Holy shit, ze kan heel wat hebben. Die eerste klap zou goed moeten zijn voor een K.Oquote:Op maandag 8 september 2008 03:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nu al een goed topic.
Ze kan trouwens wel veel hebben.
Smakeloosquote:Op maandag 8 september 2008 03:36 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nou dan zet ik hem maar weer terug:
http://kaotic.com/5006_Nu(...)omen-At-Carwash.html
Getreiterdquote:Op maandag 8 september 2008 12:21 schreef Juup© het volgende:
Topic opgeruimd en gaat weer open. Gelieve normaal te reageren op dit filmpje en er geen (vrouwen) bashtopic van te maken.
Persoonlijk vind ik het diep triest wat die man doet. Helaas zien wij het maar van 1 kant van het verhaal, want voor hetzelfde geld heeft die vrouw hem dusdanig getreiterd dat de man is doorgedraaid. Dan nog is het geen oplossing om iemand zo af te tuigen, maar uit extreme woede kan ik het wel begrijpen.
Getreiterd was een understatement.quote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Getreiterd![]()
De enige reden die ik kan verzinnen om een vrouw zo'n pak slaag te geven is dat ze iemand probeerde te vermoorden die mij dierbaar is. Als het haar gelukt was dan had ik haar vermoord. in theorie dan he
Toch komen altijd bepaalde mensen in zulke situaties. Mij zou het niet echt per ongeluk overkomen denk ik.
"Dat zijn mijn zaken niet".quote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef santax het volgende:
Wat een helden in die carwash. Of zou dat nu echt niemand gezien hebben
Ze zijn vast getrouwd, ze vechten even iets uit. Moet je je niet mee bemoeien. Bovendien, niemand anders doet toch iets? En straks trekt 'ie een mes ofzo. Nee, gewoon negeren. Dan gaat het vanzelf weg.quote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik het meest schokkend vind is dat geen hond een poot uitsteekt. Er staan daar een aantal kerels die ook even samen die gozer even van die meid af konden halen.
Die waren aan 't overleggen voor een gangbang maar ze waren te laat.quote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik het meest schokkend vind is dat geen hond een poot uitsteekt. Er staan daar een aantal kerels die ook even samen die gozer even van die meid af konden halen.
Dat.quote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Helaas is dat wel de gedachte van de meeste mensen, maar ik ben toch bang dat ik mij er vreselijk mee zou bemoeien.quote:Op maandag 8 september 2008 13:10 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ze zijn vast getrouwd, ze vechten even iets uit. Moet je je niet mee bemoeien. Bovendien, niemand anders doet toch iets? En straks trekt 'ie een mes ofzo. Nee, gewoon negeren. Dan gaat het vanzelf weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |