Pff.. Ik ben echt geen fan van gigantische tv's geloof ik hahaquote:Op maandag 8 september 2008 19:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Yup, en hij paste net in mijn Clio
Ik heb ook hongerquote:Op maandag 8 september 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff.. Ik ben echt geen fan van gigantische tv's geloof ik haha![]()
Ik ga zometeen maar brownies maken denk ik
Ah, je bent weer op pad geweestquote:Op maandag 8 september 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh spammen. Wacht ff dat kan ik ook![]()
[ afbeelding ]
Mja ik heb echt een gigantische vreetbuiquote:
Haha, ik ookquote:Op maandag 8 september 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik heb echt een gigantische vreetbui
Je moet ook gewoon lekker brownies makenquote:Op maandag 8 september 2008 19:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha, ik ookHet liefste rij ik naar de McDonald's nu.
'quote:Op maandag 8 september 2008 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon lekker brownies maken
Heb ik morgen in de collegezaal ook nog wat te vreten haha
Dit is een kwestie van het pak kopen en doen wat er op staatquote:
Je zou het eens moeten proberenquote:
Kan ik kook- bakcursussen bij je volgen, whaha.quote:Op maandag 8 september 2008 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit is een kwestie van het pak kopen en doen wat er op staatin dit geval dus: 50 gram boter op kamer temperatuur laten komen, dat mixen tot het cremig is, 100 ml water en het pakzooi er bij, dat mixen, in de vorm smijten en 40 minuten in de oven laten staan
dat kan jij ook
Lijkt mij echt geen ruk aan haha, maarja, hoe kan ik dit zeggen als ik het nog nooit heb gedaan?quote:
Mja, al heb ik toch wel een hoop laten liggen vanwege m'n kniequote:
Ik kom er aanquote:
Nee kssst!!!!!quote:
Dan neem je maar gewoon brood meequote:Op maandag 8 september 2008 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee kssst!!!!!![]()
Moet morgen nog mee nemen naar college ook..
Doe niet zo raarquote:Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan neem je maar gewoon brood mee
Juuuumquote:Op maandag 8 september 2008 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Al dit weekend gehad. Nicht had die gemaakt
Ja, uiteindelijk was ik pas om 5 ķver 5 weg...quote:
9/11 op sbsquote:Op maandag 8 september 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
Waar en wat?
Oh okequote:
Krijgen we dat nou ieder jaar begin september ja?quote:Op maandag 8 september 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
9/11 op sbs
Hopelijk nietquote:Op maandag 8 september 2008 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijgen we dat nou ieder jaar begin september ja?
da's wel zo op zich jaquote:Op maandag 8 september 2008 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk niet
Maar als het dan moet dan deze film. Dit is het enge fatsoenlijke dat er gemaakt is.
quote:Op maandag 8 september 2008 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Juuuumvet lekker joh
Mijn huisje ruikt echt lekker nu hihi
Ik ben misselijkquote:Op maandag 8 september 2008 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Hartgeloopt
Nu koffie en eten maken
quote:
Mayrhofenquote:Op maandag 8 september 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh spammen. Wacht ff dat kan ik ook![]()
[ afbeelding ]
Gaaf is het daar hequote:Op maandag 8 september 2008 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Mayrhofen. Jaar of 8 in de buurt op vakantie geweest
.
Een chinees groenteprutjequote:Op maandag 8 september 2008 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben misselijkJummmm
![]()
Wat ga je eten?
Lekkerquote:Op maandag 8 september 2008 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een chinees groenteprutje
OMG. Nog een groep venlonaren tegengekomen? Ze maken veel herrie, dus zitten vaak achterenaan in een restaurantquote:Op maandag 8 september 2008 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Mayrhofen. Jaar of 8 in de buurt op vakantie geweest
.
Ah, dat wordt goedmaaksex, iig de variant er op.quote:Op maandag 8 september 2008 21:18 schreef MPG het volgende:
Owja, groeten vanuit huize muck, alwaar ik het falende internet gefixt heb
Zillertalquote:Op maandag 8 september 2008 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf is het daar heBen er in 1996 en in 1999 telkens een weekje geweest
Mayrhofen
Zillertal
He!quote:Op maandag 8 september 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
*lurk*
Lekkerquote:Op maandag 8 september 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
*lurk*
Zullen we een keertje samen gaan?quote:Op maandag 8 september 2008 21:20 schreef es70 het volgende:
Zillertal. Ben er 11 jaar terug voor het laatst geweest
wow.. ik dacht precies t zelfdequote:Op maandag 8 september 2008 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
He!Dit is geen FoBo!
quote:Op maandag 8 september 2008 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
He!Dit is geen FoBo!
quote:
quote:
quote:
Jaaaquote:
quote:
Jippieee!quote:
Jij bent ook een lekkertje.... nu zit ik zielig in een hoekje te huilen en jij lacht me gewoon uit... *snik*quote:
Dat gaat wel ff duren vrees ik, er staat voor volgend jaar eerst een tripje Londen op stapel met 2 mannen die niet de mijne zijnquote:Op maandag 8 september 2008 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we een keertje samen gaan?
quote:Op maandag 8 september 2008 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat wel ff duren vrees ik, er staat voor volgend jaar eerst een tripje Londen op stapel met 2 mannen die niet de mijne zijn.
En dan is het jaar om, of wat?quote:Op maandag 8 september 2008 21:45 schreef es70 het volgende:
Dat gaat wel ff duren vrees ik, er staat voor volgend jaar eerst een tripje Londen op stapel met 2 mannen die niet de mijne zijn.
dat is kutquote:Op maandag 8 september 2008 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
hč verdorie.. nu heb ik wel boterhamworst maar geen augurk.
quote:
es staat er bekend om.quote:Op maandag 8 september 2008 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ben ik nu de enige die in eerste instantie triootje las ipv tripje?
Awwwwquote:Op maandag 8 september 2008 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent ook een lekkertje.... nu zit ik zielig in een hoekje te huilen en jij lacht me gewoon uit... *snik*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik denk het, lijkt me een onhandig gedoe, een triootjequote:Op maandag 8 september 2008 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ben ik nu de enige die in eerste instantie triootje las ipv tripje?
Het jaar niet, maar mijn budget waarschijnlijk welquote:
Mwoa, je hebt meerdere openingen.quote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk het, lijkt me een onhandig gedoe, een triootje.
Eén voor één, nooit tegelijkquote:
Ow nou. Weet ik ook weer waar ik staquote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Het jaar niet, maar mijn budget waarschijnlijk wel.
Ik kan normaal gesproken aardig multitasken, maar in bed lukt dat weer niet zo goedquote:
Juist praktisch!quote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk het, lijkt me een onhandig gedoe, een triootje.
quote:
Je bent te laat schat, dat is het enigequote:Op maandag 8 september 2008 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow nou. Weet ik ook weer waar ik sta
quote:Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Awwwwzie ik er uit als een baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Gewoon:quote:
quote:
quote:
o, ben jij er zo eentjequote:
Euhmmmmm........quote:
Klopt, ik quote' jouquote:Op maandag 8 september 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon:
Niemand gequote voor zover ik weet
WFz.quote:
Feliquote:
Da's handig. Kan ik de mijne er ook naartoe sturen?quote:
Oh nouquote:Op maandag 8 september 2008 22:04 schreef es70 het volgende:
Je bent te laat schat, dat is het enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |