Op die leeftijd nog belletje trekkenquote:Op maandag 8 september 2008 12:36 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kker_bedreigd__.html
zijn die niet pas nagekeken?quote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef JortK het volgende:
Zeg MPG, hebben de UI's in de OP geen opfrisbeurt nodig?
Zal ik jouw belletje trekken danquote:Op maandag 8 september 2008 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog belletje trekken
hoe triest
dat evenaar ik wel...quote:Op maandag 8 september 2008 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan verder hoor:
[ afbeelding ].
Ik doe toch niet openquote:Op maandag 8 september 2008 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ik jouw belletje trekken dan
Heeeee, die heb ik ookquote:Op maandag 8 september 2008 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan verder hoor:
[ afbeelding ].
IEquote:Op maandag 8 september 2008 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat evenaar ik wel...
maar verslaan lukt me niet
[ afbeelding ]
[..]
Ik doe toch niet open
Hoor je de hele tijd: "Ik kom" maar doe lekker niet open
quote:Op maandag 8 september 2008 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat evenaar ik wel...
maar verslaan lukt me niet
[ afbeelding ]
Nieuwe uitdaging danquote:Op maandag 8 september 2008 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeeee, die heb ik ook
[ afbeelding ]
Ja, ze vertelden mij ook altijd dat sporten goed voor je was..quote:Op maandag 8 september 2008 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen maar weer eens naar de dokter. Leuk dat sporten
quote:
Hoiquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 13:36 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Hoi.
Hoe toepasselijk die tt. Gisteren volledig immobiel omdat mijn heup me niet meer wilde dragen.
Kermis
.
baas zn schuldquote:
Ik heb al weken last van mijn heup. Zaterdagavond in de Blue Power (poliep, octopus, whatever) geweest en me bij het uitstappen vreselijk gestoten (heb een blauwe plek die aardig op de jouwe lijkt). Nog vrij weinig aan de hand, zeer deed het toch al. Zondagochtend op willen staan en gewoon door dat been zakken. Naar boven gesleept en met behoorlijke tegenzin bed weer (letterlijk) ingekropen. Vriendje heeft me 's avonds gemasseerd en nu kan ik er weer op staan zonder al teveel pijnquote:Op maandag 8 september 2008 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
wat heb je gedaan? Waar ben je in geweest? En waarom dan
Auwquote:Op maandag 8 september 2008 13:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb al weken last van mijn heup. Zaterdagavond in de Blue Power (poliep, octopus, whatever) geweest en me bij het uitstappen vreselijk gestoten (heb een blauwe plek die aardig op de jouwe lijkt). Nog vrij weinig aan de hand, zeer deed het toch al. Zondagochtend op willen staan en gewoon door dat been zakken. Naar boven gesleept en met behoorlijke tegenzin bed weer (letterlijk) ingekropen. Vriendje heeft me 's avonds gemasseerd en nu kan ik er weer op staan zonder al teveel pijn.
Straks dus mijn jongste zoon blij maken door toch nog met 'm het reuzenrad in te gaan. Alternatieven waren voor hem geen optie ("nee, ik ga met mama of ik ga niet").
Dat ding was wel tof eigenlijkquote:Op maandag 8 september 2008 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
AuwVooral ook bij het uitstappen. Heb je dat ding net overleefd, gaat het nog fout
Zou je niet eens naar de fysio gaan?
Het reuzenrad? Heb jij geen hoogtevrees? En waarom mag papa niet mee?
quote:Op maandag 8 september 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
Ik bel zelden met fokkers..
SMS-en doe ik wel maar vanwege conflicten met hun eventuele partners noem ik maar geen namen
quote:Op maandag 8 september 2008 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ding was wel tof eigenlijk, alleen het uitstappen dus niet
.
Wil niet naar de fysio![]()
.
Jawel, maar belofte maakt schuld en het is ook wel erg mooi eigenlijk... Papa, Marieke, maakte allemaal niets uit, hij wil met mij, hadden we afgesproken.
De mijne doet dat niet hoorquote:Op maandag 8 september 2008 14:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Serieus, zijn er Fok!kers die zulke onzekere partners hebben
.
Potdomme, als je niet eens kan bellen met iemand.
sommige wijven zijn al jaloers bij een smsquote:Op maandag 8 september 2008 14:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Serieus, zijn er Fok!kers die zulke onzekere partners hebben
.
Potdomme, als je niet eens kan bellen met iemand.
En anders kon ze opbokken lijkt mequote:
Jawel, maar niet nuquote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef JortK het volgende:
Zeg MPG, hebben de UI's in de OP geen opfrisbeurt nodig?
Het is maar goed dat ik niet zo in elkaar zitquote:Op maandag 8 september 2008 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige wijven zijn al jaloers bij een sms
Heel erg ver welquote:Op maandag 8 september 2008 14:16 schreef es70 het volgende:
[..]
En anders kon ze opbokken lijkt me.
Da's een tijd geleden iddquote:Op maandag 8 september 2008 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel erg ver wel
Ik moet jou ook weer eens smsen he
Alleen geel mobiel bij mequote:
quote:Op maandag 8 september 2008 14:28 schreef MPG het volgende:
Nieuwe koffiedates in de maak?
Ik had het niet over mezelf. Ik houd het bij Muckquote:
Als lullen pudding was, was hij Dr. Oetker?quote:Op maandag 8 september 2008 14:52 schreef Ladylike het volgende:
Heb het dossier maar onder zn neus gelegd
(wat kan die vent lullen aan de telefoon zeg)
Je gaat nog meer daten met Muck dusquote:Op maandag 8 september 2008 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf. Ik houd het bij Muck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |