neequote:Op maandag 8 september 2008 17:47 schreef Posdnous het volgende:
Is het niet toevallig een stylo van z'n IPaq.?.
wie zegt dat ik dat deed?quote:Op maandag 8 september 2008 18:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Mensen die vrijwillig naar Superdudes surfen, om daar profielen te gaan checken op fouten
inspiratie zoeken , dingen als : leeftijd,hobbies,sterrenbeeld etc, zodat ik de antwoorden daarop zelf kan invullenquote:
TSquote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef raaavi het volgende:
[..]
inspiratie zoeken , dingen als : leeftijd,hobbies,sterrenbeeld etc, zodat ik de antwoorden daarop zelf kan invullen
Hij checkt dudes die niet roken ofzoquote:
Zo kloptiequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jezus, heb jij je humor van een Pool gekocht?
Eh, jij komt niet vaak op FOK! he?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:17 schreef Stupidz het volgende:
Diep triest persoon dat je dit op zo'n manier hier op een forum durft te plaatsen. Lekker veilig achter je pctje iemand belachelijk maken. Op zich zie ik de humor er wel van in en vind het ook goed gevonden maar om het op deze manier op een forum te zetten getuigd van een erg laag IQ.
En toch moet je me eens uitleggen hoe je zo ineens spontaan op superdudes komt...toevallig het profiel van deze gozer tegen komt...en in 1 oogopslag zag dat hij EN niet rookte EN een sigaret op zijn foto had staan.
Ergens roept bij mij het gevoel op dat je met je puisterige kop met een jaloerse blik naar zijn profiel zat te kijken en na lang staren en gefrustreerde blikken dit opmerkte.
Ga je diep schamen in een hoekje...kansloos figuur
Of hij kent onze mooiboy met sigaret...quote:Op woensdag 10 september 2008 00:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eh, jij komt niet vaak op FOK! he?
Of jij bent zelf iemand met zo'n stom superdudesprofiel! Dat moet het zijn
Linkje?
Dat waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:36 schreef Bedaarten het volgende:
[..]
Of hij kent onze mooiboy met sigaret...
Of het is hem in hoogsteigen persoon.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:36 schreef Bedaarten het volgende:
[..]
Dat zou het helemaal afmakenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of het is hem in hoogsteigen persoon.
op superdudes komen = verboden?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:17 schreef Stupidz het volgende:
En toch moet je me eens uitleggen hoe je zo ineens spontaan op superdudes komt...toevallig het profiel van deze gozer tegen komt...en in 1 oogopslag zag dat hij EN niet rookte EN een sigaret op zijn foto had staan.
Ergens roept bij mij het gevoel op dat je met je puisterige kop met een jaloerse blik naar zijn profiel zat te kijken en na lang staren en gefrustreerde blikken dit opmerkte.
Aaaw sorry moet je helaas teleurstellenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eh, jij komt niet vaak op FOK! he?
Of jij bent zelf iemand met zo'n stom superdudesprofiel! Dat moet het zijn
Linkje?
't is anders wel erg opvallend dat je alleen maar in dit topic hebt gepost tot nu toequote:Op woensdag 10 september 2008 10:45 schreef Stupidz het volgende:
[..]
Aaaw sorry moet je helaas teleurstellen
Ik wist helemaal niet dat je een minimaal aantal post moet hebben om je mening te geven? Welke status moet ik verdienen om iets hier te melden dan? Kwam dit topic via een ander forum ter ogen en kon het niet laten om daar iets van te vinden. Misschien dat ik eerst wat andere topics moet gaan bekijken voordat ik het recht krijg hier om wat te zeggen?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is anders wel erg opvallend dat je alleen maar in dit topic hebt gepost tot nu toe
Point provenquote:Op woensdag 10 september 2008 11:17 schreef Stupidz het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je een minimaal aantal post moet hebben om je mening te geven? Welke status moet ik verdienen om iets hier te melden dan? Kwam dit topic via een ander forum ter ogen en kon het niet laten om daar iets van te vinden. Misschien dat ik eerst wat andere topics moet gaan bekijken voordat ik het recht krijg hier om wat te zeggen?
Dat zou wel mooi zijn he...quote:Op woensdag 10 september 2008 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt het wel opquote:Op woensdag 10 september 2008 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laat me raden: het naai-je-hier-op-over-fok-topics op het superdudes forum?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:00 schreef Stupidz het volgende:
De GTSTfans zitten er naast...
zoals al eerder gezegd kwam ik dit topic tegen op een ander forum. De persoon in kwestie ben ik in elk geval niet ;-)
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat me raden: het naai-je-hier-op-over-fok-topics op het superdudes forum?
Ik geloof niet dat ik ergens gemeld heb dat ik me opgenaaid voel door/op FOK. Ik kan de grap wel waarderen maar om dan iemand gelijk voor loser, sukkel, mongool uit te maken...of is dat cool?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat me raden: het naai-je-hier-op-over-fok-topics op het superdudes forum?
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:57 schreef Stupidz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ergens gemeld heb dat ik me opgenaaid voel door/op FOK. Ik kan de grap wel waarderen maar om dan iemand gelijk voor loser, sukkel, mongool uit te maken...of is dat cool?
En superdudes is niet mijn forum of site waar ik te vinden ben...een ander forum: www.automaxx.nl/forum
Dit topic om precies te zijn: http://automaxx.nl/forum/showthread.php?t=9967
Nu had ik al gelezen dat polyesterrijdendesjonniebakken ook niet cool zijn dus kun je daar nu passende opmerkingen voor gaan zoeken want ik ben ook zo'n persoon die met zo'n auto rijd.
Groeten
Ik ruik een nieuw topicquote:Op woensdag 10 september 2008 15:57 schreef Stupidz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ergens gemeld heb dat ik me opgenaaid voel door/op FOK. Ik kan de grap wel waarderen maar om dan iemand gelijk voor loser, sukkel, mongool uit te maken...of is dat cool?
En superdudes is niet mijn forum of site waar ik te vinden ben...een ander forum: www.automaxx.nl/forum
Dit topic om precies te zijn: http://automaxx.nl/forum/showthread.php?t=9967
Nu had ik al gelezen dat polyesterrijdendesjonniebakken ook niet cool zijn dus kun je daar nu passende opmerkingen voor gaan zoeken want ik ben ook zo'n persoon die met zo'n auto rijd.
Groeten
Hmz, een uur geleden stond er nog: natuurlijk niet, dus idd een editquote:Op woensdag 10 september 2008 17:05 schreef Hagelkaas het volgende:
Of hij heeft het snel aangepast (Lees: Stupidz is zijn homie uit de hoed) of dit topic is een hoax
[ afbeelding ]
quote:Op Pink_Cutie schreef het volgende:
Dat meen je niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zit ff te kijken en de naam Raaavi komt me bekend voor, namelijk mn buurjongen van 16/17 jaar.
Profiel van die griet:quote:Op Pink_Cutie schreef het volgende:
Net ff snel nepaccount aangemaakt en kijken op z'n profiel en JA HOOR!!!
Zal em wel fftjes aanspreken erop!! Errug zielig dat forum.
quote:Van DrLocoRoco himself:
hey ik zit ff chill op het streetgasm forum krijg een hint van een mede club lid over fok shit forum.
bel net mijn streetgasm maatje friez en wat hoor ik ik ben ineens heel erg beroemd
haha wat een kans loze sukkel is dat ventje zeg haha o mijn god ik hoop hem nog is tegen te komen
Hij voelt zich wel heul watquote:weet je wat het is had het er net met mause over (streetgasm) en ik ga geen eens teveel aandacht aan zulke lafbekjes hebben.
die site had ik al te lang niet meer bekeken van mezelf heb hem ff licht opgefrist omdat er nog foto's op stonden van mij en me ex vriendin.
verders boeit het me dus totaal niet he.
eenige wat ik denk is sjonge jongen jij bent zeker zo'n mannetje die op ze verroeste mountain bike naar school gaat bij thuis komst aan je moeders tepel moet zuigen om uhberhaupt nog wat te eten te hebben en vast geplakt zit aan je pc tot de dag dat je sterft.
maar goed laat ze maar zo praten over me wordt ik ook nog is beroemd.
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
Hij voelt zich wel heul wat
Ho ho...ik ben ook een kansloos figuur die daar op het forum rond loopt he! En Friez was diegene die met de info aan kwam wandelen dus maak ze kapot daar he. Spoor ze op...zoek dingen waarmee je ze kunt vernederen en post ze in dit topicquote:Op woensdag 10 september 2008 17:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh geweldig!!!
Die figuren op dat forum zijn zo kansloos
Dank je Stupidz! You made me smile!
Ik weet niet hoor, maar volgens mij zoeken wij jullie niet op en zijn wij ook niet jullie kapot aan het makenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef Stupidz het volgende:
[..]
Ho ho...ik ben ook een kansloos figuur die daar op het forum rond loopt he! En Friez was diegene die met de info aan kwam wandelen dus maak ze kapot daar he. Spoor ze op...zoek dingen waarmee je ze kunt vernederen en post ze in dit topic
Prachtig dat 2 forums zo tegen elkaar opstoken... FOKKERS zijn sukkels bij AM en AMERS zijn kansloos bij FOK...dit topic gaan we nog wel even volgen hehe
Ga dan je tweede peuterpubertijd op dat andere forum uitenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef Stupidz het volgende:
[..]
Ho ho...ik ben ook een kansloos figuur die daar op het forum rond loopt he! En Friez was diegene die met de info aan kwam wandelen dus maak ze kapot daar he. Spoor ze op...zoek dingen waarmee je ze kunt vernederen en post ze in dit topic
Prachtig dat 2 forums zo tegen elkaar opstoken... FOKKERS zijn sukkels bij AM en AMERS zijn kansloos bij FOK...dit topic gaan we nog wel even volgen hehe
Dit belooft weer veel moois...quote:Op woensdag 10 september 2008 00:36 schreef Bedaarten het volgende:
[..]
FLAME WAR FLAME WAR! FOK! vs Cartunersquote:hey ik zit ff chill op het streetgasm forum krijg een hint van een mede club lid over fok shit forum.
bel net mijn streetgasm maatje friez en wat hoor ik ik ben ineens heel erg beroemd
haha wat een kans loze sukkel is dat ventje zeg haha o mijn god ik hoop hem nog is tegen te komen
Fittie!!!11einz!1quote:Op woensdag 10 september 2008 19:20 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
FLAME WAR FLAME WAR! FOK! vs Cartuners
Als je als topicstarter iemand publiekelijk voor lul zet met daarbij een profiel van Superdudes moet je niet gaan jammeren dat jou gegevens ook openbaar worden.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:37 schreef Moozzie het volgende:
Ohh TS je buurmeisje geeft al jouw info prijs (check dat forum maar, hyves, je naam etc etc)
Neem wraak en post haar naakt foto's
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 10 september 2008 20:22 schreef Friesch het volgende:
[..]
Als je als topicstarter iemand publiekelijk voor lul zet met daarbij een profiel van Superdudes moet je niet gaan jammeren dat jou gegevens ook openbaar worden.
quote:ja had t gepost en wou t ook weer meteen weghalen maar dat gequote ik niet doen. zal wel ff diegene contacteren. sorry, had ik echt niet mogen doen. de sites had ik niet eens opgezocht hoor, dat was iemand anders.
Hij kan wel gaan jammeren, maar hé! Ik hou wel van een vreemde wending.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:22 schreef Friesch het volgende:
[..]
Als je als topicstarter iemand publiekelijk voor lul zet met daarbij een profiel van Superdudes moet je niet gaan jammeren dat jou gegevens ook openbaar worden.
Ja en als je een Friesquote:Op woensdag 10 september 2008 20:22 schreef Friesch het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij niet voor lul gezet maar heeft hij dat zelf gedaanquote:Op woensdag 10 september 2008 20:22 schreef Friesch het volgende:
[..]
Als je goed het topic door leest zie je ook dat er iemand anders is geweest die je gegevens opgezocht heeft. En wat bedoel je met "ik weet waar der auto staat"quote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef raaavi het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
maar ze gaat wel beetje ver .![]()
ik weet waar der auto staat
voorbeeld 2 van : mensen die dingen te serieus nemen, ga aub op je eigen forum spelen.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:26 schreef Friesch het volgende:
[..]
Als je goed het topic door leest zie je ook dat er iemand anders is geweest die je gegevens opgezocht heeft. En wat bedoel je met "ik weet waar der auto staat"
Houd jij het maar lekker bij dat autoforumpje van je, issues als deze zijn te hoog gegrepen voor je kennelijkquote:Op woensdag 10 september 2008 20:26 schreef Friesch het volgende:
[..]
Als je goed het topic door leest zie je ook dat er iemand anders is geweest die je gegevens opgezocht heeft. En wat bedoel je met "ik weet waar der auto staat"
Oooew dit wordt inderdaad leuk! Ik ben reuze benieuwd hoe je mij als echte Nederlander de grond in gaat boren.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja en als je een Friesbent moet je ook niet gaan jammeren als je de grond in wordt geboord door echte Nederlanders die normaal kunnen praten
.
Want dat gaat gebeuren.
* Hoi_Piepeloi wacht in spanning af
Op zich wel een goed punt, maar dat daar vanuit een reactie komt moet ook te begrijpen zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij niet voor lul gezet maar heeft hij dat zelf gedaan
Het autoforumpje is niet van mij...dat is van automaxx...of is dat een opmerking die alleen door een fries gemaakt kan worden?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Houd jij het maar lekker bij dat autoforumpje van je, issues als deze zijn te hoog gegrepen voor je kennelijk
Ach je moet wat te doen hebben op een vrije woensdagavond? Als deze "storm in een glas water" over is ga ik maar weer koeien melkenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me serieus af waar iedereen zich nou in vredesnaam zo druk over maakt
Als je ziet hoe sommige mensen hier in de zeik worden genomen, is dit echt niks
Goed topic dusquote:Op woensdag 10 september 2008 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Resumerend:
- TS ziet een foto in een superdudesprofiel van iemand met een sigaret waarvan in het profiel staat dat de persoon niet rookt
- TS vindt dat suf en post dat op Fok
- meerdere mensen vinden het tevens suf en uiten dat
- Betrokkene blijkt ook op automaxx forum actief te zijn, mensen van automaxx spotten dit topic
- automaxxers voelen zich aangesproken en beginnen zich massaal op fok te registreren om hun onvrede te uiten
- iedereen begint heen en weer te schelden
Vind je het gek? de mooiboy moest eerst ander half uur lang proberen in de goede houding te staan.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
en die hele sigaret is niet eens aangestoken
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
- automaxxers voelen zich aangesproken en beginnen zich massaal op fok te registreren om hun onvrede te uiten
Ik had me hier alleen even aangemeld om aan te geven dat ik diegene was geweest die de TS zijn gegevens had gepost op AM. Hierna heb ik op verzoek van buurmeisje van TS dit bericht weer verwijderd. Daarbij wil ik de TS de gelegenheid geven om mij daar persoonlijk op aan te spreken. Vond ik wel zo netjes. En die massaalheid valt volgens mij wel mee...2 personen tel ik nu hier inclusief mijzelf.
- iedereen begint heen en weer te schelden
Dat gescheld is nergens voor nodig. Even een aantal minuten beide topics door te lezen geeft mij het beeld van 2 forums die allebei een generaliserend beeld van elkaar hebben. Ik beloof plechtig dat ik het vanaf nu gewoon bij mijn autoforumpje houd en misschien dat Stupidz ook zo slim is om dat te doen. Een relatie tussen FOK en AM zal toch nooit gaan lukken haha.
quote:jij bent zeker zo'n mannetje die op ze verroeste mountain bike naar school gaat bij thuis komst aan je moeders tepel moet zuigen om uhberhaupt nog wat te eten te hebben
Dat sloeg dus op jou, schijnbaar.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:35 schreef raaavi het volgende:
[..]
en ik vroeg me dus af, .. sloeg dat op mij?
zoja,
:-) wat is het toch leuk, een forum!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |