abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2008 @ 13:43:39 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61701122
GIIIIIIIIJSSSSSSSSSSSS
The truth was in here.
pi_61715318
tvp..........
  donderdag 18 september 2008 @ 06:53:59 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61722948
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:52 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp..........
Verkeerde reeks Gijs
1296 Gijsjes gaan een belevenis beleven
The truth was in here.
pi_61722966
quote:
tvp..........
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_61723597
Lekker samen op de krabpaal

pi_61732501
quote:
Op donderdag 18 september 2008 08:36 schreef Juup© het volgende:
Lekker samen op de krabpaal

[ afbeelding ]
He die had ik nog niet gezien
#geen
  Admin donderdag 18 september 2008 @ 16:06:54 #108
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_61733851
quote:
tvp..........
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_61790509
De 2 mannen lagen weer eens lekker bij elkaar:

zaterdag 20 september 2008 @ 23:28:46 #110
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_61790711
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:19 schreef Juup© het volgende:
De 2 mannen lagen weer eens lekker bij elkaar:

[ afbeelding ]
Wow daar lijkt hij wel 2x zo klein (zijn hoofd )
pi_61790750
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:28 schreef peejdorie het volgende:

[..]

Wow daar lijkt hij wel 2x zo klein (zijn hoofd )
Gijs is ook een stuk kleiner dan Diddle. Gijs ligt ver naar achteren met zijn kopje.

[ Bericht 3% gewijzigd door Juup© op 21-09-2008 02:56:49 ]
pi_61791170
Diddle heeft zo te zien anders wel een lel op z'n oog gehad, of is dat een pulkje?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 september 2008 @ 01:00:53 #113
163650 Greys
pi_61792147
Die twee rooie rakkers samen zijn echt zó leuk om te zien!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61792593
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:52 schreef Stali het volgende:
Diddle heeft zo te zien anders wel een lel op z'n oog gehad, of is dat een pulkje?
Diddle heeft last van astmatische bronchitis/niesziekte en daardoor altijd lopende ogen zeg maar.
pi_61792823
Mooie foto's Gezellige beestenboel
pi_61793099
#geen
pi_61794109
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 september 2008 @ 11:41:27 #118
163650 Greys
pi_61795788
DuchessX, hou eens op
Anders moet ik nóg een kat uit het asiel gaan halen
Maar misschien gaat Boris ook Bink nog wel eens wassen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61796294
Wat leuk dat die twee zo goed samen gaan! Kan ik noiot genoeg foto's vna zien. Bij mijn twee katten zal ik zulke plaatjes nooit kunnen schieten (zucht). Ik ben al blij als het op een meter afstand van elkaar ligt te slapen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61796837
Duch wat een prachtige foto, én

Hoe gedraagt Gijs zich tegenover de honden en andersom?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_61798489
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:39 schreef CartWOman het volgende:
Duch wat een prachtige foto, én

Hoe gedraagt Gijs zich tegenover de honden en andersom?
Manlief reageert even
Gijs is dusdanig "honds"brutaal dat hij gewoon bij de honden in de mand gaat liggen, en de honden doe er niets tegen maar liggen wel te zuchten en steunen omdat ze het niet zo leuk vinden (watjes)

Verder negeren ze hem net als de andere katten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Juup© op 21-09-2008 15:05:40 ]
pi_61800117
quote:
Op zondag 21 september 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
DuchessX, hou eens op
Anders moet ik nóg een kat uit het asiel gaan halen
Maar misschien gaat Boris ook Bink nog wel eens wassen
Boris
#geen
pi_61800280
wat een mooierd
Hij is even oud als onze Kawa en ze zien er vergelijkbaar groot uit

gefeliciteerd!

oh, en datzelfde kattengrind hebben wij ook ideaal spul
Ja doei.
pi_61801110
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:53 schreef Juup© het volgende:

[..]

Manlief reageert even
Gijs is dusdanig "honds"brutaal dat hij gewoon bij de honden in de mand gaat liggen, en de honden doe er niets tegen maar liggen wel te zuchten en steunen omdat ze het niet zo leuk vinden (watjes)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verder negeren ze hem net als de andere katten.
Dus Gijs doet waar 'ie zin in heeft en schopt de hiërarchie in de war maar 'is' eigenlijk van Dibble.
Toch lief, zo bij Senna. (Die ik eerder Zito noemde, foutje.. )
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_61801706
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:40 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dus Gijs doet waar 'ie zin in heeft en schopt de hiërarchie in de war maar 'is' eigenlijk van Dibble.
Toch lief, zo bij Senna. (Die ik eerder Zito noemde, foutje.. )
Zo kun je het wel zeggen ja

Hij blijft bezig met Diddle te irriteren en die staat dat tot op zeker hoogte toe. Als het Diddle teveel wordt dan grijpt hij hardhandig in en geeft de kleine een pak slaag. Maar Gijs zou Gijs niet zijn als hij zich er iets van aan trok
En een paar minuten later liggen ze weer samen te slapen. Kortom het gaat goed tussen en met de dierentuin hnier
Bailey is een zuurpuim, maar sinds Gijs er is gaat ook hij steeds meer spelen met die kleine en dat is leuk om te zien. Beide katten staan het toe dat Gijs hun wegduwt als ze staan te eten en uit hun bakjes wil gaan eten, alleen wij niet en dat begint hij nu te leren.
pi_62131137
Ondertussen zijn wij een paar weekjes verder en Gijs gedijt goed hier. Hij is stronteigenwijs en is dusdanig op eten gefixeerd dat hij apart moet eten en wij echt ALLES wat maar ook te eten is moeten opbergen. Dat is even wennen want bij onze andere katten hebben wij dat probleem niet.
Hij is nu van alles aan het leren wat wel en niet mag, en dat komt allemaal goed De afgelopen twee dagen heeft hij veelvuldig onder kraan gehangen in de keuken omdat hij op het aanrecht zat, en nu begint hij te begrijpen dat het aanrecht niet zijn plek is

Sinds vandaag gaat meneer kopjes geven en is hij aanhankelijker aan het worden, ben benieuwd hoe dat zal gaan als hij over twee weken gecastreerd wordt.
Hij heeft een van de kattenmandjes ontdekt en die heb ik in de zon gezet op de vensterbank:

En ja, de ramen zijn smerig. Voegen zijn gestraald en opnieuw gevoegd en nu zijn ze aan het schuren en schilderen
pi_62163649
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:37 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Stoer melkbelkje
Die eerste twee foto's zijn zooo mooi Wat een prachtbeest. Mooie andere katten EN honden trouwens ook, daar meer foto's van? We willen altijd meer meer meer
pi_62307183
Combineer Gijs eigenwijs met dit:

en dan krijg je dit:

Helaas heb ik geen foto's van de rommel die hij gemaakt heeft. Hij vond het schijnbaar erg leuk om onder de zeepautomaat te gaan zitten, en dan ding bleef dus maar zeep geven. Gijs was vanaf zijn middel tot aan het puntje van zijn staart nagenoeg helemaal voorzien van een zeeplaag van boven

Ik heb hem meegenomen naar de badkamer en heb hem op spelenderwijze gewassen, hij is gelukkig gek op water.
pi_62323195
Jullie hebben een automatische zeepdispenser? Ik han van de week een grijze ipv witte kat meneer was in de grondverf gaan liggen.
pi_62324175
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:14 schreef Juup© het volgende:
Combineer Gijs eigenwijs met dit:

[ afbeelding ]

en dan krijg je dit:

[ afbeelding ]

Helaas heb ik geen foto's van de rommel die hij gemaakt heeft. Hij vond het schijnbaar erg leuk om onder de zeepautomaat te gaan zitten, en dan ding bleef dus maar zeep geven. Gijs was vanaf zijn middel tot aan het puntje van zijn staart nagenoeg helemaal voorzien van een zeeplaag van boven

Ik heb hem meegenomen naar de badkamer en heb hem op spelenderwijze gewassen, hij is gelukkig gek op water.
Gijs!

Hopelijk haalt hij die geintjes niet te vaak uit, zeep is niet goed voor kattevelletjes.
Wel heerlijk, zo'n ondeugende puber.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_62463006
Vandaag is onze vreetzak gecastreerd. Ondanks dat hij nu nog enorm suf is, blijft hij toch op zoek naar eten
Hij kan nog niet stabiel blijven tijdens het lopen, en springen lukt ook nog niet helemaal maar hij is een doorzetter.

Bekijk deze YouTube-video

pi_62463019
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 10:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Jullie hebben een automatische zeepdispenser? Ik han van de week een grijze ipv witte kat meneer was in de grondverf gaan liggen.
Ja, lekker handig.

Heb jij die grondverf nog kunnen verwijderen?
pi_62463100
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gijs!

Hopelijk haalt hij die geintjes niet te vaak uit, zeep is niet goed voor kattevelletjes.
Wel heerlijk, zo'n ondeugende puber.
Het vervelende is dat het hem elke dag wel overkomt, Hij wil er maar niet van leren dat hij niet in de buurt van de dispenser moet komen, dus regelmatig zit zijn achterkant vol met zeep omdat hij bij de wasbak gaat zitten en dan zit zijn achterste in de buurt van de dispenser

En zichzelf wassen doet hij dan niet meer op die plekken , dus moeten wij het maar doen en dat wil hij weer niet. Eigenwijs figuur is het
pi_62465855
Gijs ligt nu totaal van de wereld te zijn bovenop Juup
#geen
pi_62470461
Ik heb hem meteen gewassen maar echt verwijderen lukte niet. Ik heb het er daarna grotendeels uitgekamd hij heeft nu nog een grijs pootje maar is aan het logeren bij mijn ouders met tuin dus dat slijt er snel genoeg vanaf hoop ik.
Succes met jullie eigenwijze Gijs.
pi_62483096
Sinds Gijs gecastreerd is, spoort hij nog minder als hij al deed
Misschien is de narcose nu na 24 uur nog aan het nawerken, maar hij ziet echt dingen die er niet zijn.

Hij ziet dingen in de waterbak die er echt niet zijn Aangezien hij de waterbak telkens verschoof heb ik die maar even geleegd en daarna schoof hij die bak door de hele keuken heen. Nu staat er een plastic drinkbak die niet weerspiegeld en nu laat hij de bak met rust

En de tekening van de structuur op het laminaat is ook iets enorm interessants voor meneer

pi_62483473
#geen
pi_62500167
Hmmmm, het is toch niet zo leuk als het lijkt.
Gijs lijkt een delier te hebben door de nawerking van de narcose. Hij herkende ons niet meer gisteravond, reageerde niet op zijn naam, keek als het ware dwars door ons heen, stond te wiebelen op zijn pootjes, kroop en sloop over de vloer omdat alles inclusief het patroon van het laminaat eng was, en was werkelijk van alles bang. Zelfs eten waar hij normaal hysterisch van wordt zo graag wil hij het hebben, deed hem helemaal niets.

Ik heb om 00:45 uur de dierenarts gebeld en die vertelde ons dat het voor kan komen dat een kat na een narcose soms nog wel 2 dagen de weg kwijt is. Dat Gijs bij ons eerst gewoon normaal was en nu niet, duidt op een delier (ernstige spontane verwardheid). Het advies was om Gijs op een voor hem vertrouwde kamer alleen te laten zodat de andere katten hem met rust laten en hij niet teveel prikkels kreeg.
Wij zijn naar bed gegaan en hebben hem meegenomen en in een zacht mandje op bed gelegd. Ook dat was enorm eng voor hem en hij was weer zo wild dat hij niet vast te houden was dus hebben wij hem gewoon zijn gang laten gaan.
Even later heeft DuchessX hem toch voorzichtig in het mandje kunnen leggen en toen ik vanmorgen wakker werd lag hij daar nog.

Vanmorgen was hij heel knuffelig en reageerde weer op zijn naam e.d. zoals hij eergisteren ook nog deed. Toen hij uit het mandje kwam schrok hij van het patroon op het dekbedovertrek en wederom even later van het patroon van het laminaat. Ik ben gaan douchen en heb hem op de overloop en de trappen rond laten lopen en dat ging goed dus heb ik hem mee naar beneden genomen om te eten (daar heeft hij nog steeds veel zin in gelukkig).
Hij is nog steeds schrikachtig van grote lichte dingen (witte drinkbak, crémekleurige foullard, etc..) maar hij reageert weer op zijn naam. Wij gaan hem gewoon met rust laten en kijken hoe het zich ontwikkeld, als het morgen niet verbeterd is moeten wij terug naar de dierenarts die hem afgelopen vrijdag gecastreerd heeft (a kan die er waarschijnlijk ook niets aan doen).
pi_62585670
Sinds vanmorgen hebben we de oude Gijs weer terug . Hij praat, knuffelt, is eigenwijs maar niet meer bang gelukkig. Ik heb er toch echt even over in gezeten hoor...
#geen
pi_62586254
Gelukkig maar!
Zou er ook over in zitten hoor... het heeft ook wel eventjes geduurd!
pi_62589214
wat fijn dat het weergoed met Gijs gaat
Ik zal ook helemaal in de stress raken.
pi_62617789
Met Gijs gaat het gelukkig weer helemaal goed Hij is weer net zo eigenwijs als hij eerst was en verder gaat alles goed.
Vandaag alle dieren weer even in de tuin gelaten, en met Diddle en Gijs met water gespeeld.

Dat Gijs niet bang is van water kun je zien als hij zich in het begin van het filmpje uitschudt Zijn vacht was drijfnat en het maakt hem allemaal niets uit, als hij maar kan spelen

[ Bericht 18% gewijzigd door Juup© op 23-10-2008 18:51:58 ]
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:54:44 #143
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62850054
Een week later en geen nieuws van Gijs... Watskeburt? Heeft ie ontdekt wie er echt verantwoordelijk is voor zijn piepstemmetje?
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_62855171
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:54 schreef gr8w8 het volgende:
Een week later en geen nieuws van Gijs... Watskeburt? Heeft ie ontdekt wie er echt verantwoordelijk is voor zijn piepstemmetje?
Geen nieuws is goed nieuws. Wij twijfelen nog steeds of het geen veredelde cavia is met de geluiden die hij maakt , maar verder gaat het perfect met de vreetzak. Hij is zo irritant dan hij alles uit de keuken waar maar een etensgeur aanzit mee wilt jatten door het kattenluikje naar de tuin toe
Eergisteren had hij de afwasbortsel al gejat en het is omdat ik zijn naam hard riep anders had hij dat ding gewoon mee naar buiten genomen. Maffe kat.

P.S. De afwasborstel was schoon
  zaterdag 1 november 2008 @ 08:33:46 #145
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62856063
Juup!
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_62978022
Verse Gijs-foto's!

#geen
pi_62991829
Gijs