quote:12:01 toskysvc: THE KING OF MONZA, THE KING OF FORMULA ONE AND THE FORMULA ONE GREATEST. ALL HAIL KING HAMILTON
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Gare uitspraken op die stream chat
[..]![]()
Ik denk niet dat die voluit is gegaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:06 schreef NED het volgende:
Ik dacht dat Hamilton geniaal was in deze omstandigheden?
http://weather.yahoo.com/forecast/ITXX0049.htmlquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:32 schreef NED het volgende:
Regent het daar straks? Wat zijn de laatste voorspellingen?
behoorlijk ^^quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:45 schreef NED het volgende:
Met een beetje geluk dus een kletsnat Monza
Gedurfde uitspraak indeed ... maar Ferrari heeft wel al openlijk toegegeven dat ze problemen hebben in de regen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:45 schreef RowanF1 het volgende:
Net was Olav op Veronica Radio Racereport, hij verwacht een Bourdais en een Sutil in de top 10 en geen enkele Ferrari in de top 5..
Gedurfde uitspraak?
Ik vond de uitspraak over Sutil en Bourdais meer gedurfd eigenlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak indeed ... maar Ferrari heeft wel al openlijk toegegeven dat ze problemen hebben in de regen.
Als het zo blijft regenen dan denk ik dat Sutil best ver naar voren komt ... Bourdais heeft denk ik niet genoeg ervaring nog maar aan de snelheid van de auto zal het niet liggen... die STR's doen het de laatste tijd steeds beter.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:49 schreef NED het volgende:
[..]
Ik vond de uitspraak over Sutil en Bourdais meer gedurfd eigenlijk
Ik zet mijn geld op Sutil, die jongen kan het, wil het en gaat het gewoon doen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:12 schreef Trystar het volgende:
Hopelijk komt er een verrassende pole vandaag, Vettel of Glock/Trulli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |