Hij maakte het daarna altijd weer goed ?quote:Op maandag 8 september 2008 18:44 schreef Rondje het volgende:
[..]
Teveel
Maar zo gauw ga je niet knock out.
ALs ik knock out was gegaan, was ie misschien wel eerder opgehouden met slaan![]()
Op een gegeven moment weet je het wel en dan bescherm je je zo goed mogelijk.
Ik werd niet meer in mijn gezicht geslagen omdat ik op mijn knieën ging zitten met mijn armen om mijn hoofd.
Armen en rug helemaal blauw, dat wel, maar mijn gezicht was iig niet gehavend, dus kon ik gewoon gaan werken... Eigenlijk heel triest.
Als ik wel iets aan mijn gezicht had, verzon ik kutsmoesjes...
Gestruikeld over de hond en met mijn hoofd tegen de deurklink gekomen ofzo... Zo vergezocht, dat verzin je niet...
Ik heb meer dan eens zwart gezien voor mijn ogen, maar echt knockout ben ik nooit geweest.
Je kan kennelijk meer hebben dan je denkt.
hij zou wel goed kunnen neuken volgens vivastandaarden...quote:Op maandag 8 september 2008 19:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hij maakte het daarna altijd weer goed ?Ik snap niet dat vrouwen na jaren elke dag klappen nog steeds bij hun man blijven Wat was jou rede ?
En nu helemaal geen contact meer mee ?quote:Op maandag 8 september 2008 19:16 schreef Rondje het volgende:
Ik dacht dat ik van hem hield, heb ik ook lang gedaan.
Mensen om me heen snapten het niet, wisten ook niet dat het zo erg was.
Tis voor anderen een heel leuke man, gul, aardig, kan met iedereen goed praten, valt goed in de smaak bij de dames...
En hij wilde mij...
Er was ook niemand in mijn omgeving die zei: kijk, dit is echt niet normaal, je moet weg bij die vent...
Iedereen dacht dat het wel goed zou komen, of dat het niet zo erg was als ik zei, weet ik veel...
Misschien dachten ze wel dat het aan mij lag, omdat ie verder altijd zo aardig is.
(twas niet elke dag trouwens, de laatste jaren nog eens in het half jaar ongeveer, daarvoor wel elke week ofzo)
Zal wel moeten, we hebben kinderenquote:Op maandag 8 september 2008 19:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En nu helemaal geen contact meer mee ?
Krijg je nog klappen dan ?quote:Op maandag 8 september 2008 19:29 schreef Rondje het volgende:
[..]
Zal wel moeten, we hebben kinderen
IDD!!!!quote:Op maandag 8 september 2008 19:21 schreef john88 het volgende:
Dit is KLB, geen R&P mensen. BIER EN TIETEN!
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 19:45 schreef Stoeprand het volgende:
Iedereen staat er omheen alsof ze kijken of ie het wel goed doet![]()
En niemand belt de politie ookal gaat ie na een korte pauze nog even door.
quote:
Maar je kinderen mogen daar nog komen ondanks dat hij losse handjes heeft?quote:Op maandag 8 september 2008 19:59 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hallo, ben niet voor niks weggegaan, dan moet t ook wel over zijn he...
ik kan me ook niet voorstellen dat als je man je mishandeld, zoals op de video uit de op te zien is, hij nog een omgangsregeling met de kinderen kan treffen. maar ja, we hebben vreemde rechters in dit land.quote:Op maandag 8 september 2008 20:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar je kinderen mogen daar nog komen ondanks dat hij losse handjes heeft?
Dat zeker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan me ook niet voorstellen dat als je man je mishandeld, zoals op de video uit de op te zien is, hij nog een omgangsregeling met de kinderen kan treffen. maar ja, we hebben vreemde rechters in dit land.
Niemand heeft ooit gezien dat hij me op die manier sloeg.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan me ook niet voorstellen dat als je man je mishandeld, zoals op de video uit de op te zien is, hij nog een omgangsregeling met de kinderen kan treffen. maar ja, we hebben vreemde rechters in dit land.
Als je er geen verstand van hebt kun je dan niet beter je bek dicht houden?quote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef john88 het volgende:
Ik geef die kerel groot gelijk! In de koran (swt) zegt Mohammed (vrede zij met hem) ook dat de vrouw naar haar man dient te luisteren, en indien nodig de man een corrigerende tik mag uitdelen!
100%.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef ThaMadEd het volgende:
denk ik dat 95% van de mensen die hier zo groot verkondigen dat ze zouden ingrijpen dat niet zouden doen.
stiekem genieten heet dat...quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef ThaMadEd het volgende:
Interessant filmpje. Helaas denk ik dat 95% van de mensen die hier zo groot verkondigen dat ze zouden ingrijpen dat niet zouden doen. Maar het verbaast me wel dat die mensen uit het filmpje niet eens de moeite nemen om ff de politie te bellen ofzo.
Dat is dus typisch Amerika. Amerikanen zijn zombies die worden geleefd door allerlei externe invloeden. Als er dan zoiets gebeurt, dan gaan die radertjes in hun hersenen niet draaien. Ze weten niet wat ze moeten doen. Ze kunnen alleen maar toekijken.quote:Op maandag 8 september 2008 12:46 schreef tuxepux het volgende:
Ik kan toch echt niet begrijpen dat er niet even zo'n autowasser tussen springt. Hij had 'r wel dood kunnen slaan.
Ja, ik denk oprecht dat mensen stiekem kunnen genieten wanneer ze getuige zijn van dit soort situaties. Het is een bepaalde vorm van leedvermaak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |