Ja, ik zei maar expres slank en niet magerquote:Op woensdag 10 september 2008 11:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij is enorm "slank", wij vinden hem te slank zelfs. Bailey en Diddle waren veel voller toen ze bij ons kwamen. Maar Gijs eet als een bootwerker (uitdrukking) en hij zal dus wel snel wat kracht en gewicht opdoen.
Ja en nee. Wij zijn aan het overstappen van voer dat wij meegekregen hebben uit het asielquote:Op woensdag 10 september 2008 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
Geef je hem nu ander voer dan in het asiel?
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zei maar expres slank en niet mager
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:17 schreef DarkElf het volgende:
Loei stopt ook met wat hij aan het doen is als ik nadrukkelijk NEE zeg, alleen die heeft dan nog de gore siamezenmoed om al protesterende geluidjes makend ermee te stoppen![]()
Klinkt goed verder iig, geniet ervan
Hmm daar hebben onze dieren nooit last van gehad, maar ik ga het in de gaten houden. Het spugen was namelijk ook al op zijn Hill's voer.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:18 schreef DarkElf het volgende:
oh btw, loei ging van carocat ook meer dan anders spugen (ook veel gal) ... daarom zijn wij ermee gestopt. (nou spuugt mr nervositeit altijd snel maar daarmee werd het meer dus.)
Wat een moppie! Die uitgestrekte achterpootjes zien we bij onze Gijs ook vaak, zó lief.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Juup© het volgende:
Gijs heeft het wel al naar zijn zin denk ik
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! *smelt*quote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|