1. Die blijft tegen beter weten in hopen dat het geweldloos aflooptquote:Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik snap echt niet dat die jongen ze niet gewoon van zn scooter aftrapt..
Er staan trouwens ook Nederlandse paupers bij dus de kop is niet helemaal juist.
Ik kan daar echt slecht tegen dat de rest gewoon laf blijft staan, als wij dit soort dingen hadden hielpen we elkaar tenminste nog.quote:Op maandag 8 september 2008 16:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
1. Die blijft tegen beter weten in hopen dat het geweldloos afloopt
2. Kop is wel juist....vergelijk het een beetje met de 2e wereldoorlog Duitsers terroriseren Joden stonden ook veel nederlanders bij
Verder is het asociaal maar gebeurt het dagelijks...Triest
Ja je hebt gelijk, net deed tie het nog wel goed...quote:Op maandag 8 september 2008 16:13 schreef GateWayX het volgende:
Wat is dat voor kutsite. Eerst duurt het al een eeuw om überhaupt het plaatje van het filmpje te mogen aanschouwen, verder blijft het bij bufferen.
de politie durft niks want dan staat de linie meerderjarig voor je deur.quote:Op maandag 8 september 2008 16:20 schreef luciferist het volgende:
een enkeltje of de kogel, maja knuffelregering.
Er staan er 10 omheen die echt wel laf genoeg zijn om ook ff uit te halen mocht dat nodig zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 16:15 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat die jongen van de scooter geen kickboxkampioen was. echt gewoon het gezicht inslaan van die kakkerlakken.
ik heb het over kampioen. dus gewoon netzolang wachten tot de eerste klap valt en dan een voor een het middenrifgebergte intrappen.quote:Op maandag 8 september 2008 16:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Er staan er 10 omheen die echt wel laf genoeg zijn om ook ff uit te halen mocht dat nodig zijn.
quote:Op maandag 8 september 2008 16:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wij gingen wel eens met een groepje zuiderpark in paar jaar geleden en dan lieten we een meisje een stuk voor ons alleen lopen in de hoop dat dat tuig haar lastig zou vallenen als dat zo was kwamen wij met 10/15 man
bewapend met knuppels enzo
dat waren nog eens leuke tijden
Wij gingen wel eens met een groepje zuiderpark in paar jaar geleden en dan lieten we een meisje een stuk voor ons alleen lopen in de hoop dat dat tuig haar lastig zou vallenen als dat zo was kwamen wij met 10/15 man
quote:Op maandag 8 september 2008 16:26 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Foto van deze user :
[ afbeelding ]
Wel commentaar op een andere user maar zelf geen foto plaatsen. Knap hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 16:26 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Foto van deze user :
[ afbeelding ]
tuurlijk. liepen ook wat grotere gasten bij natuurlijk, want anders zijn die kakkerlakken te bang.quote:Op maandag 8 september 2008 16:27 schreef Frasier het volgende:
Als je jezelf zo laf door een stel kleuters bang laat maken verdien je 't gewoon.
Ik zou er ook bang van zijn , ik hou niet van agressiequote:Op maandag 8 september 2008 16:27 schreef Frasier het volgende:
Als je jezelf zo laf door een stel kleuters bang laat maken verdien je 't gewoon.
het was de scooter van degene die 'geklapt' werd. en ook zijn helm. gast bekijk het nog eens!quote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Niet dat ik het bestrijd, maar op het filmpje zie ik niet bijster veel gebeuren, behalve één vuistslag. Ik denk dat ik eerst maar eens de berichtgeving afwacht die de Telegraaf voor morgen heeft aangekondigd. Dat je iets zult moeten doen aan jeugdige criminelen die op jonge leeftijd al ontsporen, staat voor mij als een paal boven water. Ik pleit voor een keihard, zero-tolerance-beleid. Zorg maar dat ze een opvoeding krijgen, die ze kennelijk nooit hebben gehad.
waarschijnlijk was het een snelle weg en was hij zo keurig om niet te gaan rijden over het gras, maar het voertuig aan de hand mee te nemen. daarnaast, maakt het wat uit?quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat doet zo'n gast eigenlijk in het zuiderpark als je er schijnbaar niemand kent en waarom ga je daar stilstaan tussen de Marokkanen. Dat is een beetje vragen om problemen.
Oja dus op sommige plekken kunnen wij dus niet meer stilstaan.quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat doet zo'n gast eigenlijk in het zuiderpark als je er schijnbaar niemand kent en waarom ga je daar stilstaan tussen de Marokkanen. Dat is een beetje vragen om problemen.
quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als vliegen op de stront!quote:Op maandag 8 september 2008 16:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Oja dus op sommige plekken kunnen wij dus niet meer stilstaan.
Die marokkanen komen trouwens als vliegen op je af dus..
Ik denk niet dat hij er midden tussen in is gaan stilstaan.
die jongens las ergens een verhaal over marokkanen dat ze verkeerd begrepen werden en dat hollanders generaliseerden!quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
nee als strontvliegen die wel eens iets anders wilden proeven.quote:
Ik zal het later nog eens bekijken, met geluid. Maar ik geloof je zo ook wel hoor. Ik zag zelf alleen niet zo veel gebeuren, that's all. Maar nogmaals: ik bestrijd niks, want ik WEET dat de jeugd in Nederland steeds gewelddadiger wordt en dat het dringend nodig is om zwaarder te straffen. Zie Ontspoorde jeugdige criminelen en hun strafquote:Op maandag 8 september 2008 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
Het was de scooter van degene die 'geklapt' werd. en ook zijn helm. gast bekijk het nog eens!
Die gastjes moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven.quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
zit dan niet zo zalvend te ouwehoeren. in sommige topics is dat best wel prima, maar nu ff niet!quote:Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het later nog eens bekijken, met geluid. Maar ik geloof je zo ook wel hoor. Ik zag zelf alleen niet zo veel gebeuren, that's all. Maar nogmaals: ik bestrijd niks, want ik WEET dat de jeugd in Nederland steeds gewelddadiger wordt en dat het dringend nodig is om zwaarder te straffen. Zie Ontspoorde jeugdige criminelen en hun straf
Nou woon ik al een tijdje, gelukkig, niet meer in D-H, maar volgens mij was het zuiderpark gewoon vrij toegankelijk voor iedereen, is het nu een no-go zone marokjes gebied geworden?quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Tja, ik ken ook nog wel enkele plekken waar je als autochtoon gewoon niet moet gaan. Helaas dat het zo is, maar als je er komt dan vraag je wel om problemen. Nou zijn dat vaak plekken waar de gemiddelde Nederlander dood nog niet eens gevonden wil worden, dus in dat opzicht is er weinig verloren.quote:Op maandag 8 september 2008 16:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Oja dus op sommige plekken kunnen wij dus niet meer stilstaan.
Die marokkanen komen trouwens als vliegen op je af dus..
Ik denk niet dat hij er midden tussen in is gaan stilstaan.
Ik ben niet zalvend aan het ouwehoeren. Ik geef aan dat ik de berichtgeving wat mager vind; wat onduidelijk. Ik zet er nota bene expliciet bij dat ik zeker niet bestrijd wat er wordt beweerd. Het is mij een raadsel hoe jij dat kunt leggen als 'zalvend'', maar goed...quote:Op maandag 8 september 2008 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
Zit dan niet zo zalvend te ouwehoeren. in sommige topics is dat best wel prima, maar nu ff niet!
quote:Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Filmpje nog niet gezien maar wat dit gewoon kenbaar maakt is dat het niet al te lang meer moet duren voordat de regering hard ingrijpt anders gaat de bevolking het zelf doen en dan loopt het gruwelijk uit de hand. Na de moord op van Gogh was het heftig, dat is redelijk ingezakt, het is nu ook veel minder marrokaan/moslimgericht. Het grootste gedeelte wat je daar nog van hoort gaat over individuen als Enait die compleet doorgeslagen zijn.
Dit gaat er gewoon over dat de bevolking haar straat/plein/stad terugeist van onopgevoede ontspoorde jongeren. In de grote steden, waar het probleem het grootst is, zijn dat echter wel allochtonen.
Het wachten is tot er weer een groep mariniers besluit het aan te pakken en het park schoon te vegen zoals in het verleden ook de Dam of perron 0 bijvoorbeeld.
En ja, het is een minderheid, ja, het is niet elke allochtoon, maar op een geeven moment maakt het voor de bevolking niet meer uit, of het nou terecht is of niet. Dan doen ze het zelf en dan loopt het uit de hand, dat kan je op je vingers natellen.
er zou een aparte wet moeten komen waarbij de ouders van een bestrafte jongere de straf driedubbel krijgen opgelegd. Gewoon, standaard. Je kind 40 uur Halt? Vader en moeder allebei 120 uur taakstraf. En dan niet tegelijk, want je moet wel je kinderen in de gaten houden. Moet je kijken hoe snel de gemeenschap haar kinderen weer in de hand krijgt.
En de brunettes mogen stikken?quote:Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef kraakvandaal het volgende:
Het wordt tijd dat we weer onze blonde hollandse meiden gaan verdedigen en elke lamlul die langs komt met te grote bek gaat gewoon knallen krijgen
quote:Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Filmpje nog niet gezien maar wat dit gewoon kenbaar maakt is dat het niet al te lang meer moet duren voordat de regering hard ingrijpt anders gaat de bevolking het zelf doen en dan loopt het gruwelijk uit de hand. Na de moord op van Gogh was het heftig, dat is redelijk ingezakt, het is nu ook veel minder marrokaan/moslimgericht. Het grootste gedeelte wat je daar nog van hoort gaat over individuen als Enait die compleet doorgeslagen zijn.
Dit gaat er gewoon over dat de bevolking haar straat/plein/stad terugeist van onopgevoede ontspoorde jongeren. In de grote steden, waar het probleem het grootst is, zijn dat echter wel allochtonen.
Het wachten is tot er weer een groep mariniers besluit het aan te pakken en het park schoon te vegen zoals in het verleden ook de Dam of perron 0 bijvoorbeeld.
En ja, het is een minderheid, ja, het is niet elke allochtoon, maar op een geeven moment maakt het voor de bevolking niet meer uit, of het nou terecht is of niet. Dan doen ze het zelf en dan loopt het uit de hand, dat kan je op je vingers natellen.
er zou een aparte wet moeten komen waarbij de ouders van een bestrafte jongere de straf driedubbel krijgen opgelegd. Gewoon, standaard. Je kind 40 uur Halt? Vader en moeder allebei 120 uur taakstraf. En dan niet tegelijk, want je moet wel je kinderen in de gaten houden. Moet je kijken hoe snel de gemeenschap haar kinderen weer in de hand krijgt.
Ja, want Marokko zit erop te wachten. Het enige wat je dan bereikt is dat Marokko vrij snel van die belachelijke wetgeving afstapt dat je je Marokkaans staatsburgerschap niet kan opgeven. Wat wel weer een voordeel voor de integratie is.quote:Op maandag 8 september 2008 16:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Het beste is om gewoon van een paar het Nederlandse paspoort af te pakken plus van de famillie en hup enkele reis Marokko. Dat hoef je maar een paar keer te doen en dan houdt de rest zich wel koest.
ik zie dus alleen maar voordelen. ik denk dat het weldegelijk repressief werkt.quote:Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, want Marokko zit erop te wachten. Het enige wat je dan bereikt is dat Marokko vrij snel van die belachelijke wetgeving afstapt dat je je Marokkaans staatsburgerschap niet kan opgeven. Wat wel weer een voordeel voor de integratie is.
Ze vallen blondines meest lastig die figuren.quote:Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
En de brunettes mogen stikken?
Eens maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en ik ben bang dat het te laat is. ja bang, want zelfs ik zie liever dat de regering, politie en justitie, waar we ons scheel aan betalen, eindelijk eens ingrijpt.
nee dus ik denk dat mijn angst waarheid wordt.quote:Op maandag 8 september 2008 16:57 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Eens maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
quote:Op maandag 8 september 2008 16:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zou wild met die helm om me heen meppen. Dan maar in elkaar getrapt worden. Maar zo iets pikt gewoon niemand.
Ik vraag me af in hoeverre de veiligheid van zo'n Enait concreet gevaar loopt. Als je ziet wat mensen als Pim Fortuyn en Theo van Gogh is overkomen, kun je je afvragen wanneer er een Nederlander opstaat die met een soortgelijk doel op die Enait af stapt. Dat is beslist geen oproep en ook niet iets dat ik goedkeur of wil aanmoedigen, maar ik vraag het me wél af. Er komt namelijk keer een moment dat de tolerantie voorbij is en omslaat in agressie.quote:Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef Dagonet het volgende:
jammer dat ze vaak messen of een pipa op zak hebben.quote:Op maandag 8 september 2008 17:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Zo ingewikkeld is het niet, paar oude jongens en moet je eens opletten hoeveel van die mislukte berbers gaan vliegen. Probleem is dat je moet oppasen met die ratten want ze naaien je erbij vanwege discriiminatie enzo.
Maar flink aftuigen daar hebben ze wel enig respect voor.
Ja en daar zit het probleem want een marokkaan is nooit alleen, en als ze alleen zijn kunnen ze zich ineens wel gedragen.quote:Op maandag 8 september 2008 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
aldus de internetheld
(begrijp me niet verkeerd, zou ik ook doen. helaas is het hier makkelijker zeggen dan wanneer je daar in het park staat, en niet te vergeten, je om de hoek al hun grote broers en neven ziet)
oplossing die ik al jaren opper. koop een geblindeerde bus, zet dar een paar vechtsportbeoefende gasten in, rijdt door marokkanen/antillianenwijken, zet een lokgast met een mp3 speler en dure mobiel in en sla het tuig volledig verrot. en dan bedoel ik niet poliklinisch.quote:Op maandag 8 september 2008 17:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja en daar zit het probleem want een marokkaan is nooit alleen, en als ze alleen zijn kunnen ze zich ineens wel gedragen.
Dan is het ineens ja meneer , nee mevrouw.
Wacht maar als tie je ziet als jij alleen loopt en hij met zn vrienden of broers dan ben je de lul.
Dat moment gaat waarschijnlijk komen ja, ik hoop dat het hier nooit wordt zoals in Bosnie maar het zou maar zo kunnen dat het hier ook misgaat.quote:Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre de veiligheid van zo'n Enait concreet gevaar loopt. Als je ziet wat mensen als Pim Fortuyn en Theo van Gogh is overkomen, kun je je afvragen wanneer er een Nederlander opstaat die met een soortgelijk doel op die Enait af stapt. Dat is beslist geen oproep en ook niet iets dat ik goedkeur of wil aanmoedigen, maar ik vraag het me wél af. Er komt namelijk keer een moment dat de tolerantie voorbij is en omslaat in agressie.
Ach dan is 't toch ff proppen schieten.quote:Op maandag 8 september 2008 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jammer dat ze vaak messen of een pipa op zak hebben.
quote:Op maandag 8 september 2008 17:12 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ach dan is 't toch ff proppen schieten.
De NL staat moet dan wel een deal maken met die wereld.quote:Op maandag 8 september 2008 17:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oplossing die ik al jaren opper. koop een geblindeerde bus, zet dar een paar vechtsportbeoefende gasten in, rijdt door marokkanen/antillianenwijken, zet een lokgast met een mp3 speler en dure mobiel in en sla het tuig volledig verrot. en dan bedoel ik niet poliklinisch.
nederlandse staat die autochtonen in de kou laat staan? deal met welke wereld? of doel je op de wijken waar ik het over heb. laat ik het dan speciaal voor jou probleemwijken noemen, of het je liever kansenwijken? of nog liever vogelaarwijken?quote:Op maandag 8 september 2008 17:15 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
De NL staat moet dan wel een deal maken met die wereld.
ik vind marokko een beter plan.quote:Op maandag 8 september 2008 17:19 schreef kraakvandaal het volgende:
Zie ik niet zo snel gebeuren, wat wel zijn gang gaat is het feit dat die kut ukkies in de weg lopen en dan naar de eeuwige jachtvelden verhuizen.
De meeste zijn hier geboren en denken dat ze heel wat zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 17:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind marokko een beter plan.
des te repressiever voor dat tuig.quote:Op maandag 8 september 2008 17:22 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
De meeste zijn hier geboren en denken dat ze heel wat zijn.
Hoogmoed komt ten val.
Wat Enait betreft zal het net zo'n malloot zijn als Mohammed Bouyeri, dat kan alleen hijzelf voorkomen. Daar helpt geen beveiliging tegen.quote:Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre de veiligheid van zo'n Enait concreet gevaar loopt. Als je ziet wat mensen als Pim Fortuyn en Theo van Gogh is overkomen, kun je je afvragen wanneer er een Nederlander opstaat die met een soortgelijk doel op die Enait af stapt. Dat is beslist geen oproep en ook niet iets dat ik goedkeur of wil aanmoedigen, maar ik vraag het me wél af. Er komt namelijk keer een moment dat de tolerantie voorbij is en omslaat in agressie.
Lul toch niet zo dom, je droomt van een Bosnie, ik bedoel heb je je eigen posts wel eens een keer gelezen. Het liefst zou je ze allemaal over de kling jagen.quote:Op maandag 8 september 2008 17:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat moment gaat waarschijnlijk komen ja, ik hoop dat het hier nooit wordt zoals in Bosnie maar het zou maar zo kunnen dat het hier ook misgaat.
De mensen komen hier ook meer en meer tegenover elkaar te staan en ja dat gaat een keer fout. (als er niks verandert)
Lul niet slap, ken je mij. Ik heb wel eens in de kreukels gelegen omdat ik me in dat op zicht niet laat kennen. Liever in de kreukels dan als een lafbek afdruipen.quote:Op maandag 8 september 2008 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
aldus de internetheld
(begrijp me niet verkeerd, zou ik ook doen. helaas is het hier makkelijker zeggen dan wanneer je daar in het park staat, en niet te vergeten, je om de hoek al hun grote broers en neven ziet)
quote:Op maandag 8 september 2008 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom, je droomt van een Bosnie, ik bedoel heb je je eigen posts wel eens een keer gelezen. Het liefst zou je ze allemaal over de kling jagen.
Ik hoef je niet te kennen om een oordeel over je te kunnen vormen op een forum. Je doet me altijd denken aan dat domme wicht van de PVV.quote:Op maandag 8 september 2008 17:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik hou het liever gewoon rustig hier, gewoon relaxt leven.
Ga aub niet mijn dromen bedenken, je kent me niet eens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Dat mag, jouw mening.quote:Op maandag 8 september 2008 17:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te kennen om een oordeel over je te kunnen vormen op een forum. Je doet me altijd denken aan dat domme wicht van de PVV.
quote:Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Er staan trouwens ook Nederlandse paupers bij dus de kop is niet helemaal juist.
Inderdaad, zulke hypocrieten als MevrouwHopjes vind ik nog persoonlijk nog erger dan nazi's die open en duidelijk op een forum roepen dat ze Marokkanen dood willen hebben.quote:
Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden. Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaatsquote:Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, zulke hypocrieten als MevrouwHopjes vind ik nog persoonlijk nog erger dan nazi's die open en duidelijk op een forum roepen dat ze Marokkanen dood willen hebben.
Ja en als ik het er niet had bijgezet , had het hele topic vol gestaan met er staan ook Nederlanders bij, wat ook zo is want die lopen er om te lachen, wat net zo laf is als 1 iemand wordt lastig gevallen.quote:Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, zulke hypocrieten als MevrouwHopjes vind ik nog persoonlijk nog erger dan nazi's die open en duidelijk op een forum roepen dat ze Marokkanen dood willen hebben.
Wat lul je nou man? HIER geldende normen en waarden? Net alsof iemands z'n spullen jatten ergens anders op de wereld wel tot de normale normen en waarden behoort.quote:Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden.
quote:Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaats
Meki, met alle respect: je moet niet net doen alsof het een fabel is dat een te groot deel van de Marokkanen in NL zich misdraagt.quote:Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Meki het volgende:
kijk hoeveel jongens daarzijn maar ze moeten toch de marokkanen hebben
Nee dat is het niet, het is geen propaganda, het is echt en er zitten ook Marokkanen tussen. Wat nog belangrijker is, er zit TUIG tussen. En jij moet leren accepteren dat er veel schijtmarokkanen zich onder ons bevinden die het verneuken voor ons.quote:Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Meki het volgende:
dit is propogandische materiaal van Telegraaf
kijk hoeveel jongens daarzijn maar ze moeten toch de marokkanen hebben
dit is een complot en in scene gezet
dit kan niet waar zijn.
We weten hoe Telegraaf omgaat met bevolkinsgroepen , dat hebben we ook gezien in de tweede wereldoorlog
Want? Marokko beschouw jij dus kennelijk als een soort van dierentuin waar " niet aanpassen " als normaal wordt beschouwd ofzo?quote:Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden. Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaats
quote:Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
die jongens las ergens een verhaal over marokkanen dat ze verkeerd begrepen werden en dat hollanders generaliseerden!
toen dacht hij, daar staat een hele groep. ik ga eens een praatje met ze maken. dat wilt cohen graag!
nu hebben we dit topic
Natuurlijk accepteer ik dat , natuurlijk zie ik dat gebeuren ik ontken het helemaal nietquote:Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, het is geen propaganda, het is echt en er zitten ook Marokkanen tussen. Wat nog belangrijker is, er zit TUIG tussen. En jij moet leren accepteren dat er veel schijtmarokkanen zich onder ons bevinden die het verneuken voor ons.
Daar zit dus het grootste gevaar. Als er niets veranderd zullen de goeden onder de slechten gaan lijden. Als er 1 ding is dat de geschiedenis ons leert dan is het dat wel.quote:Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, het is geen propaganda, het is echt en er zitten ook Marokkanen tussen. Wat nog belangrijker is, er zit TUIG tussen. En jij moet leren accepteren dat er veel schijtmarokkanen zich onder ons bevinden die het verneuken voor ons.
Ik doe niet alsof dit fabel isquote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meki, met alle respect: je moet niet net doen alsof het een fabel is dat een te groot deel van de Marokkanen in NL zich misdraagt.
Dan kun je wel zeuren over generaliseren, maar spreek eerst die rotte appels eens er op aan...
Dat is alleen als niet zo snuggere mensen dat onderscheid niet kunnen en willen maken.quote:Op maandag 8 september 2008 17:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als er niets veranderd zullen de goeden onder de slechten gaan lijden. Als er 1 ding is dat de geschiedenis ons leert dan is het dat wel.
Meki moet de rotte appels er op aan spreken? Spreek jij ze er op aan? Ja of nee?quote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meki, met alle respect: je moet niet net doen alsof het een fabel is dat een te groot deel van de Marokkanen in NL zich misdraagt.
Dan kun je wel zeuren over generaliseren, maar spreek eerst die rotte appels eens er op aan...
Maak je over de rotte appels meer druk dan over de pers. Ja, die blazen graag dingen op, maar helaas is opblazen bij bepaalde problemen niet meer noodzakelijk.quote:Op maandag 8 september 2008 17:54 schreef Meki het volgende:
Ik doe niet alsof dit fabel is
de criminelen mogen ze van mij snel het land uitzetten
die voegen niks toe
Plaats een mens in een groep en het intelligentieniveau zakt significant. Dat is nou eenmaal een feit van kudde gedrag.quote:Op maandag 8 september 2008 17:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is alleen als niet zo snuggere mensen dat onderscheid niet kunnen en willen maken.
Als ik het zie gebeuren zou ik dat doen.quote:Op maandag 8 september 2008 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
Meki moet de rotte appels er op aan spreken? Spreek jij ze er op aan? Ja of nee?
Ik spreek genoeg rotte appels aan,quote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maak je over de rotte appels meer druk dan over de pers. Ja, die blazen graag dingen op, maar helaas is opblazen bij bepaalde problemen niet meer noodzakelijk.
Het zou goed zijn als er een zelfreinigende werking kwam.
Nee ik denk dat ze zulke dingen in Marokko niet zullen flikken. Hoe zuidelijker je komt hoe meer respect voor de politie. Die zijn het gebruik van de wapenstok nog niet verleerd.quote:Op maandag 8 september 2008 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want? Marokko beschouw jij dus kennelijk als een soort van dierentuin waar " niet aanpassen " als normaal wordt beschouwd ofzo?
Heel goed.quote:
Het grote punt is dat justitie zo goed als niets hier aan doet en kan doen. Klagen over de Telegraaf is zinloos. Die brengen alleen in beeld wat er gebeurt.quote:Ik maak me juist druk die hier van een politieke propoganda van maakt
er is justitie en politie die deze ukkies kan aanpakken en zal aanpakken
er is geen enkele instantie die de Telegraaf en de media aanpakt wegens het samenleving ontwrichten waarvan de extreem rechtse politiek ervan profiteert.
de ukkies zullen door de rechter aangepakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |