Mensen die op msn lopen te zeuren, en buzzeren
Moeten ze ook verbieden. (lekker negeren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |