Hij is enorm "slank", wij vinden hem te slank zelfs. Bailey en Diddle waren veel voller toen ze bij ons kwamen. Maar Gijs eet als een bootwerker (uitdrukking) en hij zal dus wel snel wat kracht en gewicht opdoen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ligt het aan de foto's of is ie echt zo slank? En damn, die laatste foto
Ja, ik zei maar expres slank en niet magerquote:Op woensdag 10 september 2008 11:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij is enorm "slank", wij vinden hem te slank zelfs. Bailey en Diddle waren veel voller toen ze bij ons kwamen. Maar Gijs eet als een bootwerker (uitdrukking) en hij zal dus wel snel wat kracht en gewicht opdoen.
Ja en nee. Wij zijn aan het overstappen van voer dat wij meegekregen hebben uit het asielquote:Op woensdag 10 september 2008 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
Geef je hem nu ander voer dan in het asiel?
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zei maar expres slank en niet mager
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:17 schreef DarkElf het volgende:
Loei stopt ook met wat hij aan het doen is als ik nadrukkelijk NEE zeg, alleen die heeft dan nog de gore siamezenmoed om al protesterende geluidjes makend ermee te stoppen![]()
Klinkt goed verder iig, geniet ervan
Hmm daar hebben onze dieren nooit last van gehad, maar ik ga het in de gaten houden. Het spugen was namelijk ook al op zijn Hill's voer.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:18 schreef DarkElf het volgende:
oh btw, loei ging van carocat ook meer dan anders spugen (ook veel gal) ... daarom zijn wij ermee gestopt. (nou spuugt mr nervositeit altijd snel maar daarmee werd het meer dus.)
Wat een moppie! Die uitgestrekte achterpootjes zien we bij onze Gijs ook vaak, zó lief.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Juup© het volgende:
Gijs heeft het wel al naar zijn zin denk ik
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! *smelt*quote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Daarom. De tuin is ook afgeschermd met schrikdraad om te voorkomen dat onze katten eruit gaan en andere katten erin. De ren staat ook vaak gewoon open zodat de katten de tuin in kunnen als ze dat willen, en dan kunnen ze zich lekker uitleven daarquote:Op woensdag 10 september 2008 20:57 schreef Adelante het volgende:
Tofheid zo'n ren, geen overlast voor de buurt en katten die heerlijk toch naar buiten kunnen.
Van de muur van het huis over de schutting (is op de foto's nog niet te zien) naar het dak van de berging over de rand van de ren weer naar het dak van de berging en dan via de andere schutting terug naar het huis. Het schrikdraadapparaat hangt in de berging en staat 24/7 aan.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:40 schreef Charisma het volgende:
prachtige oplossing zo en ook nog mooi plantenbakken neer kunnen zetten , waar loopt die schrikkeldraad dan? gefeli met Gijs, wat mooie fotos allemaal
dit zouden meer mensen doen, ik vin dhet echt een goede oplossing om je eigen katten in je eigen tuin te houden en andere katten op afstand te houden , top !quote:Op woensdag 10 september 2008 21:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom. De tuin is ook afgeschermd met schrikdraad om te voorkomen dat onze katten eruit gaan en andere katten erin. De ren staat ook vaak gewoon open zodat de katten de tuin in kunnen als ze dat willen, en dan kunnen ze zich lekker uitleven daar
quote:
quote:
Maar hij blijft lekker bij onsquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:18 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo verliefd op Gijs!![]()
Die luierfoto
En Diddle en Gijs samen liggen!
je zei nu toch he? ja toch? ja he?!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:41 schreef Juup© het volgende:
Zullen nog wel eens een filmpje maken van Diddle en Gijs die in en met het kattenhuisje aan het vechten zijn
hier moet ook alles 'dood' en gesloopt, tot je opstaat, dan is het al snel MRRRRRAAUWWWWW *geslijm* in de hoop dat er iets eetbaars aan komt waaienquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:03 schreef Juup© het volgende:
Het vervelende is dat ze blijkbaar precies weten wanneer wij willen gaan filmen, want dan stoppen ze met rammen en raggen in en met het huisje
Het nadeel van 's avonds filmen met het fototoestel is dat de kleuren en zuiverheid veel minder zijn overdag is het ook niet alles, maar shit happens![]()
Hee Staliquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:03 schreef Stali het volgende:
Ik vind Diddle ook een machtig beest trouwens. Die kwekt echt he?.
He Duchess, bij het kijken van een van de filmpjes gaf joetoep ook Diddle naar voren bij de fontein.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:16 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hee Stali
Ja Gijs is een grote lawaaimaker hoor! Hij maakt al net zoveel geluid als Diddle, en die kan er wat van
Gijs praat terug als je iets tegen hem zegt. Zo lief
Die (Bailey) heeft de kleine ook geaccepteerd. 's Morgens als ik beneden kom (voordat de katten eten krijgen) dan waren normaal Bailey en Diddle compleet gestoord en aan het jagen op elkaar, vanmorgen waren het Bailey en Gijsquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:41 schreef Adelante het volgende:
Hoe reageert die andere kat nu, die er eerst niets van moest hebben?
Verkeerde reeks Gijsquote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp..........
He die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 18 september 2008 08:36 schreef Juup© het volgende:
Lekker samen op de krabpaal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp..........
Wow daar lijkt hij wel 2x zo klein (zijn hoofdquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:19 schreef Juup© het volgende:
De 2 mannen lagen weer eens lekker bij elkaar:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:28 schreef peejdorie het volgende:
[..]
Wow daar lijkt hij wel 2x zo klein (zijn hoofd)
Diddle heeft last van astmatische bronchitis/niesziekte en daardoor altijd lopende ogen zeg maar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:52 schreef Stali het volgende:
Diddle heeft zo te zien anders wel een lel op z'n oog gehad, of is dat een pulkje?
Manlief reageert evenquote:Op zondag 21 september 2008 12:39 schreef CartWOman het volgende:
Duch wat een prachtige foto,én
![]()
Hoe gedraagt Gijs zich tegenover de honden en andersom?
Borisquote:Op zondag 21 september 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
DuchessX, hou eens op![]()
Anders moet ik nóg een kat uit het asiel gaan halen
Maar misschien gaat Boris ook Bink nog wel eens wassen
Dus Gijs doet waar 'ie zin in heeft en schopt de hiërarchie in de war maar 'is' eigenlijk van Dibble.quote:Op zondag 21 september 2008 13:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Manlief reageert even![]()
Gijs is dusdanig "honds"brutaal dat hij gewoon bij de honden in de mand gaat liggen, en de honden doe er niets tegen maar liggen wel te zuchten en steunen omdat ze het niet zo leuk vinden(watjes)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder negeren ze hem net als de andere katten.
Zo kun je het wel zeggen jaquote:Op zondag 21 september 2008 15:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dus Gijs doet waar 'ie zin in heeft en schopt de hiërarchie in de war maar 'is' eigenlijk van Dibble.![]()
Toch lief, zo bij Senna. (Die ik eerder Zito noemde, foutje..)
Die eerste twee foto's zijn zooo mooiquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:37 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoer melkbelkje
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:14 schreef Juup© het volgende:
Combineer Gijs eigenwijs met dit:
[ afbeelding ]
en dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Helaas heb ik geen foto's van de rommel die hij gemaakt heeft. Hij vond het schijnbaar erg leuk om onder de zeepautomaat te gaan zitten, en dan ding bleef dus maar zeep geven. Gijs was vanaf zijn middel tot aan het puntje van zijn staart nagenoeg helemaal voorzien van een zeeplaag van boven
Ik heb hem meegenomen naar de badkamer en heb hem op spelenderwijze gewassen, hij is gelukkig gek op water.
Ja, lekker handig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Jullie hebben een automatische zeepdispenser? Ik han van de week een grijze ipv witte kat meneer was in de grondverf gaan liggen.
Het vervelende is dat het hem elke dag wel overkomt, Hij wil er maar niet van leren dat hij niet in de buurt van de dispenser moet komen, dus regelmatig zit zijn achterkant vol met zeep omdat hij bij de wasbak gaat zitten en dan zit zijn achterste in de buurt van de dispenserquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gijs!
![]()
![]()
Hopelijk haalt hij die geintjes niet te vaak uit, zeep is niet goed voor kattevelletjes.
Wel heerlijk, zo'n ondeugende puber.
Geen nieuws is goed nieuws. Wij twijfelen nog steeds of het geen veredelde cavia is met de geluiden die hij maaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:54 schreef gr8w8 het volgende:
Een week later en geen nieuws van Gijs... Watskeburt? Heeft ie ontdekt wie er echt verantwoordelijk is voor zijn piepstemmetje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |