Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef LastRequest het volgende:
@ TT: dus geen tieten plaatsen aub
ja, want we hebben een weddenschap te halenquote:Op maandag 8 september 2008 15:00 schreef xalo het volgende:
wauw, ik zit een halve dag niet op fok! en jullie zijn al anderhalf topic verder, gaat het altijd zo snel?
Hoi trouwens
Is goed te doen met 1 topic per dagquote:Op maandag 8 september 2008 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, want we hebben een weddenschap te halen
3 december ofzo had ik geloof ik, voor het 250ste topic
Het enige festival waar je deze week om moet geven is APPELPOPquote:Op maandag 8 september 2008 15:15 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi Nijmegenaren
Weet één van jullie toevallig een site waar alle festivals van Nijmegen zijn te vinden?
Hahaquote:Op maandag 8 september 2008 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, want we hebben een weddenschap te halen
3 december ofzo had ik geloof ik, voor het 250ste topic
Appelpopquote:Op maandag 8 september 2008 15:16 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Het enige festival waar je deze week om moet geven is APPELPOP
hé, lamme blowzakquote:Op maandag 8 september 2008 15:15 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi Nijmegenaren
Weet één van jullie toevallig een site waar alle festivals van Nijmegen zijn te vinden?
Within Temptationquote:Op maandag 8 september 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn appelpop is gratis, met acht elkaar Within Temptation, Kane & Guus Meeuwis is dat meer dan prima.
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn appelpop is gratis, met acht elkaar Within Temptation, Kane & Guus Meeuwis is dat meer dan prima.
quote:
Ze hebben daar toch ook 't fruitcorso en zo, snap dat danquote:
Nee jij trekt volle zalen.quote:
Het is niet echt mooie muziek normaal neequote:
die is gewoon weer een koe aan het knuffelenquote:Op maandag 8 september 2008 15:24 schreef LastRequest het volgende:
En toch blijf ik het gek vinden als Yasha overdag niet post.
Wij houden ons rustig, het is Moblo en d'r angstaanjagende possequote:Op maandag 8 september 2008 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
En binnen 50 posts is 't kindvriendelijke er alweer af.
Helemaal waar!quote:Op maandag 8 september 2008 15:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Het is niet echt mooie muziek normaal neeMaar als afsluiter, iedereen gaat meezingen enzo
![]()
Lijkt mij toch een perfecte sfeer
Inderdaad. Op de één of andere manier klopt het nietquote:Op maandag 8 september 2008 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Dat is nog maar te bezien, het is "houd" als je van je jij kan maken. "houd jij er aan", ik twijfel of 't correct Nederlands isquote:Op maandag 8 september 2008 16:05 schreef LastRequest het volgende:
Wil je iig aanraden er HOUD neer te zetten ipv HOUDT
quote:Op maandag 8 september 2008 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Dat heb ik ook gedaan volgens mijquote:Op maandag 8 september 2008 16:05 schreef LastRequest het volgende:
Wil je iig aanraden er HOUD neer te zetten ipv HOUDT
Pff ik weet niks van regels, ik doe het op gevoel en het is vrijwel altijd goed.. ik weet nog net dat dit gebiedende wijs isquote:Op maandag 8 september 2008 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is nog maar te bezien, het is "houd" als je van je jij kan maken. "houd jij er aan", ik twijfel of 't correct Nederlands is.
quote:Vraag
Komt er een -t na de stam van het werkwoord in de gebiedende wijs meervoud, bijvoorbeeld in: Natuurliefhebbers, word/wordt nu lid van Greenpeace?
Antwoord
Nee. Zowel in de gebiedende wijs enkelvoud als in de gebiedende wijs meervoud schrijven we alleen de stam van het werkwoord, dus: word lid en lever nu uw bijdrage.
Ok, jij wintquote:
Daar had ik dus zo'n problemen mee he, ik doe het altijd op gevoel.. en dan op de middelbare school raakte ik in de war als iemand zei "huh klopt dat wel? want *insert random rare regel*".. terwijl ik het dan uiteindelijk toch goed hadquote:
Je slaat een paginaatje over.quote:Op maandag 8 september 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
wel rustig natuurlijkzonder haar krijgen we t ook vol blijkbaar
en moblo 3 dec zei je ofzo? wat was de weddenschap? ik dacht als wij bij 350 waren volgends mij dat we ze inehaadl hadden
Sjongequote:Op maandag 8 september 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
wel rustig natuurlijkzonder haar krijgen we t ook vol blijkbaar
en moblo 3 dec zei je ofzo? wat was de weddenschap? ik dacht als wij bij 350 waren volgends mij dat we ze inehaadl hadden
moblo is al weg hoorquote:Op maandag 8 september 2008 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sjonge is het wc papier op. Vrijdag stonden er nog 6 rollen.. Wtf doen die mensen int weekend
Toevallig nog huisgenoten die op intro zijn geweest?quote:Op maandag 8 september 2008 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sjonge is het wc papier op. Vrijdag stonden er nog 6 rollen.. Wtf doen die mensen int weekend
Pas op dat je je bammetjes niet weer kwijtraakt he!quote:Op maandag 8 september 2008 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
tering gaat ff sneln mens kan niet eens meer rustig eten
quote:Op maandag 8 september 2008 16:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toevallig nog huisgenoten die op intro zijn geweest?
Swarma als je dan toch twee keer hetzelfde bericht gaat plaatsen.. waarom haal je dan de tweede keer spelfouten eruit?
En dan nog niet eens allemaalquote:Op maandag 8 september 2008 16:17 schreef LastRequest het volgende:
Swarma als je dan toch twee keer hetzelfde bericht gaat plaatsen.. waarom haal je dan de tweede keer spelfouten eruit?
Volgend jaar een meet in Cyprusquote:Op maandag 8 september 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
Op sbs 6 een ramphuis gekocht ofzoiets in Cyprus.. gaat het verder niet om, maar ze filmen nu wel in Larnaca
Jullie mogen achteraan de rij van mensen die zichzelf uitnodigen in Cyprus aansluitenquote:Op maandag 8 september 2008 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgend jaar een meet in Cyprus.
quote:Op maandag 8 september 2008 16:22 schreef LastRequest het volgende:
Jullie mogen achteraan de rij van mensen die zichzelf uitnodigen in Cyprus aansluiten
Dan nog, wat was de redenatie achter deze post, ik was namelijk allang weer terugquote:Op maandag 8 september 2008 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik had t tijdens t invoeren gedaan al, en hij heeft ze allebei op t zelfde moment geplaatst alleen jullie hebben er gewoon tussendoor gepost
Je hoeft er niet over na te denken, je mag er ook alleen naar kijken hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 16:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hou, ik weet niet wat ik van je avatar moet denken..
kwijtraken heb ik nooit gedaanquote:Op maandag 8 september 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Pas op dat je je bammetjes niet weer kwijtraakt he!
zoals lr al zei, ik had een pagina gemistquote:Op maandag 8 september 2008 16:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan nog, wat was de redenatie achter deze post, ik was namelijk allang weer terug
Welles, gisteren nog.. in de la..quote:Op maandag 8 september 2008 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kwijtraken heb ik nooit gedaanlekker tosties gehaald
tostieworld om de hoekquote:
omgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |