Ik zou er ook bang van zijn , ik hou niet van agressiequote:Op maandag 8 september 2008 16:27 schreef Frasier het volgende:
Als je jezelf zo laf door een stel kleuters bang laat maken verdien je 't gewoon.
het was de scooter van degene die 'geklapt' werd. en ook zijn helm. gast bekijk het nog eens!quote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Niet dat ik het bestrijd, maar op het filmpje zie ik niet bijster veel gebeuren, behalve één vuistslag. Ik denk dat ik eerst maar eens de berichtgeving afwacht die de Telegraaf voor morgen heeft aangekondigd. Dat je iets zult moeten doen aan jeugdige criminelen die op jonge leeftijd al ontsporen, staat voor mij als een paal boven water. Ik pleit voor een keihard, zero-tolerance-beleid. Zorg maar dat ze een opvoeding krijgen, die ze kennelijk nooit hebben gehad.
waarschijnlijk was het een snelle weg en was hij zo keurig om niet te gaan rijden over het gras, maar het voertuig aan de hand mee te nemen. daarnaast, maakt het wat uit?quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat doet zo'n gast eigenlijk in het zuiderpark als je er schijnbaar niemand kent en waarom ga je daar stilstaan tussen de Marokkanen. Dat is een beetje vragen om problemen.
Oja dus op sommige plekken kunnen wij dus niet meer stilstaan.quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat doet zo'n gast eigenlijk in het zuiderpark als je er schijnbaar niemand kent en waarom ga je daar stilstaan tussen de Marokkanen. Dat is een beetje vragen om problemen.
quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als vliegen op de stront!quote:Op maandag 8 september 2008 16:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Oja dus op sommige plekken kunnen wij dus niet meer stilstaan.
Die marokkanen komen trouwens als vliegen op je af dus..
Ik denk niet dat hij er midden tussen in is gaan stilstaan.
die jongens las ergens een verhaal over marokkanen dat ze verkeerd begrepen werden en dat hollanders generaliseerden!quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
nee als strontvliegen die wel eens iets anders wilden proeven.quote:
Ik zal het later nog eens bekijken, met geluid. Maar ik geloof je zo ook wel hoor. Ik zag zelf alleen niet zo veel gebeuren, that's all. Maar nogmaals: ik bestrijd niks, want ik WEET dat de jeugd in Nederland steeds gewelddadiger wordt en dat het dringend nodig is om zwaarder te straffen. Zie Ontspoorde jeugdige criminelen en hun strafquote:Op maandag 8 september 2008 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
Het was de scooter van degene die 'geklapt' werd. en ook zijn helm. gast bekijk het nog eens!
Die gastjes moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven.quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
zit dan niet zo zalvend te ouwehoeren. in sommige topics is dat best wel prima, maar nu ff niet!quote:Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het later nog eens bekijken, met geluid. Maar ik geloof je zo ook wel hoor. Ik zag zelf alleen niet zo veel gebeuren, that's all. Maar nogmaals: ik bestrijd niks, want ik WEET dat de jeugd in Nederland steeds gewelddadiger wordt en dat het dringend nodig is om zwaarder te straffen. Zie Ontspoorde jeugdige criminelen en hun straf
Nou woon ik al een tijdje, gelukkig, niet meer in D-H, maar volgens mij was het zuiderpark gewoon vrij toegankelijk voor iedereen, is het nu een no-go zone marokjes gebied geworden?quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Tja, ik ken ook nog wel enkele plekken waar je als autochtoon gewoon niet moet gaan. Helaas dat het zo is, maar als je er komt dan vraag je wel om problemen. Nou zijn dat vaak plekken waar de gemiddelde Nederlander dood nog niet eens gevonden wil worden, dus in dat opzicht is er weinig verloren.quote:Op maandag 8 september 2008 16:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Oja dus op sommige plekken kunnen wij dus niet meer stilstaan.
Die marokkanen komen trouwens als vliegen op je af dus..
Ik denk niet dat hij er midden tussen in is gaan stilstaan.
Ik ben niet zalvend aan het ouwehoeren. Ik geef aan dat ik de berichtgeving wat mager vind; wat onduidelijk. Ik zet er nota bene expliciet bij dat ik zeker niet bestrijd wat er wordt beweerd. Het is mij een raadsel hoe jij dat kunt leggen als 'zalvend'', maar goed...quote:Op maandag 8 september 2008 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
Zit dan niet zo zalvend te ouwehoeren. in sommige topics is dat best wel prima, maar nu ff niet!
quote:Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Filmpje nog niet gezien maar wat dit gewoon kenbaar maakt is dat het niet al te lang meer moet duren voordat de regering hard ingrijpt anders gaat de bevolking het zelf doen en dan loopt het gruwelijk uit de hand. Na de moord op van Gogh was het heftig, dat is redelijk ingezakt, het is nu ook veel minder marrokaan/moslimgericht. Het grootste gedeelte wat je daar nog van hoort gaat over individuen als Enait die compleet doorgeslagen zijn.
Dit gaat er gewoon over dat de bevolking haar straat/plein/stad terugeist van onopgevoede ontspoorde jongeren. In de grote steden, waar het probleem het grootst is, zijn dat echter wel allochtonen.
Het wachten is tot er weer een groep mariniers besluit het aan te pakken en het park schoon te vegen zoals in het verleden ook de Dam of perron 0 bijvoorbeeld.
En ja, het is een minderheid, ja, het is niet elke allochtoon, maar op een geeven moment maakt het voor de bevolking niet meer uit, of het nou terecht is of niet. Dan doen ze het zelf en dan loopt het uit de hand, dat kan je op je vingers natellen.
er zou een aparte wet moeten komen waarbij de ouders van een bestrafte jongere de straf driedubbel krijgen opgelegd. Gewoon, standaard. Je kind 40 uur Halt? Vader en moeder allebei 120 uur taakstraf. En dan niet tegelijk, want je moet wel je kinderen in de gaten houden. Moet je kijken hoe snel de gemeenschap haar kinderen weer in de hand krijgt.
En de brunettes mogen stikken?quote:Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef kraakvandaal het volgende:
Het wordt tijd dat we weer onze blonde hollandse meiden gaan verdedigen en elke lamlul die langs komt met te grote bek gaat gewoon knallen krijgen
quote:Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Filmpje nog niet gezien maar wat dit gewoon kenbaar maakt is dat het niet al te lang meer moet duren voordat de regering hard ingrijpt anders gaat de bevolking het zelf doen en dan loopt het gruwelijk uit de hand. Na de moord op van Gogh was het heftig, dat is redelijk ingezakt, het is nu ook veel minder marrokaan/moslimgericht. Het grootste gedeelte wat je daar nog van hoort gaat over individuen als Enait die compleet doorgeslagen zijn.
Dit gaat er gewoon over dat de bevolking haar straat/plein/stad terugeist van onopgevoede ontspoorde jongeren. In de grote steden, waar het probleem het grootst is, zijn dat echter wel allochtonen.
Het wachten is tot er weer een groep mariniers besluit het aan te pakken en het park schoon te vegen zoals in het verleden ook de Dam of perron 0 bijvoorbeeld.
En ja, het is een minderheid, ja, het is niet elke allochtoon, maar op een geeven moment maakt het voor de bevolking niet meer uit, of het nou terecht is of niet. Dan doen ze het zelf en dan loopt het uit de hand, dat kan je op je vingers natellen.
er zou een aparte wet moeten komen waarbij de ouders van een bestrafte jongere de straf driedubbel krijgen opgelegd. Gewoon, standaard. Je kind 40 uur Halt? Vader en moeder allebei 120 uur taakstraf. En dan niet tegelijk, want je moet wel je kinderen in de gaten houden. Moet je kijken hoe snel de gemeenschap haar kinderen weer in de hand krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |