De keuzemogelijkheden vallen mij tegenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:26 schreef skippy22 het volgende:
[b]Poll: clumsy_clown opbellen en ? [/b
Welke wil je nog meerquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:35 schreef Renesite het volgende:
Gebeld door Sebasser, ik heb Rutgerr gebeld omdat ik voor zijn deur stond en ik naar binnen wou![]()
Wie wil mij aanraken?
[..]
De keuzemogelijkheden vallen mij tegen
Dito wie wil er nu kontakt met fokkersquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef DuTank het volgende:
Een Fokker opbellen lijkt mij zo kansloos..
Doe ik ook nooit weer, hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een fokker heeft mij wel gesmst
En toch ken ik ook niet fokkersquote:
Dromenvanger?quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:06 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel eens een Fok!er gebeld die een heel raar, mysterieus topic had gemaakt, en alle critici vertelde dat ze maar moesten bellen, uiteindelijk geloof ik een uur mee zitten ouwehoeren. Weet niet precies meer waar het over ging.
Verder ken ik best veel Fok!ers 'in het echt' en andersom, dus ja, die heb ik sowieso wel eens aan de lijn/over de vloer.
WTF?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:07 schreef Nantes het volgende:
Qwea
Tonks
en Chriz2k heeft wel eens mijn voicemail ingesproken op mijn verjaardag, jaaaaaaaaren terug.
, maar dat is dan ook mijn broer
Kun jij toch niks aan doen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:06 schreef behangplakker het volgende:
Reetveter[ afbeelding ], maar dat is dan ook mijn broer
Wheh, ik had haar reactie graag gehoord.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:11 schreef skippy22 het volgende:
Ts begint Ik heb een keer bezopen clumsy_clown opgebeld en gevraagd of ze me wou unbannen
Weet het al niet meerquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wheh, ik had haar reactie graag gehoord.
Nee, gelukkig niet.quote:
Dat maakt het andersquote:Op zaterdag 6 september 2008 04:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee als je ze buiten Fok om al kende.
Ik ben de enige die Bixister op MSN heeftquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:13 schreef Manono het volgende:
LMK Ludo Bixis Ghaven Scully Kareltjuh Manimal en BooBooSan/ Nuoro geloof ik
O en Angel, maar dat was via ons werk zij wist niet dat ze een Fokker aan de lijn had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |