abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 16:55:40 #51
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61476616
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Het beste is om gewoon van een paar het Nederlandse paspoort af te pakken plus van de famillie en hup enkele reis Marokko. Dat hoef je maar een paar keer te doen en dan houdt de rest zich wel koest.
Ja, want Marokko zit erop te wachten. Het enige wat je dan bereikt is dat Marokko vrij snel van die belachelijke wetgeving afstapt dat je je Marokkaans staatsburgerschap niet kan opgeven. Wat wel weer een voordeel voor de integratie is.

Zitten nog wat meer haken en ogen aan natuurlijk, want je kan misschien de ouders als verantwoordelijken wel een straf geven maar een broertje of zusje niet, toch wil je die als onschuldigen uitzetten. Veel te lastig, ook met internationaal recht enzo.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 8 september 2008 @ 16:56:19 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476634
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, want Marokko zit erop te wachten. Het enige wat je dan bereikt is dat Marokko vrij snel van die belachelijke wetgeving afstapt dat je je Marokkaans staatsburgerschap niet kan opgeven. Wat wel weer een voordeel voor de integratie is.
ik zie dus alleen maar voordelen. ik denk dat het weldegelijk repressief werkt.

na jouw edit: dan misschien van te voren waarschuwen. het loopt niet alleen in nederland de klauwen uit, dus zal het volksgericht worden, of de eu. linksom of rechtsom.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61476642
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

En de brunettes mogen stikken?
Ze vallen blondines meest lastig die figuren.
*****Kraak........
pi_61476650
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en ik ben bang dat het te laat is. ja bang, want zelfs ik zie liever dat de regering, politie en justitie, waar we ons scheel aan betalen, eindelijk eens ingrijpt.
Eens maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  maandag 8 september 2008 @ 16:57:42 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476657
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:57 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Eens maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
nee dus ik denk dat mijn angst waarheid wordt.
pi_61476658
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

Ik zou wild met die helm om me heen meppen. Dan maar in elkaar getrapt worden. Maar zo iets pikt gewoon niemand.

aldus de internetheld

(begrijp me niet verkeerd, zou ik ook doen. helaas is het hier makkelijker zeggen dan wanneer je daar in het park staat, en niet te vergeten, je om de hoek al hun grote broers en neven ziet )
pi_61476758
Zo ingewikkeld is het niet, paar oude jongens en moet je eens opletten hoeveel van die mislukte berbers gaan vliegen. Probleem is dat je moet oppasen met die ratten want ze naaien je erbij vanwege discriiminatie enzo.
Maar flink aftuigen daar hebben ze wel enig respect voor.
*****Kraak........
pi_61476838
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Filmpje nog niet gezien maar wat dit gewoon kenbaar maakt is dat het niet al te lang meer moet duren voordat de regering hard ingrijpt anders gaat de bevolking het zelf doen en dan loopt het gruwelijk uit de hand. Na de moord op van Gogh was het heftig, dat is redelijk ingezakt, het is nu ook veel minder marrokaan/moslimgericht. Het grootste gedeelte wat je daar nog van hoort gaat over individuen als Enait die compleet doorgeslagen zijn.
Ik vraag me af in hoeverre de veiligheid van zo'n Enait concreet gevaar loopt. Als je ziet wat mensen als Pim Fortuyn en Theo van Gogh is overkomen, kun je je afvragen wanneer er een Nederlander opstaat die met een soortgelijk doel op die Enait af stapt. Dat is beslist geen oproep en ook niet iets dat ik goedkeur of wil aanmoedigen, maar ik vraag het me wél af. Er komt namelijk keer een moment dat de tolerantie voorbij is en omslaat in agressie.
  maandag 8 september 2008 @ 17:07:02 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476853
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Zo ingewikkeld is het niet, paar oude jongens en moet je eens opletten hoeveel van die mislukte berbers gaan vliegen. Probleem is dat je moet oppasen met die ratten want ze naaien je erbij vanwege discriiminatie enzo.
Maar flink aftuigen daar hebben ze wel enig respect voor.
jammer dat ze vaak messen of een pipa op zak hebben.
pi_61476915
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:57 schreef rival het volgende:

[..]

aldus de internetheld

(begrijp me niet verkeerd, zou ik ook doen. helaas is het hier makkelijker zeggen dan wanneer je daar in het park staat, en niet te vergeten, je om de hoek al hun grote broers en neven ziet )
Ja en daar zit het probleem want een marokkaan is nooit alleen, en als ze alleen zijn kunnen ze zich ineens wel gedragen.
Dan is het ineens ja meneer , nee mevrouw.
Wacht maar als tie je ziet als jij alleen loopt en hij met zn vrienden of broers dan ben je de lul.
  maandag 8 september 2008 @ 17:11:57 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476961
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja en daar zit het probleem want een marokkaan is nooit alleen, en als ze alleen zijn kunnen ze zich ineens wel gedragen.
Dan is het ineens ja meneer , nee mevrouw.
Wacht maar als tie je ziet als jij alleen loopt en hij met zn vrienden of broers dan ben je de lul.
oplossing die ik al jaren opper. koop een geblindeerde bus, zet dar een paar vechtsportbeoefende gasten in, rijdt door marokkanen/antillianenwijken, zet een lokgast met een mp3 speler en dure mobiel in en sla het tuig volledig verrot. en dan bedoel ik niet poliklinisch.
pi_61476969
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vraag me af in hoeverre de veiligheid van zo'n Enait concreet gevaar loopt. Als je ziet wat mensen als Pim Fortuyn en Theo van Gogh is overkomen, kun je je afvragen wanneer er een Nederlander opstaat die met een soortgelijk doel op die Enait af stapt. Dat is beslist geen oproep en ook niet iets dat ik goedkeur of wil aanmoedigen, maar ik vraag het me wél af. Er komt namelijk keer een moment dat de tolerantie voorbij is en omslaat in agressie.
Dat moment gaat waarschijnlijk komen ja, ik hoop dat het hier nooit wordt zoals in Bosnie maar het zou maar zo kunnen dat het hier ook misgaat.
De mensen komen hier ook meer en meer tegenover elkaar te staan en ja dat gaat een keer fout. (als er niks verandert)
pi_61476974
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jammer dat ze vaak messen of een pipa op zak hebben.
Ach dan is 't toch ff proppen schieten.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 17:13:31 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476993
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:12 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Ach dan is 't toch ff proppen schieten.

ik ben ongewapend en heb liever geen onfortuynlijke dood, rolstoel of scarface.
pi_61477038
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oplossing die ik al jaren opper. koop een geblindeerde bus, zet dar een paar vechtsportbeoefende gasten in, rijdt door marokkanen/antillianenwijken, zet een lokgast met een mp3 speler en dure mobiel in en sla het tuig volledig verrot. en dan bedoel ik niet poliklinisch.
De NL staat moet dan wel een deal maken met die wereld.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 17:18:34 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61477103
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:15 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

De NL staat moet dan wel een deal maken met die wereld.
nederlandse staat die autochtonen in de kou laat staan? deal met welke wereld? of doel je op de wijken waar ik het over heb. laat ik het dan speciaal voor jou probleemwijken noemen, of het je liever kansenwijken? of nog liever vogelaarwijken?
pi_61477122
Zie ik niet zo snel gebeuren, wat wel zijn gang gaat is het feit dat die kut ukkies in de weg lopen en dan naar de eeuwige jachtvelden verhuizen.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 17:20:05 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61477143
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:19 schreef kraakvandaal het volgende:
Zie ik niet zo snel gebeuren, wat wel zijn gang gaat is het feit dat die kut ukkies in de weg lopen en dan naar de eeuwige jachtvelden verhuizen.
ik vind marokko een beter plan.
pi_61477196
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind marokko een beter plan.
De meeste zijn hier geboren en denken dat ze heel wat zijn.
Hoogmoed komt ten val.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 17:23:07 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61477217
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:22 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

De meeste zijn hier geboren en denken dat ze heel wat zijn.
Hoogmoed komt ten val.
des te repressiever voor dat tuig.
  maandag 8 september 2008 @ 17:28:28 #71
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61477344
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat Enait betreft zal het net zo'n malloot zijn als Mohammed Bouyeri, dat kan alleen hijzelf voorkomen. Daar helpt geen beveiliging tegen.

Daar maak ik me dus niet zo'n zorgen over. Het gaat om het terugpakken van de straat, het zorgen dat je weer zonder bang gevoel over straat kan lopen, daar ben ik bang voor want dat loopt uit de hand. En dat gaat op deze manier echt wel komen want de politie ligt teveel aan de lijn van een al decennia op dit gebied zwalkende regering. Die willen vast wel, maar ze kunnen/mogen niet van de huidige wetgeving en eisen die aan ze gesteld worden mbt targets en doelstellingen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61477407
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat moment gaat waarschijnlijk komen ja, ik hoop dat het hier nooit wordt zoals in Bosnie maar het zou maar zo kunnen dat het hier ook misgaat.
De mensen komen hier ook meer en meer tegenover elkaar te staan en ja dat gaat een keer fout. (als er niks verandert)
Lul toch niet zo dom, je droomt van een Bosnie, ik bedoel heb je je eigen posts wel eens een keer gelezen. Het liefst zou je ze allemaal over de kling jagen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61477507
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:57 schreef rival het volgende:

[..]

aldus de internetheld

Lul niet slap, ken je mij. Ik heb wel eens in de kreukels gelegen omdat ik me in dat op zicht niet laat kennen. Liever in de kreukels dan als een lafbek afdruipen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61477517
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom, je droomt van een Bosnie, ik bedoel heb je je eigen posts wel eens een keer gelezen. Het liefst zou je ze allemaal over de kling jagen.

Ik hou het liever gewoon rustig hier, gewoon relaxt leven.
Ga aub niet mijn dromen bedenken, je kent me niet eens.
Blijkbaar dromen andere ervan anders zouden ze zich wel normaler gedragen.
pi_61477536
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik hou het liever gewoon rustig hier, gewoon relaxt leven.
Ga aub niet mijn dromen bedenken, je kent me niet eens.
Ik hoef je niet te kennen om een oordeel over je te kunnen vormen op een forum. Je doet me altijd denken aan dat domme wicht van de PVV.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')