quote:Op maandag 8 september 2008 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
He!Dit is geen FoBo!
quote:
quote:
quote:
Jaaaquote:
quote:
Jippieee!quote:
Jij bent ook een lekkertje.... nu zit ik zielig in een hoekje te huilen en jij lacht me gewoon uit... *snik*quote:
Dat gaat wel ff duren vrees ik, er staat voor volgend jaar eerst een tripje Londen op stapel met 2 mannen die niet de mijne zijnquote:Op maandag 8 september 2008 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we een keertje samen gaan?
quote:Op maandag 8 september 2008 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat wel ff duren vrees ik, er staat voor volgend jaar eerst een tripje Londen op stapel met 2 mannen die niet de mijne zijn.
En dan is het jaar om, of wat?quote:Op maandag 8 september 2008 21:45 schreef es70 het volgende:
Dat gaat wel ff duren vrees ik, er staat voor volgend jaar eerst een tripje Londen op stapel met 2 mannen die niet de mijne zijn.
dat is kutquote:Op maandag 8 september 2008 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
hè verdorie.. nu heb ik wel boterhamworst maar geen augurk.
quote:
es staat er bekend om.quote:Op maandag 8 september 2008 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ben ik nu de enige die in eerste instantie triootje las ipv tripje?
Awwwwquote:Op maandag 8 september 2008 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent ook een lekkertje.... nu zit ik zielig in een hoekje te huilen en jij lacht me gewoon uit... *snik*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik denk het, lijkt me een onhandig gedoe, een triootjequote:Op maandag 8 september 2008 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ben ik nu de enige die in eerste instantie triootje las ipv tripje?
Het jaar niet, maar mijn budget waarschijnlijk welquote:
Mwoa, je hebt meerdere openingen.quote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk het, lijkt me een onhandig gedoe, een triootje.
Eén voor één, nooit tegelijkquote:
Ow nou. Weet ik ook weer waar ik staquote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Het jaar niet, maar mijn budget waarschijnlijk wel.
Ik kan normaal gesproken aardig multitasken, maar in bed lukt dat weer niet zo goedquote:
Juist praktisch!quote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk het, lijkt me een onhandig gedoe, een triootje.
quote:
Je bent te laat schat, dat is het enigequote:Op maandag 8 september 2008 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow nou. Weet ik ook weer waar ik sta
quote:Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Awwwwzie ik er uit als een baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Gewoon:quote:
quote:
quote:
o, ben jij er zo eentjequote:
Euhmmmmm........quote:
Klopt, ik quote' jouquote:Op maandag 8 september 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon:
Niemand gequote voor zover ik weet
WFz.quote:
Feliquote:
Da's handig. Kan ik de mijne er ook naartoe sturen?quote:
Oh nouquote:Op maandag 8 september 2008 22:04 schreef es70 het volgende:
Je bent te laat schat, dat is het enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |