Maar je kinderen mogen daar nog komen ondanks dat hij losse handjes heeft?quote:Op maandag 8 september 2008 19:59 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hallo, ben niet voor niks weggegaan, dan moet t ook wel over zijn he...
ik kan me ook niet voorstellen dat als je man je mishandeld, zoals op de video uit de op te zien is, hij nog een omgangsregeling met de kinderen kan treffen. maar ja, we hebben vreemde rechters in dit land.quote:Op maandag 8 september 2008 20:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar je kinderen mogen daar nog komen ondanks dat hij losse handjes heeft?
Dat zeker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan me ook niet voorstellen dat als je man je mishandeld, zoals op de video uit de op te zien is, hij nog een omgangsregeling met de kinderen kan treffen. maar ja, we hebben vreemde rechters in dit land.
Niemand heeft ooit gezien dat hij me op die manier sloeg.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan me ook niet voorstellen dat als je man je mishandeld, zoals op de video uit de op te zien is, hij nog een omgangsregeling met de kinderen kan treffen. maar ja, we hebben vreemde rechters in dit land.
Als je er geen verstand van hebt kun je dan niet beter je bek dicht houden?quote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef john88 het volgende:
Ik geef die kerel groot gelijk! In de koran (swt) zegt Mohammed (vrede zij met hem) ook dat de vrouw naar haar man dient te luisteren, en indien nodig de man een corrigerende tik mag uitdelen!
100%.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef ThaMadEd het volgende:
denk ik dat 95% van de mensen die hier zo groot verkondigen dat ze zouden ingrijpen dat niet zouden doen.
stiekem genieten heet dat...quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef ThaMadEd het volgende:
Interessant filmpje. Helaas denk ik dat 95% van de mensen die hier zo groot verkondigen dat ze zouden ingrijpen dat niet zouden doen. Maar het verbaast me wel dat die mensen uit het filmpje niet eens de moeite nemen om ff de politie te bellen ofzo.
Dat is dus typisch Amerika. Amerikanen zijn zombies die worden geleefd door allerlei externe invloeden. Als er dan zoiets gebeurt, dan gaan die radertjes in hun hersenen niet draaien. Ze weten niet wat ze moeten doen. Ze kunnen alleen maar toekijken.quote:Op maandag 8 september 2008 12:46 schreef tuxepux het volgende:
Ik kan toch echt niet begrijpen dat er niet even zo'n autowasser tussen springt. Hij had 'r wel dood kunnen slaan.
Ja, ik denk oprecht dat mensen stiekem kunnen genieten wanneer ze getuige zijn van dit soort situaties. Het is een bepaalde vorm van leedvermaak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |