abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61466010
Deze vrouw wordt onheus bejegend door deze man:

NSFW!!! Het filmpje kan voor sommigen als schokkend ervaren worden.
Het is niet de bedoeling dat dit een bashtopic wordt.

Man slaat vrouw in elkaar.

Filmpje was te erg

Ik vind eerlijk gezegd dat je als man zijnde je meningsverschillen niet op deze manier dient op te lossen.

Klacht dus.

[ Bericht 21% gewijzigd door Juup© op 08-09-2008 12:24:20 ]
Acht Cola, Acht Bier!
pi_61466027
Nu al een goed topic.

Ze kan trouwens wel veel hebben.
pi_61466030
quote:
Op maandag 8 september 2008 03:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nu al een goed topic.

Ze kan trouwens wel veel hebben.
Holy shit, ze kan heel wat hebben. Die eerste klap zou goed moeten zijn voor een K.O
Acht Cola, Acht Bier!
  maandag 8 september 2008 @ 03:12:53 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61466036
en verder niemand die iets doet? doet me russisch aan. in zulke gevallen mag je best met een krik op die kale kop slaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61466038
Vrouwen slaan is voor losers. Je moet ze op andere manier onder de duim houden en dan vinden ze 't nog fijn ook.
*****Kraak........
pi_61466041
wtf
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  maandag 8 september 2008 @ 03:32:15 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_61466069
Wat een held om deze vrouw zo af te tuigen, absoluut niet goed te praten maar als iemand zo tekeer gaat tegen wie dan ook, man of vrouw, vraag ik me af wat er vooraf gegaan is aan dit voorval.
Het lijkt me dat ze meer op haar geweten heeft dan het laten aanbranden van de piepers....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_61466079
Nou dan zet ik hem maar weer terug:

http://kaotic.com/5006_Nu(...)omen-At-Carwash.html
  maandag 8 september 2008 @ 03:49:45 #9
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61466097
quote:
Op maandag 8 september 2008 03:36 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nou dan zet ik hem maar weer terug:

http://kaotic.com/5006_Nu(...)omen-At-Carwash.html
Smakeloos
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61466098
quote:
Op maandag 8 september 2008 03:49 schreef Superfast het volgende:

[..]

Smakeloos
Er lopen teveel dwazen rond op deze aardkloot.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 04:09:49 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61466145
Nekschot voor die vent. +1 voor die vrouw haar uithoudingsvermogen. Ik denk dat het een vent was vroeger, want de meeste mensen gaan knockie voor minder.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61470779
Topic opgeruimd en gaat weer open. Gelieve normaal te reageren op dit filmpje en er geen (vrouwen) bashtopic van te maken.

Persoonlijk vind ik het diep triest wat die man doet. Helaas zien wij het maar van 1 kant van het verhaal, want voor hetzelfde geld heeft die vrouw hem dusdanig getreiterd dat de man is doorgedraaid. Dan nog is het geen oplossing om iemand zo af te tuigen, maar uit extreme woede kan ik het wel begrijpen.
pi_61471140
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:21 schreef Juup© het volgende:
Topic opgeruimd en gaat weer open. Gelieve normaal te reageren op dit filmpje en er geen (vrouwen) bashtopic van te maken.

Persoonlijk vind ik het diep triest wat die man doet. Helaas zien wij het maar van 1 kant van het verhaal, want voor hetzelfde geld heeft die vrouw hem dusdanig getreiterd dat de man is doorgedraaid. Dan nog is het geen oplossing om iemand zo af te tuigen, maar uit extreme woede kan ik het wel begrijpen.
Getreiterd

De enige reden die ik kan verzinnen om een vrouw zo'n pak slaag te geven is dat ze iemand probeerde te vermoorden die mij dierbaar is. Als het haar gelukt was dan had ik haar vermoord. in theorie dan he

Toch komen altijd bepaalde mensen in zulke situaties. Mij zou het niet echt per ongeluk overkomen denk ik.
pi_61471334
Ik kan toch echt niet begrijpen dat er niet even zo'n autowasser tussen springt. Hij had 'r wel dood kunnen slaan.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_61471406
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:21 schreef Juup© het volgende:

Persoonlijk vind ik het diep triest
*****Kraak........
pi_61471417
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Getreiterd

De enige reden die ik kan verzinnen om een vrouw zo'n pak slaag te geven is dat ze iemand probeerde te vermoorden die mij dierbaar is. Als het haar gelukt was dan had ik haar vermoord. in theorie dan he

Toch komen altijd bepaalde mensen in zulke situaties. Mij zou het niet echt per ongeluk overkomen denk ik.
Getreiterd was een understatement.
pi_61471511
Wat een helden in die carwash. Of zou dat nu echt niemand gezien hebben
Maar inderdaad, dit doe je gewoon niet. Een vent draait zich om, loopt weg, zet het thuis op een zuipen. Gaat dan terug en steekt d'r auto in de fik ofzo. Maar om zo een wijf nu zo tegen de vlakte te slaan... Boh dan heb je echt geen zelfcontrole.
pi_61471626
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef santax het volgende:
Wat een helden in die carwash. Of zou dat nu echt niemand gezien hebben
"Dat zijn mijn zaken niet".
pi_61471669
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:49 schreef Juup© het volgende:

[..]

Getreiterd was een understatement.
Ik vind het daarom ook een mooie woordkeuze
  maandag 8 september 2008 @ 13:07:14 #20
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_61471814
Hij houd gewoon erg veel van haar

en oja eerste klap is een daalder waard
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_61471826
Wat ik het meest schokkend vind is dat geen hond een poot uitsteekt. Er staan daar een aantal kerels die ook even samen die gozer even van die meid af konden halen.
pi_61471884
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik het meest schokkend vind is dat geen hond een poot uitsteekt. Er staan daar een aantal kerels die ook even samen die gozer even van die meid af konden halen.
Ze zijn vast getrouwd, ze vechten even iets uit. Moet je je niet mee bemoeien. Bovendien, niemand anders doet toch iets? En straks trekt 'ie een mes ofzo. Nee, gewoon negeren. Dan gaat het vanzelf weg.
pi_61471949
quote:
Die waren aan 't overleggen voor een gangbang maar ze waren te laat.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 13:15:40 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61472004
quote:
Dat.
Walgelijke gozer. Walgelijke omstanders.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61472138
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:10 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Ze zijn vast getrouwd, ze vechten even iets uit. Moet je je niet mee bemoeien. Bovendien, niemand anders doet toch iets? En straks trekt 'ie een mes ofzo. Nee, gewoon negeren. Dan gaat het vanzelf weg.
Helaas is dat wel de gedachte van de meeste mensen, maar ik ben toch bang dat ik mij er vreselijk mee zou bemoeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')