Waar kijk jij? Speed trap is nu al over de 344 km/hquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:41 schreef Giem het volgende:
Vettel, 0,3 km/h meer en je hebt de 330
Intermediate 2, was gewoon grappig dat hij het net niet haalde, nu heeft hij er 330,4 ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Speed trap is nu al over de 344 km/h
motor*quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:53 schreef Swindler het volgende:
Zo even een berichtje uit het Mclaren moterhome , het is nu ongeveer 25 graden met bewolking maar toch 10x beter dan vanmorgen.
Na de 2e vrije training ben ik in het moterhome van mclaren gaan zittenen wat op internet zitten surfen,
Is het een leuk idee zijn om je verhaal op FOK!sport (en dan op de F1-subsite) te zetten? Dan wil ik het wel voor je plaatsenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:53 schreef Swindler het volgende:
Zo even een berichtje uit het Mclaren moterhome , het is nu ongeveer 25 graden met bewolking maar toch 10x beter dan vanmorgen.
mijn verslag van vandaag:
toen ik om half 9 op het circuit aankwam was het al wat aan het regenen, even wat rondgelopen en er hing toch een aparte sfeer , of dat nou door vorige week kwam of door het weer of de spanning in het kampioenschap maargoed het regende dus ,nog even Sutil bedankt voor de mooie donuts in Rotterdam![]()
Toen de vrije training in zicht kwam was het relatief droog. Alleen Giancarlo ging naar buiten en spinde meteenLewis en Heikki deden 1 installatierondje puur om alles even te checken want een programma afwerken zat er zeker niet in de eerste vrije training
voor de rest was er niks interresants eigenlijk.
tussen de vrije trainingen in ben ik een beetje door het paddock gewandeld en wat mensen met fia jasjes raar aangekekentoen kwam er opeens weer een hoosbui en een fia meneertje wilde bij een man met een mclaren paraplu even schuilen nou dat ging dus niet gebeuren
hij draaide weg en liep mij kant op en vroeg me in gebrekkig engels of ik onder zijn paraplu wilde schuilen
je had het gezicht van die man van de fia moeten zien onbeschrijfelijk.
![]()
.
2e vrije training was niet veel bijzonders vond ik.
Na de 2e vrije training ben ik in het moterhome van mclaren gaan zittenen wat op internet zitten surfen, tot opeens Heikki binnenkwam mij zag zitten (macbook met redelijk aparte cover ) en liep gelijk op me af om te vragen waar ik die cover vandaan hadik wist niet wat ik meemaakte
njaa wat gepraat en het is echt een hele sympathieke jongen doodnormaal.
ben bang dat daar wel verandering in gaat komen maarja. Nu zit ik hier dus nog steeds en zojuist komt Lewis naar binnen met een of andere journalist.
Lewis maakt op mij toch een ietwat gespannen indruk , maar ik zou ook gek worden van al die vragen over Spa.
ik heb geen foto's gemaaktquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Is het een leuk idee zijn om je verhaal op FOK!sport (en dan op de F1-subsite) te zetten? Dan wil ik het wel voor je plaatsen
Inclusief eventuele foto's dus
Jammer dat je geen foto's hebt gemaakt (vooral voor jezelf, natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef Swindler het volgende:
[..]
ik heb geen foto's gemaakt, zo spannend is me verhaal toch niet
ik wil hem eventueel wel wat uitbreiden en naar je toe sturen
Je mag 'm naar mijn PM sturen, of als dat makkelijker is, naar sport@fok.nl mailenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef Swindler het volgende:
[..]
ik heb geen foto's gemaakt, zo spannend is me verhaal toch niet
ik wil hem eventueel wel wat uitbreiden en naar je toe sturen
PM gestuurd,quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Je mag 'm naar mijn PM sturen, of als dat makkelijker is, naar sport@fok.nl mailen![]()
Het was naar aanleiding vanquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
[..]
Ik was eerder.
Wel een nette tijd van Sutil.
Oftewel, allemaal Hummer gaan rijden!quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:05 schreef JortK het volgende:
Regen op Monza, dat is volgens mij nog niet al te vaak voor gekomen
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:04 schreef RowanF1 het volgende:
Streampje!
http://nl.justin.tv/impreq
Weer een verdomt raar taaltje, maarja. Het gaat er uiteinde!lijk om dat we auto's zien vliegen.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:23 schreef NED het volgende:
OI! PLEK TERUGGEVEN EN NIET AANVALLEN VOOR DE VOLGENDE BOCHT!!!
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 13 september 2008 11:29 schreef Googolplexian het volgende:
Wie is Loewies Ghamielton?
Euh met dit weer?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:48 schreef Trystar het volgende:
Hamilton buiten op droogweer banden
Dat zijn gewoon wetsquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:48 schreef Trystar het volgende:
Wets maatquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:48 schreef Trystar het volgende:
Ja weet ik, vond het al vreemd. Maar die stream is zo onscherp. My badquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:51 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Ga jij morgen maar eventjes de voorbeschouwing kijken op RTL7. Vertellen ze wat een band met een streep in deze omstandigheden voor compound heeft.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:48 schreef Trystar het volgende:
quote:12:01 toskysvc: THE KING OF MONZA, THE KING OF FORMULA ONE AND THE FORMULA ONE GREATEST. ALL HAIL KING HAMILTON
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Gare uitspraken op die stream chat
[..]![]()
Ik denk niet dat die voluit is gegaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:06 schreef NED het volgende:
Ik dacht dat Hamilton geniaal was in deze omstandigheden?
http://weather.yahoo.com/forecast/ITXX0049.htmlquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:32 schreef NED het volgende:
Regent het daar straks? Wat zijn de laatste voorspellingen?
behoorlijk ^^quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:45 schreef NED het volgende:
Met een beetje geluk dus een kletsnat Monza
Gedurfde uitspraak indeed ... maar Ferrari heeft wel al openlijk toegegeven dat ze problemen hebben in de regen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:45 schreef RowanF1 het volgende:
Net was Olav op Veronica Radio Racereport, hij verwacht een Bourdais en een Sutil in de top 10 en geen enkele Ferrari in de top 5..
Gedurfde uitspraak?
Ik vond de uitspraak over Sutil en Bourdais meer gedurfd eigenlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak indeed ... maar Ferrari heeft wel al openlijk toegegeven dat ze problemen hebben in de regen.
Als het zo blijft regenen dan denk ik dat Sutil best ver naar voren komt ... Bourdais heeft denk ik niet genoeg ervaring nog maar aan de snelheid van de auto zal het niet liggen... die STR's doen het de laatste tijd steeds beter.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:49 schreef NED het volgende:
[..]
Ik vond de uitspraak over Sutil en Bourdais meer gedurfd eigenlijk
Ik zet mijn geld op Sutil, die jongen kan het, wil het en gaat het gewoon doen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:12 schreef Trystar het volgende:
Hopelijk komt er een verrassende pole vandaag, Vettel of Glock/Trulli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |