abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61528830
pi_61528959
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh geweldig!!!

Die figuren op dat forum zijn zo kansloos
Dank je Stupidz! You made me smile !
Ho ho...ik ben ook een kansloos figuur die daar op het forum rond loopt he! En Friez was diegene die met de info aan kwam wandelen dus maak ze kapot daar he. Spoor ze op...zoek dingen waarmee je ze kunt vernederen en post ze in dit topic

Prachtig dat 2 forums zo tegen elkaar opstoken... FOKKERS zijn sukkels bij AM en AMERS zijn kansloos bij FOK...dit topic gaan we nog wel even volgen hehe
Er zijn 2 dingen oneindig: Het heelal en de menselijke domheid. En van dat 1e weet ik het nog niet zo zeker
pi_61529028
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef Stupidz het volgende:

[..]

Ho ho...ik ben ook een kansloos figuur die daar op het forum rond loopt he! En Friez was diegene die met de info aan kwam wandelen dus maak ze kapot daar he. Spoor ze op...zoek dingen waarmee je ze kunt vernederen en post ze in dit topic

Prachtig dat 2 forums zo tegen elkaar opstoken... FOKKERS zijn sukkels bij AM en AMERS zijn kansloos bij FOK...dit topic gaan we nog wel even volgen hehe
Ik weet niet hoor, maar volgens mij zoeken wij jullie niet op en zijn wij ook niet jullie kapot aan het maken
pi_61529032
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:56 schreef Stupidz het volgende:

[..]

Ga dan je tweede peuterpubertijd op dat andere forum uiten
Je mag wel een mooie kleurplaat hier posten maar brabbelen mag je daar doen
pi_61529082
Dit is echt weer zo triest dat ik gewoon geen reactie weet
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_61529587
Kom eens op met die kleurplaat
pi_61530025
Wel kansloos.
Dikke kans dat het die gast wel was aangezien hij het snel heeft aangepast om wat voor reden dan ook.
pi_61530193
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:36 schreef Bedaarten het volgende:

[..]

Of hij kent onze mooiboy met sigaret...
Dit belooft weer veel moois...

Daarom: tvp
pi_61530989
quote:
hey ik zit ff chill op het streetgasm forum krijg een hint van een mede club lid over fok shit forum.

bel net mijn streetgasm maatje friez en wat hoor ik ik ben ineens heel erg beroemd

haha wat een kans loze sukkel is dat ventje zeg haha o mijn god ik hoop hem nog is tegen te komen
FLAME WAR FLAME WAR! FOK! vs Cartuners
pi_61531344
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:20 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

FLAME WAR FLAME WAR! FOK! vs Cartuners
Fittie!!!11einz!1
pi_61531581
Ik stel voor de combineren met de Onz-Meet op 24 Oktober.

Just kiddin
pi_61531887
Oja trouwens.
waarom word daar in de titel verwezen dat wij kicken op Automaxxers ofso, geen idee , is dat een club naam ofso?

het ging me nogeens over die auto
anders had ik dat wel duidelijk gemaakt.
pi_61532162
Dit topic wordt nog eens leuk
Dat automax forum _! Kansloos
pi_61532895
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:37 schreef Moozzie het volgende:
Ohh TS je buurmeisje geeft al jouw info prijs (check dat forum maar, hyves , je naam etc etc)

Neem wraak en post haar naakt foto's
Als je als topicstarter iemand publiekelijk voor lul zet met daarbij een profiel van Superdudes moet je niet gaan jammeren dat jou gegevens ook openbaar worden.

pi_61532961
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:22 schreef Friesch het volgende:

[..]

Als je als topicstarter iemand publiekelijk voor lul zet met daarbij een profiel van Superdudes moet je niet gaan jammeren dat jou gegevens ook openbaar worden.

Doe ik ook niet
maar ze gaat wel beetje ver .
ik weet waar der auto staat , en waar der huis woont

maar iig reactie van buurmeisje.:
quote:
ja had t gepost en wou t ook weer meteen weghalen maar dat gequote ik niet doen. zal wel ff diegene contacteren. sorry, had ik echt niet mogen doen. de sites had ik niet eens opgezocht hoor, dat was iemand anders.
pi_61532977
quote:

[..]

Hij kan wel gaan jammeren, maar hé! Ik hou wel van een vreemde wending.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_61533031
quote:

[..]

Ja en als je een Fries bent moet je ook niet gaan jammeren als je de grond in wordt geboord door echte Nederlanders die normaal kunnen praten .
Want dat gaat gebeuren .

* Hoi_Piepeloi wacht in spanning af
pi_61533034
quote:

[..]

Volgens mij wordt hij niet voor lul gezet maar heeft hij dat zelf gedaan
pi_61533058
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef raaavi het volgende:

[..]

Doe ik ook niet
maar ze gaat wel beetje ver .
ik weet waar der auto staat
Als je goed het topic door leest zie je ook dat er iemand anders is geweest die je gegevens opgezocht heeft. En wat bedoel je met "ik weet waar der auto staat"
pi_61533126
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:26 schreef Friesch het volgende:

[..]

Als je goed het topic door leest zie je ook dat er iemand anders is geweest die je gegevens opgezocht heeft. En wat bedoel je met "ik weet waar der auto staat"
voorbeeld 2 van : mensen die dingen te serieus nemen, ga aub op je eigen forum spelen.
pi_61533184
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:26 schreef Friesch het volgende:

[..]

Houd jij het maar lekker bij dat autoforumpje van je, issues als deze zijn te hoog gegrepen voor je kennelijk
pi_61533254
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ja en als je een Fries bent moet je ook niet gaan jammeren als je de grond in wordt geboord door echte Nederlanders die normaal kunnen praten .
Want dat gaat gebeuren .

* Hoi_Piepeloi wacht in spanning af
Oooew dit wordt inderdaad leuk! Ik ben reuze benieuwd hoe je mij als echte Nederlander de grond in gaat boren.

Geen idee wat de reactie van mij in combinatie met het friez zijn te maken heeft...maar dat zal wel verder in dit topic duidelijk worden wanneer ik de grond in geboord wordt
pi_61533282
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Volgens mij wordt hij niet voor lul gezet maar heeft hij dat zelf gedaan
Op zich wel een goed punt, maar dat daar vanuit een reactie komt moet ook te begrijpen zijn.
  woensdag 10 september 2008 @ 20:33:53 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_61533355
ik vraag me serieus af waar iedereen zich nou in vredesnaam zo druk over maakt
Als je ziet hoe sommige mensen hier in de zeik worden genomen, is dit echt niks
disclaimer
pi_61533372
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Houd jij het maar lekker bij dat autoforumpje van je, issues als deze zijn te hoog gegrepen voor je kennelijk
Het autoforumpje is niet van mij...dat is van automaxx...of is dat een opmerking die alleen door een fries gemaakt kan worden?
pi_61533420
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me serieus af waar iedereen zich nou in vredesnaam zo druk over maakt
Als je ziet hoe sommige mensen hier in de zeik worden genomen, is dit echt niks
Ach je moet wat te doen hebben op een vrije woensdagavond? Als deze "storm in een glas water" over is ga ik maar weer koeien melken
  woensdag 10 september 2008 @ 20:39:15 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_61533511
Resumerend:
- TS ziet een foto in een superdudesprofiel van iemand met een sigaret waarvan in het profiel staat dat de persoon niet rookt
- TS vindt dat suf en post dat op Fok
- meerdere mensen vinden het tevens suf en uiten dat
- Betrokkene blijkt ook op automaxx forum actief te zijn, mensen van automaxx spotten dit topic
- automaxxers voelen zich aangesproken en beginnen zich massaal op fok te registreren om hun onvrede te uiten
- iedereen begint heen en weer te schelden

disclaimer
  woensdag 10 september 2008 @ 20:42:26 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_61533610
en die hele sigaret is niet eens aangestoken
disclaimer
pi_61533660
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Resumerend:
- TS ziet een foto in een superdudesprofiel van iemand met een sigaret waarvan in het profiel staat dat de persoon niet rookt
- TS vindt dat suf en post dat op Fok
- meerdere mensen vinden het tevens suf en uiten dat
- Betrokkene blijkt ook op automaxx forum actief te zijn, mensen van automaxx spotten dit topic
- automaxxers voelen zich aangesproken en beginnen zich massaal op fok te registreren om hun onvrede te uiten
- iedereen begint heen en weer te schelden

Goed topic dus
TTT anyone?
pi_61533852
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
en die hele sigaret is niet eens aangestoken
Vind je het gek? de mooiboy moest eerst ander half uur lang proberen in de goede houding te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')