abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61476202
Niet dat ik het bestrijd, maar op het filmpje zie ik niet bijster veel gebeuren, behalve één vuistslag. Ik denk dat ik eerst maar eens de berichtgeving afwacht die de Telegraaf voor morgen heeft aangekondigd. Dat je iets zult moeten doen aan jeugdige criminelen die op jonge leeftijd al ontsporen, staat voor mij als een paal boven water. Ik pleit voor een keihard, zero-tolerance-beleid. Zorg maar dat ze een opvoeding krijgen, die ze kennelijk nooit hebben gehad.
  maandag 8 september 2008 @ 16:35:25 #27
92279 N.icka
Windforce 11
pi_61476210
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:27 schreef Frasier het volgende:
Als je jezelf zo laf door een stel kleuters bang laat maken verdien je 't gewoon.
Ik zou er ook bang van zijn , ik hou niet van agressie
  maandag 8 september 2008 @ 16:36:12 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476227
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Niet dat ik het bestrijd, maar op het filmpje zie ik niet bijster veel gebeuren, behalve één vuistslag. Ik denk dat ik eerst maar eens de berichtgeving afwacht die de Telegraaf voor morgen heeft aangekondigd. Dat je iets zult moeten doen aan jeugdige criminelen die op jonge leeftijd al ontsporen, staat voor mij als een paal boven water. Ik pleit voor een keihard, zero-tolerance-beleid. Zorg maar dat ze een opvoeding krijgen, die ze kennelijk nooit hebben gehad.
het was de scooter van degene die 'geklapt' werd. en ook zijn helm. gast bekijk het nog eens!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61476258
Wat doet zo'n gast eigenlijk in het zuiderpark als je er schijnbaar niemand kent en waarom ga je daar stilstaan tussen de Marokkanen. Dat is een beetje vragen om problemen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61476317
Ben ook ooit eens lastig gevallen door 3 ukkies uit Marokko van <10, daarna dachten ze dat ik wel opzij zou gaan, maar liep stug door en negeerde ze, ik bijna 100 Kg zij 24 of zo. maar schreeuwen en bedreigen konden ze wel, al was de beloofde groep oudere broers niet aanwezig waar ze zeiden dat die stonden.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 8 september 2008 @ 16:42:11 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476339
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat doet zo'n gast eigenlijk in het zuiderpark als je er schijnbaar niemand kent en waarom ga je daar stilstaan tussen de Marokkanen. Dat is een beetje vragen om problemen.
waarschijnlijk was het een snelle weg en was hij zo keurig om niet te gaan rijden over het gras, maar het voertuig aan de hand mee te nemen. daarnaast, maakt het wat uit?
pi_61476345
quote:
Oja dus op sommige plekken kunnen wij dus niet meer stilstaan.
Die marokkanen komen trouwens als vliegen op je af dus..
Ik denk niet dat hij er midden tussen in is gaan stilstaan.
  maandag 8 september 2008 @ 16:42:25 #33
92279 N.icka
Windforce 11
pi_61476346
quote:
pi_61476376
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Als vliegen op de stront!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61476385
quote:
die jongens las ergens een verhaal over marokkanen dat ze verkeerd begrepen werden en dat hollanders generaliseerden!
toen dacht hij, daar staat een hele groep. ik ga eens een praatje met ze maken. dat wilt cohen graag!

nu hebben we dit topic
  maandag 8 september 2008 @ 16:44:50 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476396
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als vliegen op de stront!
nee als strontvliegen die wel eens iets anders wilden proeven.
pi_61476485
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
Het was de scooter van degene die 'geklapt' werd. en ook zijn helm. gast bekijk het nog eens!
Ik zal het later nog eens bekijken, met geluid. Maar ik geloof je zo ook wel hoor. Ik zag zelf alleen niet zo veel gebeuren, that's all. Maar nogmaals: ik bestrijd niks, want ik WEET dat de jeugd in Nederland steeds gewelddadiger wordt en dat het dringend nodig is om zwaarder te straffen. Zie Ontspoorde jeugdige criminelen en hun straf
  maandag 8 september 2008 @ 16:49:34 #38
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_61476494
quote:
Die gastjes moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven.

Ik mag toch hopen dat ze keihard worden aangepakt, maar dat zal wel weer niet in dit land
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  maandag 8 september 2008 @ 16:50:03 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476502
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zal het later nog eens bekijken, met geluid. Maar ik geloof je zo ook wel hoor. Ik zag zelf alleen niet zo veel gebeuren, that's all. Maar nogmaals: ik bestrijd niks, want ik WEET dat de jeugd in Nederland steeds gewelddadiger wordt en dat het dringend nodig is om zwaarder te straffen. Zie Ontspoorde jeugdige criminelen en hun straf
zit dan niet zo zalvend te ouwehoeren. in sommige topics is dat best wel prima, maar nu ff niet!
pi_61476505
Mwa, valt nog mee. Zat vijf jaar geleden in een RET-tram richting Rotterdam, stopte deze opeens en hoop rep en roer voor ons. De bestuurder en controleurs rende naar een tram vlak voor ons. Bleek dat in die tram voor ons een controleur letterlijk finaal in elkaar was geslagen door drie Marokaanse jochies tussen de 14 (!) en 16 jaar. Er kwam ook een ambulance bij. Ze reden zwart en hij sprak ze daar op aan. Vervolgens werden ze kwaad, omdat hij - je raadt het al - hun niet met respect behandelden
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_61476521
quote:
Nou woon ik al een tijdje, gelukkig, niet meer in D-H, maar volgens mij was het zuiderpark gewoon vrij toegankelijk voor iedereen, is het nu een no-go zone marokjes gebied geworden?

Nou weten die lafbekken natuurlijk wel wie ze uitzoeken en als je dat kleine rif-snotaapje een knal voor zijn radijs geeft heb je 5 a 6 15 jarige broertjes/neefjes/inteelt in je nek hangen, ze stonden erop te wachten.
pi_61476523
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Tja, ik ken ook nog wel enkele plekken waar je als autochtoon gewoon niet moet gaan. Helaas dat het zo is, maar als je er komt dan vraag je wel om problemen. Nou zijn dat vaak plekken waar de gemiddelde Nederlander dood nog niet eens gevonden wil worden, dus in dat opzicht is er weinig verloren.

Wat ik wil zeggen is dat hij blijkbaar daar toch iets te zoeken had. Misschien had hij wel drugsschulden en confisqueerden ze daarom zijn scooter even. Weten wij veel. Niet dat het goed te praten is, maar ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde Nederlander voor zijn lol op zo'n plek zijn scooter zuo laten jatten. Ik zou wild met die helm om me heen meppen. Dan maar in elkaar getrapt worden. Maar zo iets pikt gewoon niemand.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 8 september 2008 @ 16:51:55 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476541
ik begin steeds meer te beseffen dat 5% van de marokkanen in nederland goed is.
pi_61476548
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
Zit dan niet zo zalvend te ouwehoeren. in sommige topics is dat best wel prima, maar nu ff niet!
Ik ben niet zalvend aan het ouwehoeren. Ik geef aan dat ik de berichtgeving wat mager vind; wat onduidelijk. Ik zet er nota bene expliciet bij dat ik zeker niet bestrijd wat er wordt beweerd. Het is mij een raadsel hoe jij dat kunt leggen als 'zalvend'', maar goed...
  maandag 8 september 2008 @ 16:52:20 #45
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61476549
Filmpje nog niet gezien maar wat dit gewoon kenbaar maakt is dat het niet al te lang meer moet duren voordat de regering hard ingrijpt anders gaat de bevolking het zelf doen en dan loopt het gruwelijk uit de hand. Na de moord op van Gogh was het heftig, dat is redelijk ingezakt, het is nu ook veel minder marrokaan/moslimgericht. Het grootste gedeelte wat je daar nog van hoort gaat over individuen als Enait die compleet doorgeslagen zijn.

Dit gaat er gewoon over dat de bevolking haar straat/plein/stad terugeist van onopgevoede ontspoorde jongeren. In de grote steden, waar het probleem het grootst is, zijn dat echter wel allochtonen.
Het wachten is tot er weer een groep mariniers besluit het aan te pakken en het park schoon te vegen zoals in het verleden ook de Dam of perron 0 bijvoorbeeld.

En ja, het is een minderheid, ja, het is niet elke allochtoon, maar op een geeven moment maakt het voor de bevolking niet meer uit, of het nou terecht is of niet. Dan doen ze het zelf en dan loopt het uit de hand, dat kan je op je vingers natellen.

er zou een aparte wet moeten komen waarbij de ouders van een bestrafte jongere de straf driedubbel krijgen opgelegd. Gewoon, standaard. Je kind 40 uur Halt? Vader en moeder allebei 120 uur taakstraf. En dan niet tegelijk, want je moet wel je kinderen in de gaten houden. Moet je kijken hoe snel de gemeenschap haar kinderen weer in de hand krijgt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61476560
Het beste is om gewoon van een paar het Nederlandse paspoort af te pakken plus van de famillie en hup enkele reis Marokko. Dat hoef je maar een paar keer te doen en dan houdt de rest zich wel koest.
pi_61476588
Het wordt tijd dat we weer onze blonde hollandse meiden gaan verdedigen en elke lamlul die langs komt met te grote bek gaat gewoon knallen krijgen
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 16:55:05 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61476607
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Filmpje nog niet gezien maar wat dit gewoon kenbaar maakt is dat het niet al te lang meer moet duren voordat de regering hard ingrijpt anders gaat de bevolking het zelf doen en dan loopt het gruwelijk uit de hand. Na de moord op van Gogh was het heftig, dat is redelijk ingezakt, het is nu ook veel minder marrokaan/moslimgericht. Het grootste gedeelte wat je daar nog van hoort gaat over individuen als Enait die compleet doorgeslagen zijn.

Dit gaat er gewoon over dat de bevolking haar straat/plein/stad terugeist van onopgevoede ontspoorde jongeren. In de grote steden, waar het probleem het grootst is, zijn dat echter wel allochtonen.
Het wachten is tot er weer een groep mariniers besluit het aan te pakken en het park schoon te vegen zoals in het verleden ook de Dam of perron 0 bijvoorbeeld.

En ja, het is een minderheid, ja, het is niet elke allochtoon, maar op een geeven moment maakt het voor de bevolking niet meer uit, of het nou terecht is of niet. Dan doen ze het zelf en dan loopt het uit de hand, dat kan je op je vingers natellen.

er zou een aparte wet moeten komen waarbij de ouders van een bestrafte jongere de straf driedubbel krijgen opgelegd. Gewoon, standaard. Je kind 40 uur Halt? Vader en moeder allebei 120 uur taakstraf. En dan niet tegelijk, want je moet wel je kinderen in de gaten houden. Moet je kijken hoe snel de gemeenschap haar kinderen weer in de hand krijgt.

en ik ben bang dat het te laat is. ja bang, want zelfs ik zie liever dat de regering, politie en justitie, waar we ons scheel aan betalen, eindelijk eens ingrijpt.
pi_61476613
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef kraakvandaal het volgende:
Het wordt tijd dat we weer onze blonde hollandse meiden gaan verdedigen en elke lamlul die langs komt met te grote bek gaat gewoon knallen krijgen
En de brunettes mogen stikken?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_61476614
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef Dagonet het volgende:

Helemaal juist!

Dit roep ik al een paar jaar en de dag dat dit gebeurd komt met rasse schreden naderbij.

En dan zie ik bakellende alweer staan voor de camera, dat ie het niet snapt, hoe kan dit gebeuren bla bla bla,....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')