abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61477553
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef sweetlady-o het volgende:

En de brunettes mogen stlikken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_61477567
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik hoef je niet te kennen om een oordeel over je te kunnen vormen op een forum. Je doet me altijd denken aan dat domme wicht van de PVV.
Dat mag, jouw mening.
  maandag 8 september 2008 @ 17:40:11 #78
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61477592
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

Er staan trouwens ook Nederlandse paupers bij dus de kop is niet helemaal juist.
.

nuff said. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_61477610
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wij gingen wel eens met een groepje zuiderpark in paar jaar geleden en dan lieten we een meisje een stuk voor ons alleen lopen in de hoop dat dat tuig haar lastig zou vallen en als dat zo was kwamen wij met 10/15 man bewapend met knuppels enzo dat waren nog eens leuke tijden
pi_61477623
dit is propogandische materiaal van Telegraaf
kijk hoeveel jongens daarzijn maar ze moeten toch de marokkanen hebben

dit is een complot en in scene gezet
dit kan niet waar zijn.

We weten hoe Telegraaf omgaat met bevolkinsgroepen , dat hebben we ook gezien in de tweede wereldoorlog
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61477626
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:40 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.

nuff said. .
Inderdaad, zulke hypocrieten als MevrouwHopjes vind ik nog persoonlijk nog erger dan nazi's die open en duidelijk op een forum roepen dat ze Marokkanen dood willen hebben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61477673
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, zulke hypocrieten als MevrouwHopjes vind ik nog persoonlijk nog erger dan nazi's die open en duidelijk op een forum roepen dat ze Marokkanen dood willen hebben.
Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden. Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaats
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61477676
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja en als ik het er niet had bijgezet , had het hele topic vol gestaan met er staan ook Nederlanders bij, wat ook zo is want die lopen er om te lachen, wat net zo laf is als 1 iemand wordt lastig gevallen.
  maandag 8 september 2008 @ 17:45:54 #84
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61477711
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden.
Wat lul je nou man? HIER geldende normen en waarden? Net alsof iemands z'n spullen jatten ergens anders op de wereld wel tot de normale normen en waarden behoort.
quote:
Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaats
. de domheid.
pi_61477765
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Meki het volgende:

Meki, met alle respect: je moet niet net doen alsof het een fabel is dat een te groot deel van de Marokkanen in NL zich misdraagt.

Dan kun je wel zeuren over generaliseren, maar spreek eerst die rotte appels eens er op aan...
pi_61477843
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:41 schreef Meki het volgende:
dit is propogandische materiaal van Telegraaf

dit is een complot en in scene gezet
dit kan niet waar zijn.

We weten hoe Telegraaf omgaat met bevolkinsgroepen , dat hebben we ook gezien in de tweede wereldoorlog
Nee dat is het niet, het is geen propaganda, het is echt en er zitten ook Marokkanen tussen. Wat nog belangrijker is, er zit TUIG tussen. En jij moet leren accepteren dat er veel schijtmarokkanen zich onder ons bevinden die het verneuken voor ons.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61477875
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom zou je een ander mens dood willen of moeten maken. Feit is echter dat deze individuen zich blijkbaar niet willen aanpassen aan de hier geldende normen en waarden. Dan is een enkele reis Marokko wel op zijn plaats
Want? Marokko beschouw jij dus kennelijk als een soort van dierentuin waar " niet aanpassen " als normaal wordt beschouwd ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_61477878
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef rival het volgende:

[..]

die jongens las ergens een verhaal over marokkanen dat ze verkeerd begrepen werden en dat hollanders generaliseerden!
toen dacht hij, daar staat een hele groep. ik ga eens een praatje met ze maken. dat wilt cohen graag!

nu hebben we dit topic

Beste reactie in dit goeie topic
pi_61477909
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee dat is het niet, het is geen propaganda, het is echt en er zitten ook Marokkanen tussen. Wat nog belangrijker is, er zit TUIG tussen. En jij moet leren accepteren dat er veel schijtmarokkanen zich onder ons bevinden die het verneuken voor ons.
Natuurlijk accepteer ik dat , natuurlijk zie ik dat gebeuren ik ontken het helemaal niet
maar moeten we deze video serieus gaan nemen,
Kijk aub op Youtube en Google Video hoeveel er nog meer van deze amateurfilmpjes zijn.

Telegraaf is met een politieke propoganda bezig.
pi_61477913
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar zit dus het grootste gevaar. Als er niets veranderd zullen de goeden onder de slechten gaan lijden. Als er 1 ding is dat de geschiedenis ons leert dan is het dat wel.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61477933
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Meki, met alle respect: je moet niet net doen alsof het een fabel is dat een te groot deel van de Marokkanen in NL zich misdraagt.

Dan kun je wel zeuren over generaliseren, maar spreek eerst die rotte appels eens er op aan...
Ik doe niet alsof dit fabel is
de criminelen mogen ze van mij snel het land uitzetten
die voegen niks toe
  maandag 8 september 2008 @ 17:54:58 #92
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61477939
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

Als er niets veranderd zullen de goeden onder de slechten gaan lijden. Als er 1 ding is dat de geschiedenis ons leert dan is het dat wel.
Dat is alleen als niet zo snuggere mensen dat onderscheid niet kunnen en willen maken.
pi_61477966
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Meki moet de rotte appels er op aan spreken? Spreek jij ze er op aan? Ja of nee?
Allah Al Watan Al Malik
pi_61477987
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:54 schreef Meki het volgende:

Ik doe niet alsof dit fabel is
de criminelen mogen ze van mij snel het land uitzetten
die voegen niks toe
Maak je over de rotte appels meer druk dan over de pers. Ja, die blazen graag dingen op, maar helaas is opblazen bij bepaalde problemen niet meer noodzakelijk.

Het zou goed zijn als er een zelfreinigende werking kwam.
pi_61477998
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:54 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat is alleen als niet zo snuggere mensen dat onderscheid niet kunnen en willen maken.
Plaats een mens in een groep en het intelligentieniveau zakt significant. Dat is nou eenmaal een feit van kudde gedrag.
  maandag 8 september 2008 @ 17:57:42 #96
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_61478002
Ach doe es lief tegen de autochtonen. Ze houden heus vanzelf wel es op met stout doen en t wordt ook echt niet erger met de dagen... Ook maken ze geen kinderen die ze niet kunnen opvoeden dus waar maken we ons druk om?
pi_61478026
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:56 schreef Mutant01 het volgende:

Meki moet de rotte appels er op aan spreken? Spreek jij ze er op aan? Ja of nee?
Als ik het zie gebeuren zou ik dat doen.

Het gaat mij er ook niet om dat hij dat per sé moet doen, maar om het feit dat als hij wil dat dit soort berichten tot het verleden gaan behoren hij beter de oorzaak kan aanpakken dan het gevolg.
pi_61478036
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maak je over de rotte appels meer druk dan over de pers. Ja, die blazen graag dingen op, maar helaas is opblazen bij bepaalde problemen niet meer noodzakelijk.

Het zou goed zijn als er een zelfreinigende werking kwam.
Ik spreek genoeg rotte appels aan,

Ik maak me juist druk die hier van een politieke propoganda van maakt
er is justitie en politie die deze ukkies kan aanpakken en zal aanpakken
er is geen enkele instantie die de Telegraaf en de media aanpakt wegens het samenleving ontwrichten waarvan de extreem rechtse politiek ervan profiteert.

de ukkies zullen door de rechter aangepakt worden
pi_61478044
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want? Marokko beschouw jij dus kennelijk als een soort van dierentuin waar " niet aanpassen " als normaal wordt beschouwd ofzo?
Nee ik denk dat ze zulke dingen in Marokko niet zullen flikken. Hoe zuidelijker je komt hoe meer respect voor de politie. Die zijn het gebruik van de wapenstok nog niet verleerd.
pi_61478117
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:59 schreef Meki het volgende:

Ik spreek genoeg rotte appels aan,
Heel goed.
quote:
Ik maak me juist druk die hier van een politieke propoganda van maakt
er is justitie en politie die deze ukkies kan aanpakken en zal aanpakken
er is geen enkele instantie die de Telegraaf en de media aanpakt wegens het samenleving ontwrichten waarvan de extreem rechtse politiek ervan profiteert.

de ukkies zullen door de rechter aangepakt worden
Het grote punt is dat justitie zo goed als niets hier aan doet en kan doen. Klagen over de Telegraaf is zinloos. Die brengen alleen in beeld wat er gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')