quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de enige die Bixister op MSN heeft
IRC! MEEUW! TELEFOON!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:17 schreef Muck het volgende:
Ik heb er ook best veel in mijn telefoon staan ja
En MissHobje stuurt me weleens voiceclipjes als ik nietsvermoedend zit te MSN'en en dan schrik ik me dood
telt dat ook?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
IRC! MEEUW! TELEFOON!
-edit-
Dat deed ze bij mij een keer over de telefoon. En in het echt.
Het mooiste was dat er iemand bij stond die het knap vond dat ze dat zo goed na kon doen want het klonk precies zoals op actionradio!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou totaal niet?
De keren dat ik met jou aan de telefoon zat, duurde het altijd langquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:29 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken... MPG, Muck, Missbliss, alwaysthebest, Svensational kan ik me zo herinneren en volgens mij nog wel een aantal mensen rondom meetings.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het mooiste was dat er iemand bij stond die het knap vond dat ze dat zo goed na kon doen want het klonk precies zoals op actionradio!
Jij bent dan ook een echte kwebbelkousquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
De keren dat ik met jou aan de telefoon zat, duurde het altijd lang
quote:óf ik was verdwaald
jij niet hequote:Op zaterdag 6 september 2008 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echte kwebbelkous.
Nu weet ik het wel denk ik hoorquote:[..].
Ik ben de zwijgzaamheid zelvequote:
Gewoon de aardbeiengeur volgen en je zit altijd goed!quote:Nu weet ik het wel denk ik hoor
Ik houd jou wel aan de(het) lijn(tje)quote:Op zondag 7 september 2008 13:22 schreef DaFan het volgende:
Yasha, Gabez, Forza, en andere Fok!kers die ik wel eens gemeet heb
Binnenkort ga ik Queen_bee bellen want dat hoort als je verkeert
Dat dacht ik welquote:Op maandag 8 september 2008 01:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik houd jou wel aan de(het) lijn(tje)
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:53 schreef Slarioux het volgende:
Genoeg. Breuls SMS ik bij nacht en ontij als ik een goed idee heb. Meestal is dat zondag om een uur of 03:00.
Ik zal jou eens bellen als je niet oppast!quote:Op zondag 7 september 2008 13:22 schreef DaFan het volgende:
Yasha, Gabez, Forza, en andere Fok!kers die ik wel eens gemeet heb
Binnenkort ga ik Queen_bee bellen want dat hoort als je verkeert
Ja, ik bijt namelijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 03:49 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja ik sms ook met Isdatzo, bellen neit.
Als er hier iemand moet oppassen ben jij het wel, pas maar op dat ik je niet wakker belquote:Op maandag 8 september 2008 11:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zal jou eens bellen als je niet oppast!
volgens mij vergeet je er een paarquote:
... en zojuist opgehangen met Mascara-Klodder / SeaOfLove om af te spreken voor de spulletjes van de asielactiequote:
You've got itquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |