Holy shit, ze kan heel wat hebben. Die eerste klap zou goed moeten zijn voor een K.Oquote:Op maandag 8 september 2008 03:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nu al een goed topic.
Ze kan trouwens wel veel hebben.
Smakeloosquote:Op maandag 8 september 2008 03:36 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nou dan zet ik hem maar weer terug:
http://kaotic.com/5006_Nu(...)omen-At-Carwash.html
Getreiterdquote:Op maandag 8 september 2008 12:21 schreef Juup© het volgende:
Topic opgeruimd en gaat weer open. Gelieve normaal te reageren op dit filmpje en er geen (vrouwen) bashtopic van te maken.
Persoonlijk vind ik het diep triest wat die man doet. Helaas zien wij het maar van 1 kant van het verhaal, want voor hetzelfde geld heeft die vrouw hem dusdanig getreiterd dat de man is doorgedraaid. Dan nog is het geen oplossing om iemand zo af te tuigen, maar uit extreme woede kan ik het wel begrijpen.
Getreiterd was een understatement.quote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Getreiterd![]()
De enige reden die ik kan verzinnen om een vrouw zo'n pak slaag te geven is dat ze iemand probeerde te vermoorden die mij dierbaar is. Als het haar gelukt was dan had ik haar vermoord. in theorie dan he
Toch komen altijd bepaalde mensen in zulke situaties. Mij zou het niet echt per ongeluk overkomen denk ik.
"Dat zijn mijn zaken niet".quote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef santax het volgende:
Wat een helden in die carwash. Of zou dat nu echt niemand gezien hebben
Ze zijn vast getrouwd, ze vechten even iets uit. Moet je je niet mee bemoeien. Bovendien, niemand anders doet toch iets? En straks trekt 'ie een mes ofzo. Nee, gewoon negeren. Dan gaat het vanzelf weg.quote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik het meest schokkend vind is dat geen hond een poot uitsteekt. Er staan daar een aantal kerels die ook even samen die gozer even van die meid af konden halen.
Die waren aan 't overleggen voor een gangbang maar ze waren te laat.quote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik het meest schokkend vind is dat geen hond een poot uitsteekt. Er staan daar een aantal kerels die ook even samen die gozer even van die meid af konden halen.
Dat.quote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Helaas is dat wel de gedachte van de meeste mensen, maar ik ben toch bang dat ik mij er vreselijk mee zou bemoeien.quote:Op maandag 8 september 2008 13:10 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ze zijn vast getrouwd, ze vechten even iets uit. Moet je je niet mee bemoeien. Bovendien, niemand anders doet toch iets? En straks trekt 'ie een mes ofzo. Nee, gewoon negeren. Dan gaat het vanzelf weg.
Ik ben bang van niet. Maar ik hoop van welquote:Op maandag 8 september 2008 13:21 schreef RealZeus het volgende:
Helaas is dat wel de gedachte van de meeste mensen, maar ik ben toch bang dat ik mij er vreselijk mee zou bemoeien.
Wehehe.quote:Op maandag 8 september 2008 12:21 schreef Juup© het volgende:
Gelieve normaal te reageren op dit filmpje en er geen (vrouwen) bashtopic van te maken.
Ik denk dat juist door de schrik en het extreme geweld niemand ingrijpt.quote:Op maandag 8 september 2008 14:01 schreef FMK het volgende:
en iedereen stond erbij en keek ernaar.
ziek hoor. als iemand bijna dood word gemept dan grijp je toch in?
Of dat dat wijf dan ineens tegen je loopt te schelden dat je je er niet mee moet bemoeien en die gast je alsnog helemaal total loss mept.quote:Op maandag 8 september 2008 14:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik denk dat juist door de schrik en het extreme geweld niemand ingrijpt.
Dat werkt net ff wat anders als bijvoorbeeld je buurvrouw in d'r lingerie de straat op wordt geschopt door de buurman.quote:Op maandag 8 september 2008 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helaas is dat wel de gedachte van de meeste mensen, maar ik ben toch bang dat ik mij er vreselijk mee zou bemoeien.
Hoeft niet, soms is 1 tik voldoendequote:Op maandag 8 september 2008 14:16 schreef Tuvai.net het volgende:
Sodeju, ik weet niet wat ik erger moet vinden. Dat die meid zo'n ongelooflijk pak rammel krijgt, of dat echt NIEMAND wat doet. Ik zou compleet m'n controle verliezen als ik er naast zou staan denk ik.
quote:Op maandag 8 september 2008 14:12 schreef Ladylike het volgende:
In ieder geval heeft mijn vent imo correct gehandeld:
Hm...quote:bleek dat dit wekelijks gebeurde maar nooit iemand iets deed omdat die gozer vuurwapen-gevaarlijk is
waarom je Hm?quote:
Ik denk dat de menselijke geest je in de steek laat zodra het dichtbij in je omgeving gebeurd zulke dingen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:16 schreef Tuvai.net het volgende:
Sodeju, ik weet niet wat ik erger moet vinden. Dat die meid zo'n ongelooflijk pak rammel krijgt, of dat echt NIEMAND wat doet. Ik zou compleet m'n controle verliezen als ik er naast zou staan denk ik.
Als die gast vuurwapengevaarlijk was en je vriendje dus voor hetzelfde geld een gaatje in zijn voorhoofd had gehad en je zoontje geen papa meer had, was het volgens jou ook nog een correcte keuze geweest?quote:
Ik kan totaal niet tegen excessief en/of onnodig geweld. Ik heb een keer iemand letterlijk een vijver ingetrapt omdat die persoon met een bowlie-katapult met scherpe dingen op een zwaan z'n kop zat te schieten.quote:Op maandag 8 september 2008 14:19 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik denk dat de menselijke geest je in de steek laat zodra het dichtbij in je omgeving gebeurd zulke dingen.
Jongens die met proppenschieters pochen die schieten geen deuk in pakje boter.quote:Op maandag 8 september 2008 14:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als die gast vuurwapengevaarlijk was en je vriendje dus voor hetzelfde geld een gaatje in zijn voorhoofd had gehad en je zoontje geen papa meer had, was het volgens jou ook nog een correcte keuze geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |