quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Dat mag, jouw mening.quote:Op maandag 8 september 2008 17:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te kennen om een oordeel over je te kunnen vormen op een forum. Je doet me altijd denken aan dat domme wicht van de PVV.
quote:Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Er staan trouwens ook Nederlandse paupers bij dus de kop is niet helemaal juist.
quote:Op maandag 8 september 2008 16:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wij gingen wel eens met een groepje zuiderpark in paar jaar geleden en dan lieten we een meisje een stuk voor ons alleen lopen in de hoop dat dat tuig haar lastig zou vallenen als dat zo was kwamen wij met 10/15 man
bewapend met knuppels enzo
dat waren nog eens leuke tijden
Inderdaad, zulke hypocrieten als MevrouwHopjes vind ik nog persoonlijk nog erger dan nazi's die open en duidelijk op een forum roepen dat ze Marokkanen dood willen hebben.quote:
Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden. Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaatsquote:Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, zulke hypocrieten als MevrouwHopjes vind ik nog persoonlijk nog erger dan nazi's die open en duidelijk op een forum roepen dat ze Marokkanen dood willen hebben.
Ja en als ik het er niet had bijgezet , had het hele topic vol gestaan met er staan ook Nederlanders bij, wat ook zo is want die lopen er om te lachen, wat net zo laf is als 1 iemand wordt lastig gevallen.quote:Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, zulke hypocrieten als MevrouwHopjes vind ik nog persoonlijk nog erger dan nazi's die open en duidelijk op een forum roepen dat ze Marokkanen dood willen hebben.
Wat lul je nou man? HIER geldende normen en waarden? Net alsof iemands z'n spullen jatten ergens anders op de wereld wel tot de normale normen en waarden behoort.quote:Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden.
quote:Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaats
Meki, met alle respect: je moet niet net doen alsof het een fabel is dat een te groot deel van de Marokkanen in NL zich misdraagt.quote:Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Meki het volgende:
kijk hoeveel jongens daarzijn maar ze moeten toch de marokkanen hebben
Nee dat is het niet, het is geen propaganda, het is echt en er zitten ook Marokkanen tussen. Wat nog belangrijker is, er zit TUIG tussen. En jij moet leren accepteren dat er veel schijtmarokkanen zich onder ons bevinden die het verneuken voor ons.quote:Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Meki het volgende:
dit is propogandische materiaal van Telegraaf
kijk hoeveel jongens daarzijn maar ze moeten toch de marokkanen hebben
dit is een complot en in scene gezet
dit kan niet waar zijn.
We weten hoe Telegraaf omgaat met bevolkinsgroepen , dat hebben we ook gezien in de tweede wereldoorlog
Want? Marokko beschouw jij dus kennelijk als een soort van dierentuin waar " niet aanpassen " als normaal wordt beschouwd ofzo?quote:Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden. Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaats
quote:Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
die jongens las ergens een verhaal over marokkanen dat ze verkeerd begrepen werden en dat hollanders generaliseerden!
toen dacht hij, daar staat een hele groep. ik ga eens een praatje met ze maken. dat wilt cohen graag!
nu hebben we dit topic
Natuurlijk accepteer ik dat , natuurlijk zie ik dat gebeuren ik ontken het helemaal nietquote:Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, het is geen propaganda, het is echt en er zitten ook Marokkanen tussen. Wat nog belangrijker is, er zit TUIG tussen. En jij moet leren accepteren dat er veel schijtmarokkanen zich onder ons bevinden die het verneuken voor ons.
Daar zit dus het grootste gevaar. Als er niets veranderd zullen de goeden onder de slechten gaan lijden. Als er 1 ding is dat de geschiedenis ons leert dan is het dat wel.quote:Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, het is geen propaganda, het is echt en er zitten ook Marokkanen tussen. Wat nog belangrijker is, er zit TUIG tussen. En jij moet leren accepteren dat er veel schijtmarokkanen zich onder ons bevinden die het verneuken voor ons.
Ik doe niet alsof dit fabel isquote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meki, met alle respect: je moet niet net doen alsof het een fabel is dat een te groot deel van de Marokkanen in NL zich misdraagt.
Dan kun je wel zeuren over generaliseren, maar spreek eerst die rotte appels eens er op aan...
Dat is alleen als niet zo snuggere mensen dat onderscheid niet kunnen en willen maken.quote:Op maandag 8 september 2008 17:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als er niets veranderd zullen de goeden onder de slechten gaan lijden. Als er 1 ding is dat de geschiedenis ons leert dan is het dat wel.
Meki moet de rotte appels er op aan spreken? Spreek jij ze er op aan? Ja of nee?quote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meki, met alle respect: je moet niet net doen alsof het een fabel is dat een te groot deel van de Marokkanen in NL zich misdraagt.
Dan kun je wel zeuren over generaliseren, maar spreek eerst die rotte appels eens er op aan...
Maak je over de rotte appels meer druk dan over de pers. Ja, die blazen graag dingen op, maar helaas is opblazen bij bepaalde problemen niet meer noodzakelijk.quote:Op maandag 8 september 2008 17:54 schreef Meki het volgende:
Ik doe niet alsof dit fabel is
de criminelen mogen ze van mij snel het land uitzetten
die voegen niks toe
Plaats een mens in een groep en het intelligentieniveau zakt significant. Dat is nou eenmaal een feit van kudde gedrag.quote:Op maandag 8 september 2008 17:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is alleen als niet zo snuggere mensen dat onderscheid niet kunnen en willen maken.
Als ik het zie gebeuren zou ik dat doen.quote:Op maandag 8 september 2008 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
Meki moet de rotte appels er op aan spreken? Spreek jij ze er op aan? Ja of nee?
Ik spreek genoeg rotte appels aan,quote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maak je over de rotte appels meer druk dan over de pers. Ja, die blazen graag dingen op, maar helaas is opblazen bij bepaalde problemen niet meer noodzakelijk.
Het zou goed zijn als er een zelfreinigende werking kwam.
Nee ik denk dat ze zulke dingen in Marokko niet zullen flikken. Hoe zuidelijker je komt hoe meer respect voor de politie. Die zijn het gebruik van de wapenstok nog niet verleerd.quote:Op maandag 8 september 2008 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want? Marokko beschouw jij dus kennelijk als een soort van dierentuin waar " niet aanpassen " als normaal wordt beschouwd ofzo?
Heel goed.quote:
Het grote punt is dat justitie zo goed als niets hier aan doet en kan doen. Klagen over de Telegraaf is zinloos. Die brengen alleen in beeld wat er gebeurt.quote:Ik maak me juist druk die hier van een politieke propoganda van maakt
er is justitie en politie die deze ukkies kan aanpakken en zal aanpakken
er is geen enkele instantie die de Telegraaf en de media aanpakt wegens het samenleving ontwrichten waarvan de extreem rechtse politiek ervan profiteert.
de ukkies zullen door de rechter aangepakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |