Ze kan inderdaad als trailerpark trash tekeergaan. Ben benieuwd of ze de tien geboden kent.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel ja, ze is een stuk 'gewoner' en echter dan de andere kandidaten.
Meer mainstream dan een oorlogsheld, een harvard-alumnus of een 35 jaar zittende senator.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Yep. Niks meer mainstream dan jagen en fundamentalisme.
het brengt een zeker Idols-gehalte in de verkiezingen. Mensen zijn op een of andere manier gefascineerd door een niet on-prettig uitziende dame (alles is relatief) die min of meer vanuit het niets in de spotlights wordt gezet. Als je Palin heel objectief op haar geschiktheid voor het ambt zou beoordelen (dus als ze zou moeten solliciteren ipv verkiezingen winnen) zou ze de job niet krijgen. Hetzelfde moet misschien wel worden gezegd van Obama.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel ja, ze is een stuk 'gewoner' en echter dan de andere kandidaten.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet, want als je bijvoorbeeld naar Bush kijkt, dan loopt hij in zijn vrije tijd ook in zijn volkse cowboy-kloffie.
[ afbeelding ]
Zo zal je een democraat er nooit bij zien lopen.
In tongen spreken meer mainstream dan een oorlogsheld? Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Meer mainstream dan een oorlogsheld, een harvard-alumnus of een 35 jaar zittende senator.
Ik heb wat gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:28 schreef Fokski het volgende:
[..]
In tongen spreken meer mainstream dan een oorlogsheld? Ik weet het niet.
Jacob Weisberg legt in 'The Bush tragedy' uit dat het imago van boerenpummel dat met zo'n foto opgeroepen wordt ook wel past bij George Bush. Hij is en voelt zich voornamlijk ook wel een anti-intellectueel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:21 schreef Fokski het volgende:
[..]Dat je ook maar een seconde denkt dat er een camera op Bush wordt gezet zonder dat het een politieke bedoeling heeft.
Je moet wel engelengeduld hebben om met die vent te discussiëren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:45 schreef SuikerVuist het volgende:
O'Reilly Factor -- Deel 2 van het interview met Obama:
http://www.foxnews.com/video2/video08.html?maven_referralObject=3077378&maven_referralPlaylistId=&sRevUrl=http://www.foxnews.com/
Er zit geen politieke bijbedoeling bij, want zo is Bush gewoon.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:21 schreef Fokski het volgende:
[..]Dat je ook maar een seconde denkt dat er een camera op Bush wordt gezet zonder dat het een politieke bedoeling heeft.
quote:Palin in opspraak om declaraties
WASHINGTON - De Republikeinse vicepresidentskandidate Sarah Palin is in opspraak geraakt. De Amerikaanse krant Washington Post meldde dinsdag dat de huidige gouverneur van Alaska ten onrechte onkosten in rekening heeft gebracht.
Palin zou in de bijna twee jaar dat ze in functie is, 312 dagen thuis hebben gewerkt. Voor die dagen heeft ze echter wel vergoedingen aanvaard voor onkosten die ze zou hebben gemaakt tijdens 'ambtelijke reizen', aldus de krant. Het gaat daarbij om uitgaven als maaltijden en incidentele uitgaven onderweg.
De echtgenoot en de kinderen van Palin declareerden volgens het dagblad reizen tussen hun huis in Wasilla en de hoofdstad van Alaska, Juneau. Ook zou de staat een driedaags hotelverblijf van Palin en haar dochter in New York hebben vergoed ter waarde van ruim 700 dollar per nacht. In totaal zouden Palin en haar familieleden tienduizenden dollars ten onrechte in rekening hebben gebracht.
Een woordvoerster van Palin sprak tegen dat de gouverneur de regels heeft overtreden. De vicepresidentskandidate had zelfs afgezien van haar recht om meer onkosten in rekening te brengen, aldus de zegsvrouw.
De aantijgingen zijn buitengewoon pijnlijk voor Palin. Toen de Republikeinse presidentskandidaat John McCain haar vorige maand presenteerde als zijn running mate, liet Palin zich voorstaan op haar strijd tegen misbruik van belastinggeld.
http://www.telegraaf.nl/1(...)raties__.html?p=14,1
Ik declareer Palin.quote:
Als Poetin tijgers mag afschieten en Sarco mag neuken met een voormalig model, dan mag George Doublejoe best houthakken met een cowboyhoed op.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:15 schreef JohnDope het volgende:
Er zit geen politieke bijbedoeling bij, want zo is Bush gewoon.
Cowboys zijn cool!quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:19 schreef BB-boy het volgende:
Bush is inderdaad een echte cowboy ja (helaas).
Maar morgen Reverend Wright, dat moet wel lachen worden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je moet wel engelengeduld hebben om met die vent te discussiëren.
In bronartikel wordt ondanks de suggestieve titel duidelijk dat ze geen regels heeft overtreden. Storm in een glas water dus. Naast deze krant meldt vrijwel geen krant het, terwijl het al uren geleden gepubliceerd. Hé weer geen schandaalquote:
Super mooi, zijn er nog meer?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:14 schreef Montov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het woord 'Democraten' niet eens genoemd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:22 schreef Argento het volgende:
Welke democraten hebben Palin afgebrand of uberhaupt onheus bejegend? Ik vind Obama en Biden tot op heden zelfs nog betrekkelijk soft wat Palin betreft.
+ hockey mom, burgemeester van een klein stadje. Heb je wel eens gehoord van de serie 'Smaltown USA'? Ze lijkt er zó uit weggelopen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:26 schreef Monidique het volgende:
Yep. Niks meer mainstream dan jagen en fundamentalisme.
Aldus haar medewerkers.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef Majar het volgende:
[..]
In bronartikel wordt ondanks de suggestieve titel duidelijk dat ze geen regels heeft overtreden.
juich maar niet te vroegquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef Majar het volgende:
[..]
In bronartikel wordt ondanks de suggestieve titel duidelijk dat ze geen regels heeft overtreden. Storm in een glas water dus. Naast deze krant meldt vrijwel geen krant het, terwijl het al uren geleden gepubliceerd. Hé weer geen schandaal![]()
http://www.washingtonpost(...)88.html?hpid=topnews
Nou goed, misschien wel. Ik weet het niet, maar ik begrijp wat je bedoelt... Desalniettemin: Sarah Palin is absoluut niet 'gewoon', me dunkt. En nee, nee, inderdaad, je zei 'gewoner', dat kan dus wel kloppen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Meer mainstream dan een oorlogsheld, een harvard-alumnus of een 35 jaar zittende senator.
http://edition.cnn.com/vi(...)in.and.her.faith.cnnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |