abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61475295
Marokkaanse ukkies terroriseren Den Haag

http://www.telegraaf.nl/b(...)en_Haag__.html?p=3,1

AMSTERDAM - Den Haag lijdt al een tijdje onder het terreur van Marokkaanse jongeren. Vooral in de buurt van het Zuiderpark is de overlast groot: berovingen zijn bijna orde van de dag. Wie denkt dat het gaat om volwassen criminelen heeft het mis.

Op het filmpje is te zien hoe een jongen wordt beroofd en mishandeld door Haagse jochies. Een van de jongens zou inmiddels zijn opgepakt en voor langere tijd vastzitten.

Morgen een uitgebreid verslag in De Telegraaf.

Ik snap echt niet dat die jongen ze niet gewoon van zn scooter aftrapt..
Er staan trouwens ook Nederlandse paupers bij dus de kop is niet helemaal juist.
pi_61475570
Wat moet je hier nu nog over zeggen?
pi_61475613
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

Ik snap echt niet dat die jongen ze niet gewoon van zn scooter aftrapt..
Er staan trouwens ook Nederlandse paupers bij dus de kop is niet helemaal juist.
1. Die blijft tegen beter weten in hopen dat het geweldloos afloopt
2. Kop is wel juist....vergelijk het een beetje met de 2e wereldoorlog Duitsers terroriseren Joden stonden ook veel nederlanders bij

Verder is het asociaal maar gebeurt het dagelijks...Triest
Hell To The Liars
pi_61475667
Overlast in Den Haag.

Tsjoh.
pi_61475697
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:05 schreef Droopie het volgende:

[..]

1. Die blijft tegen beter weten in hopen dat het geweldloos afloopt
2. Kop is wel juist....vergelijk het een beetje met de 2e wereldoorlog Duitsers terroriseren Joden stonden ook veel nederlanders bij

Verder is het asociaal maar gebeurt het dagelijks...Triest
Ik kan daar echt slecht tegen dat de rest gewoon laf blijft staan, als wij dit soort dingen hadden hielpen we elkaar tenminste nog.
Ik heb nl ook wel eens zoiets meegemaakt met mn brommer dat ze een rondje wilden rijden (lees jatten) maar echt niet dat ze met hun reet op mijn brommer hebben gezeten.
  maandag 8 september 2008 @ 16:13:11 #6
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_61475756
Wat is dat voor kutsite. Eerst duurt het al een eeuw om überhaupt het plaatje van het filmpje te mogen aanschouwen, verder blijft het bij bufferen.
pi_61475778
Je kan uberhaupt met goed fatsoen niet meer het Zuiderpark door ivm dat gajes. En niet alleen de kids veroorzaken overlast; hun mammies pleuren ook overal de luiers neer wanneer ze hun babietjes verschoond hebben. Niet raar dus dat dat geteisem zo wordt met zo,n opvoeding.En de pest is, die lui biggen veeeeeeeel
pi_61475795
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:13 schreef GateWayX het volgende:
Wat is dat voor kutsite. Eerst duurt het al een eeuw om überhaupt het plaatje van het filmpje te mogen aanschouwen, verder blijft het bij bufferen.
Ja je hebt gelijk, net deed tie het nog wel goed...
  maandag 8 september 2008 @ 16:15:10 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61475797
jammer dat die jongen van de scooter geen kickboxkampioen was. echt gewoon het gezicht inslaan van die kakkerlakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 08-09-2008 16:21:41 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61475869
Waarom dragen ze trouwens van die wijventasjes?
Je ziet ze er hier ook vaak mee lopen, erg mannelijk.
  maandag 8 september 2008 @ 16:20:12 #11
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_61475887
een enkeltje of de kogel, maja knuffelregering.
  maandag 8 september 2008 @ 16:22:15 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61475932
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:20 schreef luciferist het volgende:
een enkeltje of de kogel, maja knuffelregering.
de politie durft niks want dan staat de linie meerderjarig voor je deur.
pi_61475957
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:15 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat die jongen van de scooter geen kickboxkampioen was. echt gewoon het gezicht inslaan van die kakkerlakken.
Er staan er 10 omheen die echt wel laf genoeg zijn om ook ff uit te halen mocht dat nodig zijn.
  maandag 8 september 2008 @ 16:24:11 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61475979
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Er staan er 10 omheen die echt wel laf genoeg zijn om ook ff uit te halen mocht dat nodig zijn.
ik heb het over kampioen. dus gewoon netzolang wachten tot de eerste klap valt en dan een voor een het middenrifgebergte intrappen.
pi_61475989
Wij gingen wel eens met een groepje zuiderpark in paar jaar geleden en dan lieten we een meisje een stuk voor ons alleen lopen in de hoop dat dat tuig haar lastig zou vallen en als dat zo was kwamen wij met 10/15 man bewapend met knuppels enzo dat waren nog eens leuke tijden
pi_61476007
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wij gingen wel eens met een groepje zuiderpark in paar jaar geleden en dan lieten we een meisje een stuk voor ons alleen lopen in de hoop dat dat tuig haar lastig zou vallen en als dat zo was kwamen wij met 10/15 man bewapend met knuppels enzo dat waren nog eens leuke tijden

Dat zouden veel meer mensen moeten doen.
pi_61476020
15 jaar de bak in. Minstens.
pi_61476028
quote:
Foto van deze user :
pi_61476051
Als je jezelf zo laf door een stel kleuters bang laat maken verdien je 't gewoon.
X
X
X
  maandag 8 september 2008 @ 16:27:44 #20
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_61476058
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:26 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Foto van deze user :
[ afbeelding ]

pi_61476082
Ik ga erheen en laat me beroven.
*****Kraak........
pi_61476084
quote:

[..]

Foto van deze user :
[ afbeelding ]
Wel commentaar op een andere user maar zelf geen foto plaatsen. Knap hoor.
X
X
X
pi_61476127
Of misschien hebben die ukkies wel door hoe 't werkt als je wat verder gaat.
*****Kraak........
pi_61476136
quote:

[..]

Foto van deze user :

Hij heeft tenminste iets gedaan..
  maandag 8 september 2008 @ 16:31:35 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476138
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:27 schreef Frasier het volgende:
Als je jezelf zo laf door een stel kleuters bang laat maken verdien je 't gewoon.
tuurlijk. liepen ook wat grotere gasten bij natuurlijk, want anders zijn die kakkerlakken te bang.
pi_61476202
Niet dat ik het bestrijd, maar op het filmpje zie ik niet bijster veel gebeuren, behalve één vuistslag. Ik denk dat ik eerst maar eens de berichtgeving afwacht die de Telegraaf voor morgen heeft aangekondigd. Dat je iets zult moeten doen aan jeugdige criminelen die op jonge leeftijd al ontsporen, staat voor mij als een paal boven water. Ik pleit voor een keihard, zero-tolerance-beleid. Zorg maar dat ze een opvoeding krijgen, die ze kennelijk nooit hebben gehad.
  maandag 8 september 2008 @ 16:35:25 #27
92279 N.icka
Windforce 11
pi_61476210
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:27 schreef Frasier het volgende:
Ik zou er ook bang van zijn , ik hou niet van agressie
  maandag 8 september 2008 @ 16:36:12 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476227
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Niet dat ik het bestrijd, maar op het filmpje zie ik niet bijster veel gebeuren, behalve één vuistslag. Ik denk dat ik eerst maar eens de berichtgeving afwacht die de Telegraaf voor morgen heeft aangekondigd. Dat je iets zult moeten doen aan jeugdige criminelen die op jonge leeftijd al ontsporen, staat voor mij als een paal boven water. Ik pleit voor een keihard, zero-tolerance-beleid. Zorg maar dat ze een opvoeding krijgen, die ze kennelijk nooit hebben gehad.
het was de scooter van degene die 'geklapt' werd. en ook zijn helm. gast bekijk het nog eens!
pi_61476258
Wat doet zo'n gast eigenlijk in het zuiderpark als je er schijnbaar niemand kent en waarom ga je daar stilstaan tussen de Marokkanen. Dat is een beetje vragen om problemen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61476317
Ben ook ooit eens lastig gevallen door 3 ukkies uit Marokko van <10, daarna dachten ze dat ik wel opzij zou gaan, maar liep stug door en negeerde ze, ik bijna 100 Kg zij 24 of zo. maar schreeuwen en bedreigen konden ze wel, al was de beloofde groep oudere broers niet aanwezig waar ze zeiden dat die stonden.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 8 september 2008 @ 16:42:11 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476339
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat doet zo'n gast eigenlijk in het zuiderpark als je er schijnbaar niemand kent en waarom ga je daar stilstaan tussen de Marokkanen. Dat is een beetje vragen om problemen.
waarschijnlijk was het een snelle weg en was hij zo keurig om niet te gaan rijden over het gras, maar het voertuig aan de hand mee te nemen. daarnaast, maakt het wat uit?
pi_61476345
quote:
Oja dus op sommige plekken kunnen wij dus niet meer stilstaan.
Die marokkanen komen trouwens als vliegen op je af dus..
Ik denk niet dat hij er midden tussen in is gaan stilstaan.
  maandag 8 september 2008 @ 16:42:25 #33
92279 N.icka
Windforce 11
pi_61476346
quote:
pi_61476376
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Als vliegen op de stront!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61476385
quote:
die jongens las ergens een verhaal over marokkanen dat ze verkeerd begrepen werden en dat hollanders generaliseerden!
toen dacht hij, daar staat een hele groep. ik ga eens een praatje met ze maken. dat wilt cohen graag!

nu hebben we dit topic
  maandag 8 september 2008 @ 16:44:50 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476396
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als vliegen op de stront!
nee als strontvliegen die wel eens iets anders wilden proeven.
pi_61476485
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
Het was de scooter van degene die 'geklapt' werd. en ook zijn helm. gast bekijk het nog eens!
Ik zal het later nog eens bekijken, met geluid. Maar ik geloof je zo ook wel hoor. Ik zag zelf alleen niet zo veel gebeuren, that's all. Maar nogmaals: ik bestrijd niks, want ik WEET dat de jeugd in Nederland steeds gewelddadiger wordt en dat het dringend nodig is om zwaarder te straffen. Zie Ontspoorde jeugdige criminelen en hun straf
  maandag 8 september 2008 @ 16:49:34 #38
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_61476494
quote:
Die gastjes moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven.

Ik mag toch hopen dat ze keihard worden aangepakt, maar dat zal wel weer niet in dit land
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  maandag 8 september 2008 @ 16:50:03 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476502
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zal het later nog eens bekijken, met geluid. Maar ik geloof je zo ook wel hoor. Ik zag zelf alleen niet zo veel gebeuren, that's all. Maar nogmaals: ik bestrijd niks, want ik WEET dat de jeugd in Nederland steeds gewelddadiger wordt en dat het dringend nodig is om zwaarder te straffen. Zie Ontspoorde jeugdige criminelen en hun straf
zit dan niet zo zalvend te ouwehoeren. in sommige topics is dat best wel prima, maar nu ff niet!
pi_61476505
Mwa, valt nog mee. Zat vijf jaar geleden in een RET-tram richting Rotterdam, stopte deze opeens en hoop rep en roer voor ons. De bestuurder en controleurs rende naar een tram vlak voor ons. Bleek dat in die tram voor ons een controleur letterlijk finaal in elkaar was geslagen door drie Marokaanse jochies tussen de 14 (!) en 16 jaar. Er kwam ook een ambulance bij. Ze reden zwart en hij sprak ze daar op aan. Vervolgens werden ze kwaad, omdat hij - je raadt het al - hun niet met respect behandelden
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_61476521
quote:
Nou woon ik al een tijdje, gelukkig, niet meer in D-H, maar volgens mij was het zuiderpark gewoon vrij toegankelijk voor iedereen, is het nu een no-go zone marokjes gebied geworden?

Nou weten die lafbekken natuurlijk wel wie ze uitzoeken en als je dat kleine rif-snotaapje een knal voor zijn radijs geeft heb je 5 a 6 15 jarige broertjes/neefjes/inteelt in je nek hangen, ze stonden erop te wachten.
pi_61476523
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Tja, ik ken ook nog wel enkele plekken waar je als autochtoon gewoon niet moet gaan. Helaas dat het zo is, maar als je er komt dan vraag je wel om problemen. Nou zijn dat vaak plekken waar de gemiddelde Nederlander dood nog niet eens gevonden wil worden, dus in dat opzicht is er weinig verloren.

Wat ik wil zeggen is dat hij blijkbaar daar toch iets te zoeken had. Misschien had hij wel drugsschulden en confisqueerden ze daarom zijn scooter even. Weten wij veel. Niet dat het goed te praten is, maar ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde Nederlander voor zijn lol op zo'n plek zijn scooter zuo laten jatten. Ik zou wild met die helm om me heen meppen. Dan maar in elkaar getrapt worden. Maar zo iets pikt gewoon niemand.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 8 september 2008 @ 16:51:55 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476541
ik begin steeds meer te beseffen dat 5% van de marokkanen in nederland goed is.
pi_61476548
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
Zit dan niet zo zalvend te ouwehoeren. in sommige topics is dat best wel prima, maar nu ff niet!
Ik ben niet zalvend aan het ouwehoeren. Ik geef aan dat ik de berichtgeving wat mager vind; wat onduidelijk. Ik zet er nota bene expliciet bij dat ik zeker niet bestrijd wat er wordt beweerd. Het is mij een raadsel hoe jij dat kunt leggen als 'zalvend'', maar goed...
  maandag 8 september 2008 @ 16:52:20 #45
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61476549
Filmpje nog niet gezien maar wat dit gewoon kenbaar maakt is dat het niet al te lang meer moet duren voordat de regering hard ingrijpt anders gaat de bevolking het zelf doen en dan loopt het gruwelijk uit de hand. Na de moord op van Gogh was het heftig, dat is redelijk ingezakt, het is nu ook veel minder marrokaan/moslimgericht. Het grootste gedeelte wat je daar nog van hoort gaat over individuen als Enait die compleet doorgeslagen zijn.

Dit gaat er gewoon over dat de bevolking haar straat/plein/stad terugeist van onopgevoede ontspoorde jongeren. In de grote steden, waar het probleem het grootst is, zijn dat echter wel allochtonen.
Het wachten is tot er weer een groep mariniers besluit het aan te pakken en het park schoon te vegen zoals in het verleden ook de Dam of perron 0 bijvoorbeeld.

En ja, het is een minderheid, ja, het is niet elke allochtoon, maar op een geeven moment maakt het voor de bevolking niet meer uit, of het nou terecht is of niet. Dan doen ze het zelf en dan loopt het uit de hand, dat kan je op je vingers natellen.

er zou een aparte wet moeten komen waarbij de ouders van een bestrafte jongere de straf driedubbel krijgen opgelegd. Gewoon, standaard. Je kind 40 uur Halt? Vader en moeder allebei 120 uur taakstraf. En dan niet tegelijk, want je moet wel je kinderen in de gaten houden. Moet je kijken hoe snel de gemeenschap haar kinderen weer in de hand krijgt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61476560
Het beste is om gewoon van een paar het Nederlandse paspoort af te pakken plus van de famillie en hup enkele reis Marokko. Dat hoef je maar een paar keer te doen en dan houdt de rest zich wel koest.
pi_61476588
Het wordt tijd dat we weer onze blonde hollandse meiden gaan verdedigen en elke lamlul die langs komt met te grote bek gaat gewoon knallen krijgen
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 16:55:05 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476607
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Filmpje nog niet gezien maar wat dit gewoon kenbaar maakt is dat het niet al te lang meer moet duren voordat de regering hard ingrijpt anders gaat de bevolking het zelf doen en dan loopt het gruwelijk uit de hand. Na de moord op van Gogh was het heftig, dat is redelijk ingezakt, het is nu ook veel minder marrokaan/moslimgericht. Het grootste gedeelte wat je daar nog van hoort gaat over individuen als Enait die compleet doorgeslagen zijn.

Dit gaat er gewoon over dat de bevolking haar straat/plein/stad terugeist van onopgevoede ontspoorde jongeren. In de grote steden, waar het probleem het grootst is, zijn dat echter wel allochtonen.
Het wachten is tot er weer een groep mariniers besluit het aan te pakken en het park schoon te vegen zoals in het verleden ook de Dam of perron 0 bijvoorbeeld.

En ja, het is een minderheid, ja, het is niet elke allochtoon, maar op een geeven moment maakt het voor de bevolking niet meer uit, of het nou terecht is of niet. Dan doen ze het zelf en dan loopt het uit de hand, dat kan je op je vingers natellen.

er zou een aparte wet moeten komen waarbij de ouders van een bestrafte jongere de straf driedubbel krijgen opgelegd. Gewoon, standaard. Je kind 40 uur Halt? Vader en moeder allebei 120 uur taakstraf. En dan niet tegelijk, want je moet wel je kinderen in de gaten houden. Moet je kijken hoe snel de gemeenschap haar kinderen weer in de hand krijgt.

en ik ben bang dat het te laat is. ja bang, want zelfs ik zie liever dat de regering, politie en justitie, waar we ons scheel aan betalen, eindelijk eens ingrijpt.
pi_61476613
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef kraakvandaal het volgende:
Het wordt tijd dat we weer onze blonde hollandse meiden gaan verdedigen en elke lamlul die langs komt met te grote bek gaat gewoon knallen krijgen
En de brunettes mogen stikken?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_61476614
quote:

Helemaal juist!

Dit roep ik al een paar jaar en de dag dat dit gebeurd komt met rasse schreden naderbij.

En dan zie ik bakellende alweer staan voor de camera, dat ie het niet snapt, hoe kan dit gebeuren bla bla bla,....
  maandag 8 september 2008 @ 16:55:40 #51
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61476616
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Het beste is om gewoon van een paar het Nederlandse paspoort af te pakken plus van de famillie en hup enkele reis Marokko. Dat hoef je maar een paar keer te doen en dan houdt de rest zich wel koest.
Ja, want Marokko zit erop te wachten. Het enige wat je dan bereikt is dat Marokko vrij snel van die belachelijke wetgeving afstapt dat je je Marokkaans staatsburgerschap niet kan opgeven. Wat wel weer een voordeel voor de integratie is.

Zitten nog wat meer haken en ogen aan natuurlijk, want je kan misschien de ouders als verantwoordelijken wel een straf geven maar een broertje of zusje niet, toch wil je die als onschuldigen uitzetten. Veel te lastig, ook met internationaal recht enzo.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  maandag 8 september 2008 @ 16:56:19 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476634
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, want Marokko zit erop te wachten. Het enige wat je dan bereikt is dat Marokko vrij snel van die belachelijke wetgeving afstapt dat je je Marokkaans staatsburgerschap niet kan opgeven. Wat wel weer een voordeel voor de integratie is.
ik zie dus alleen maar voordelen. ik denk dat het weldegelijk repressief werkt.

na jouw edit: dan misschien van te voren waarschuwen. het loopt niet alleen in nederland de klauwen uit, dus zal het volksgericht worden, of de eu. linksom of rechtsom.
pi_61476642
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

En de brunettes mogen stikken?
Ze vallen blondines meest lastig die figuren.
*****Kraak........
pi_61476650
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en ik ben bang dat het te laat is. ja bang, want zelfs ik zie liever dat de regering, politie en justitie, waar we ons scheel aan betalen, eindelijk eens ingrijpt.
Eens maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  maandag 8 september 2008 @ 16:57:42 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476657
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:57 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Eens maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
nee dus ik denk dat mijn angst waarheid wordt.
pi_61476658
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

Ik zou wild met die helm om me heen meppen. Dan maar in elkaar getrapt worden. Maar zo iets pikt gewoon niemand.

aldus de internetheld

(begrijp me niet verkeerd, zou ik ook doen. helaas is het hier makkelijker zeggen dan wanneer je daar in het park staat, en niet te vergeten, je om de hoek al hun grote broers en neven ziet )
pi_61476758
Zo ingewikkeld is het niet, paar oude jongens en moet je eens opletten hoeveel van die mislukte berbers gaan vliegen. Probleem is dat je moet oppasen met die ratten want ze naaien je erbij vanwege discriiminatie enzo.
Maar flink aftuigen daar hebben ze wel enig respect voor.
*****Kraak........
pi_61476838
quote:
Ik vraag me af in hoeverre de veiligheid van zo'n Enait concreet gevaar loopt. Als je ziet wat mensen als Pim Fortuyn en Theo van Gogh is overkomen, kun je je afvragen wanneer er een Nederlander opstaat die met een soortgelijk doel op die Enait af stapt. Dat is beslist geen oproep en ook niet iets dat ik goedkeur of wil aanmoedigen, maar ik vraag het me wél af. Er komt namelijk keer een moment dat de tolerantie voorbij is en omslaat in agressie.
  maandag 8 september 2008 @ 17:07:02 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476853
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Zo ingewikkeld is het niet, paar oude jongens en moet je eens opletten hoeveel van die mislukte berbers gaan vliegen. Probleem is dat je moet oppasen met die ratten want ze naaien je erbij vanwege discriiminatie enzo.
Maar flink aftuigen daar hebben ze wel enig respect voor.
jammer dat ze vaak messen of een pipa op zak hebben.
pi_61476915
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:57 schreef rival het volgende:

[..]

aldus de internetheld

(begrijp me niet verkeerd, zou ik ook doen. helaas is het hier makkelijker zeggen dan wanneer je daar in het park staat, en niet te vergeten, je om de hoek al hun grote broers en neven ziet )
Ja en daar zit het probleem want een marokkaan is nooit alleen, en als ze alleen zijn kunnen ze zich ineens wel gedragen.
Dan is het ineens ja meneer , nee mevrouw.
Wacht maar als tie je ziet als jij alleen loopt en hij met zn vrienden of broers dan ben je de lul.
  maandag 8 september 2008 @ 17:11:57 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476961
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja en daar zit het probleem want een marokkaan is nooit alleen, en als ze alleen zijn kunnen ze zich ineens wel gedragen.
Dan is het ineens ja meneer , nee mevrouw.
Wacht maar als tie je ziet als jij alleen loopt en hij met zn vrienden of broers dan ben je de lul.
oplossing die ik al jaren opper. koop een geblindeerde bus, zet dar een paar vechtsportbeoefende gasten in, rijdt door marokkanen/antillianenwijken, zet een lokgast met een mp3 speler en dure mobiel in en sla het tuig volledig verrot. en dan bedoel ik niet poliklinisch.
pi_61476969
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vraag me af in hoeverre de veiligheid van zo'n Enait concreet gevaar loopt. Als je ziet wat mensen als Pim Fortuyn en Theo van Gogh is overkomen, kun je je afvragen wanneer er een Nederlander opstaat die met een soortgelijk doel op die Enait af stapt. Dat is beslist geen oproep en ook niet iets dat ik goedkeur of wil aanmoedigen, maar ik vraag het me wél af. Er komt namelijk keer een moment dat de tolerantie voorbij is en omslaat in agressie.
Dat moment gaat waarschijnlijk komen ja, ik hoop dat het hier nooit wordt zoals in Bosnie maar het zou maar zo kunnen dat het hier ook misgaat.
De mensen komen hier ook meer en meer tegenover elkaar te staan en ja dat gaat een keer fout. (als er niks verandert)
pi_61476974
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jammer dat ze vaak messen of een pipa op zak hebben.
Ach dan is 't toch ff proppen schieten.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 17:13:31 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476993
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:12 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Ach dan is 't toch ff proppen schieten.

ik ben ongewapend en heb liever geen onfortuynlijke dood, rolstoel of scarface.
pi_61477038
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oplossing die ik al jaren opper. koop een geblindeerde bus, zet dar een paar vechtsportbeoefende gasten in, rijdt door marokkanen/antillianenwijken, zet een lokgast met een mp3 speler en dure mobiel in en sla het tuig volledig verrot. en dan bedoel ik niet poliklinisch.
De NL staat moet dan wel een deal maken met die wereld.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 17:18:34 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61477103
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:15 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

De NL staat moet dan wel een deal maken met die wereld.
nederlandse staat die autochtonen in de kou laat staan? deal met welke wereld? of doel je op de wijken waar ik het over heb. laat ik het dan speciaal voor jou probleemwijken noemen, of het je liever kansenwijken? of nog liever vogelaarwijken?
pi_61477122
Zie ik niet zo snel gebeuren, wat wel zijn gang gaat is het feit dat die kut ukkies in de weg lopen en dan naar de eeuwige jachtvelden verhuizen.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 17:20:05 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61477143
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:19 schreef kraakvandaal het volgende:
Zie ik niet zo snel gebeuren, wat wel zijn gang gaat is het feit dat die kut ukkies in de weg lopen en dan naar de eeuwige jachtvelden verhuizen.
ik vind marokko een beter plan.
pi_61477196
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind marokko een beter plan.
De meeste zijn hier geboren en denken dat ze heel wat zijn.
Hoogmoed komt ten val.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 17:23:07 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61477217
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:22 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

De meeste zijn hier geboren en denken dat ze heel wat zijn.
Hoogmoed komt ten val.
des te repressiever voor dat tuig.
  maandag 8 september 2008 @ 17:28:28 #71
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61477344
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat Enait betreft zal het net zo'n malloot zijn als Mohammed Bouyeri, dat kan alleen hijzelf voorkomen. Daar helpt geen beveiliging tegen.

Daar maak ik me dus niet zo'n zorgen over. Het gaat om het terugpakken van de straat, het zorgen dat je weer zonder bang gevoel over straat kan lopen, daar ben ik bang voor want dat loopt uit de hand. En dat gaat op deze manier echt wel komen want de politie ligt teveel aan de lijn van een al decennia op dit gebied zwalkende regering. Die willen vast wel, maar ze kunnen/mogen niet van de huidige wetgeving en eisen die aan ze gesteld worden mbt targets en doelstellingen.
pi_61477407
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat moment gaat waarschijnlijk komen ja, ik hoop dat het hier nooit wordt zoals in Bosnie maar het zou maar zo kunnen dat het hier ook misgaat.
De mensen komen hier ook meer en meer tegenover elkaar te staan en ja dat gaat een keer fout. (als er niks verandert)
Lul toch niet zo dom, je droomt van een Bosnie, ik bedoel heb je je eigen posts wel eens een keer gelezen. Het liefst zou je ze allemaal over de kling jagen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61477507
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:57 schreef rival het volgende:

[..]

aldus de internetheld

Lul niet slap, ken je mij. Ik heb wel eens in de kreukels gelegen omdat ik me in dat op zicht niet laat kennen. Liever in de kreukels dan als een lafbek afdruipen.
pi_61477517
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom, je droomt van een Bosnie, ik bedoel heb je je eigen posts wel eens een keer gelezen. Het liefst zou je ze allemaal over de kling jagen.

Ik hou het liever gewoon rustig hier, gewoon relaxt leven.
Ga aub niet mijn dromen bedenken, je kent me niet eens.
Blijkbaar dromen andere ervan anders zouden ze zich wel normaler gedragen.
pi_61477536
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik hou het liever gewoon rustig hier, gewoon relaxt leven.
Ga aub niet mijn dromen bedenken, je kent me niet eens.
Ik hoef je niet te kennen om een oordeel over je te kunnen vormen op een forum. Je doet me altijd denken aan dat domme wicht van de PVV.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61477553
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef sweetlady-o het volgende:

En de brunettes mogen stlikken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_61477567
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik hoef je niet te kennen om een oordeel over je te kunnen vormen op een forum. Je doet me altijd denken aan dat domme wicht van de PVV.
Dat mag, jouw mening.
  maandag 8 september 2008 @ 17:40:11 #78
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61477592
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

.

nuff said. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_61477610
quote:
pi_61477623
dit is propogandische materiaal van Telegraaf
kijk hoeveel jongens daarzijn maar ze moeten toch de marokkanen hebben

dit is een complot en in scene gezet
dit kan niet waar zijn.

We weten hoe Telegraaf omgaat met bevolkinsgroepen , dat hebben we ook gezien in de tweede wereldoorlog
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61477626
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:40 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.

nuff said. .
Inderdaad, zulke hypocrieten als MevrouwHopjes vind ik nog persoonlijk nog erger dan nazi's die open en duidelijk op een forum roepen dat ze Marokkanen dood willen hebben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61477673
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, zulke hypocrieten als MevrouwHopjes vind ik nog persoonlijk nog erger dan nazi's die open en duidelijk op een forum roepen dat ze Marokkanen dood willen hebben.
Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden. Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaats
pi_61477676
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja en als ik het er niet had bijgezet , had het hele topic vol gestaan met er staan ook Nederlanders bij, wat ook zo is want die lopen er om te lachen, wat net zo laf is als 1 iemand wordt lastig gevallen.
  maandag 8 september 2008 @ 17:45:54 #84
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61477711
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden.
Wat lul je nou man? HIER geldende normen en waarden? Net alsof iemands z'n spullen jatten ergens anders op de wereld wel tot de normale normen en waarden behoort.
quote:
Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaats
. de domheid.
pi_61477765
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Meki het volgende:

Meki, met alle respect: je moet niet net doen alsof het een fabel is dat een te groot deel van de Marokkanen in NL zich misdraagt.

Dan kun je wel zeuren over generaliseren, maar spreek eerst die rotte appels eens er op aan...
pi_61477843
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Meki het volgende:
dit is propogandische materiaal van Telegraaf

dit is een complot en in scene gezet
dit kan niet waar zijn.

We weten hoe Telegraaf omgaat met bevolkinsgroepen , dat hebben we ook gezien in de tweede wereldoorlog
Nee dat is het niet, het is geen propaganda, het is echt en er zitten ook Marokkanen tussen. Wat nog belangrijker is, er zit TUIG tussen. En jij moet leren accepteren dat er veel schijtmarokkanen zich onder ons bevinden die het verneuken voor ons.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61477875
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden. Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaats
Want? Marokko beschouw jij dus kennelijk als een soort van dierentuin waar " niet aanpassen " als normaal wordt beschouwd ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_61477878
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef rival het volgende:

[..]

die jongens las ergens een verhaal over marokkanen dat ze verkeerd begrepen werden en dat hollanders generaliseerden!
toen dacht hij, daar staat een hele groep. ik ga eens een praatje met ze maken. dat wilt cohen graag!

nu hebben we dit topic

Beste reactie in dit goeie topic
pi_61477909
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee dat is het niet, het is geen propaganda, het is echt en er zitten ook Marokkanen tussen. Wat nog belangrijker is, er zit TUIG tussen. En jij moet leren accepteren dat er veel schijtmarokkanen zich onder ons bevinden die het verneuken voor ons.
Natuurlijk accepteer ik dat , natuurlijk zie ik dat gebeuren ik ontken het helemaal niet
maar moeten we deze video serieus gaan nemen,
Kijk aub op Youtube en Google Video hoeveel er nog meer van deze amateurfilmpjes zijn.

Telegraaf is met een politieke propoganda bezig.
pi_61477913
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar zit dus het grootste gevaar. Als er niets veranderd zullen de goeden onder de slechten gaan lijden. Als er 1 ding is dat de geschiedenis ons leert dan is het dat wel.
pi_61477933
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Meki, met alle respect: je moet niet net doen alsof het een fabel is dat een te groot deel van de Marokkanen in NL zich misdraagt.

Dan kun je wel zeuren over generaliseren, maar spreek eerst die rotte appels eens er op aan...
Ik doe niet alsof dit fabel is
de criminelen mogen ze van mij snel het land uitzetten
die voegen niks toe
  maandag 8 september 2008 @ 17:54:58 #92
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61477939
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

Als er niets veranderd zullen de goeden onder de slechten gaan lijden. Als er 1 ding is dat de geschiedenis ons leert dan is het dat wel.
Dat is alleen als niet zo snuggere mensen dat onderscheid niet kunnen en willen maken.
pi_61477966
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Meki moet de rotte appels er op aan spreken? Spreek jij ze er op aan? Ja of nee?
Allah Al Watan Al Malik
pi_61477987
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:54 schreef Meki het volgende:

Ik doe niet alsof dit fabel is
de criminelen mogen ze van mij snel het land uitzetten
die voegen niks toe
Maak je over de rotte appels meer druk dan over de pers. Ja, die blazen graag dingen op, maar helaas is opblazen bij bepaalde problemen niet meer noodzakelijk.

Het zou goed zijn als er een zelfreinigende werking kwam.
pi_61477998
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:54 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat is alleen als niet zo snuggere mensen dat onderscheid niet kunnen en willen maken.
Plaats een mens in een groep en het intelligentieniveau zakt significant. Dat is nou eenmaal een feit van kudde gedrag.
  maandag 8 september 2008 @ 17:57:42 #96
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_61478002
Ach doe es lief tegen de autochtonen. Ze houden heus vanzelf wel es op met stout doen en t wordt ook echt niet erger met de dagen... Ook maken ze geen kinderen die ze niet kunnen opvoeden dus waar maken we ons druk om?
pi_61478026
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:56 schreef Mutant01 het volgende:

Meki moet de rotte appels er op aan spreken? Spreek jij ze er op aan? Ja of nee?
Als ik het zie gebeuren zou ik dat doen.

Het gaat mij er ook niet om dat hij dat per sé moet doen, maar om het feit dat als hij wil dat dit soort berichten tot het verleden gaan behoren hij beter de oorzaak kan aanpakken dan het gevolg.
pi_61478036
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maak je over de rotte appels meer druk dan over de pers. Ja, die blazen graag dingen op, maar helaas is opblazen bij bepaalde problemen niet meer noodzakelijk.

Het zou goed zijn als er een zelfreinigende werking kwam.
Ik spreek genoeg rotte appels aan,

Ik maak me juist druk die hier van een politieke propoganda van maakt
er is justitie en politie die deze ukkies kan aanpakken en zal aanpakken
er is geen enkele instantie die de Telegraaf en de media aanpakt wegens het samenleving ontwrichten waarvan de extreem rechtse politiek ervan profiteert.

de ukkies zullen door de rechter aangepakt worden
pi_61478044
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want? Marokko beschouw jij dus kennelijk als een soort van dierentuin waar " niet aanpassen " als normaal wordt beschouwd ofzo?
Nee ik denk dat ze zulke dingen in Marokko niet zullen flikken. Hoe zuidelijker je komt hoe meer respect voor de politie. Die zijn het gebruik van de wapenstok nog niet verleerd.
pi_61478117
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:59 schreef Meki het volgende:

Ik spreek genoeg rotte appels aan,
Heel goed.
quote:
Ik maak me juist druk die hier van een politieke propoganda van maakt
er is justitie en politie die deze ukkies kan aanpakken en zal aanpakken
er is geen enkele instantie die de Telegraaf en de media aanpakt wegens het samenleving ontwrichten waarvan de extreem rechtse politiek ervan profiteert.

de ukkies zullen door de rechter aangepakt worden
Het grote punt is dat justitie zo goed als niets hier aan doet en kan doen. Klagen over de Telegraaf is zinloos. Die brengen alleen in beeld wat er gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')