Holy shit, ze kan heel wat hebben. Die eerste klap zou goed moeten zijn voor een K.Oquote:Op maandag 8 september 2008 03:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nu al een goed topic.
Ze kan trouwens wel veel hebben.
Smakeloosquote:Op maandag 8 september 2008 03:36 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nou dan zet ik hem maar weer terug:
http://kaotic.com/5006_Nu(...)omen-At-Carwash.html
Getreiterdquote:Op maandag 8 september 2008 12:21 schreef Juup© het volgende:
Topic opgeruimd en gaat weer open. Gelieve normaal te reageren op dit filmpje en er geen (vrouwen) bashtopic van te maken.
Persoonlijk vind ik het diep triest wat die man doet. Helaas zien wij het maar van 1 kant van het verhaal, want voor hetzelfde geld heeft die vrouw hem dusdanig getreiterd dat de man is doorgedraaid. Dan nog is het geen oplossing om iemand zo af te tuigen, maar uit extreme woede kan ik het wel begrijpen.
Getreiterd was een understatement.quote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Getreiterd![]()
De enige reden die ik kan verzinnen om een vrouw zo'n pak slaag te geven is dat ze iemand probeerde te vermoorden die mij dierbaar is. Als het haar gelukt was dan had ik haar vermoord. in theorie dan he
Toch komen altijd bepaalde mensen in zulke situaties. Mij zou het niet echt per ongeluk overkomen denk ik.
"Dat zijn mijn zaken niet".quote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef santax het volgende:
Wat een helden in die carwash. Of zou dat nu echt niemand gezien hebben
Ze zijn vast getrouwd, ze vechten even iets uit. Moet je je niet mee bemoeien. Bovendien, niemand anders doet toch iets? En straks trekt 'ie een mes ofzo. Nee, gewoon negeren. Dan gaat het vanzelf weg.quote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik het meest schokkend vind is dat geen hond een poot uitsteekt. Er staan daar een aantal kerels die ook even samen die gozer even van die meid af konden halen.
Die waren aan 't overleggen voor een gangbang maar ze waren te laat.quote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik het meest schokkend vind is dat geen hond een poot uitsteekt. Er staan daar een aantal kerels die ook even samen die gozer even van die meid af konden halen.
Dat.quote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Helaas is dat wel de gedachte van de meeste mensen, maar ik ben toch bang dat ik mij er vreselijk mee zou bemoeien.quote:Op maandag 8 september 2008 13:10 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ze zijn vast getrouwd, ze vechten even iets uit. Moet je je niet mee bemoeien. Bovendien, niemand anders doet toch iets? En straks trekt 'ie een mes ofzo. Nee, gewoon negeren. Dan gaat het vanzelf weg.
Ik ben bang van niet. Maar ik hoop van welquote:Op maandag 8 september 2008 13:21 schreef RealZeus het volgende:
Helaas is dat wel de gedachte van de meeste mensen, maar ik ben toch bang dat ik mij er vreselijk mee zou bemoeien.
Wehehe.quote:Op maandag 8 september 2008 12:21 schreef Juup© het volgende:
Gelieve normaal te reageren op dit filmpje en er geen (vrouwen) bashtopic van te maken.
Ik denk dat juist door de schrik en het extreme geweld niemand ingrijpt.quote:Op maandag 8 september 2008 14:01 schreef FMK het volgende:
en iedereen stond erbij en keek ernaar.
ziek hoor. als iemand bijna dood word gemept dan grijp je toch in?
Of dat dat wijf dan ineens tegen je loopt te schelden dat je je er niet mee moet bemoeien en die gast je alsnog helemaal total loss mept.quote:Op maandag 8 september 2008 14:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik denk dat juist door de schrik en het extreme geweld niemand ingrijpt.
Dat werkt net ff wat anders als bijvoorbeeld je buurvrouw in d'r lingerie de straat op wordt geschopt door de buurman.quote:Op maandag 8 september 2008 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helaas is dat wel de gedachte van de meeste mensen, maar ik ben toch bang dat ik mij er vreselijk mee zou bemoeien.
Hoeft niet, soms is 1 tik voldoendequote:Op maandag 8 september 2008 14:16 schreef Tuvai.net het volgende:
Sodeju, ik weet niet wat ik erger moet vinden. Dat die meid zo'n ongelooflijk pak rammel krijgt, of dat echt NIEMAND wat doet. Ik zou compleet m'n controle verliezen als ik er naast zou staan denk ik.
quote:Op maandag 8 september 2008 14:12 schreef Ladylike het volgende:
In ieder geval heeft mijn vent imo correct gehandeld:
Hm...quote:bleek dat dit wekelijks gebeurde maar nooit iemand iets deed omdat die gozer vuurwapen-gevaarlijk is
waarom je Hm?quote:
Ik denk dat de menselijke geest je in de steek laat zodra het dichtbij in je omgeving gebeurd zulke dingen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:16 schreef Tuvai.net het volgende:
Sodeju, ik weet niet wat ik erger moet vinden. Dat die meid zo'n ongelooflijk pak rammel krijgt, of dat echt NIEMAND wat doet. Ik zou compleet m'n controle verliezen als ik er naast zou staan denk ik.
Als die gast vuurwapengevaarlijk was en je vriendje dus voor hetzelfde geld een gaatje in zijn voorhoofd had gehad en je zoontje geen papa meer had, was het volgens jou ook nog een correcte keuze geweest?quote:
Ik kan totaal niet tegen excessief en/of onnodig geweld. Ik heb een keer iemand letterlijk een vijver ingetrapt omdat die persoon met een bowlie-katapult met scherpe dingen op een zwaan z'n kop zat te schieten.quote:Op maandag 8 september 2008 14:19 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik denk dat de menselijke geest je in de steek laat zodra het dichtbij in je omgeving gebeurd zulke dingen.
Jongens die met proppenschieters pochen die schieten geen deuk in pakje boter.quote:Op maandag 8 september 2008 14:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als die gast vuurwapengevaarlijk was en je vriendje dus voor hetzelfde geld een gaatje in zijn voorhoofd had gehad en je zoontje geen papa meer had, was het volgens jou ook nog een correcte keuze geweest?
Ja!quote:Op maandag 8 september 2008 14:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als die gast vuurwapengevaarlijk was en je vriendje dus voor hetzelfde geld een gaatje in zijn voorhoofd had gehad en je zoontje geen papa meer had, was het volgens jou ook nog een terechte keuze geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je angst als excuus wilt gebruiken om idioten maar vrouwen in elkaar te laten slaan moet je dat vooral doen
jouw leven, jouw keuzes
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
en dat!quote:Op maandag 8 september 2008 14:22 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Jongens die met proppenschieters pochen die schieten geen deuk in pakje boter.
Sorry, vroeger gingen we vissen met drijvend brood, helaas zat er ook weleens een eend aan de hengel die omhoog ging in ipv omlaag.quote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet tegen excessief en/of onnodig geweld. Ik heb een keer iemand letterlijk een vijver ingetrapt omdat die persoon met een bowlie-katapult met scherpe dingen op een zwaan z'n kop zat te schieten.
Echt, voor zulke mensen zou ik zo voor euthanasie gaan pleiten.
dus jij vistte expres op eenden?quote:Op maandag 8 september 2008 14:25 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Sorry, vroeger gingen we vissen met drijvend brood, helaas zat er ook weleens een eend aan de hengel die omhoog ging in ipv omlaag.
quote:Op maandag 8 september 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja!
Mensen die optreden tegen zinloos geweld zijn imo altijd helden.
Beter een heldendood sterven dan als laffaard door het leven gaan.
Maar daarom stuurde hij mij met de kleine dus ook wegPrima, just checking. Met vuurwapengevaarlijke mensen ruzie maken zou je idd laf kunnen noemen. Je zou het ook 'niet extreem dom' kunnen noemen, maar ja, dat hangt meestal af van het uiteindelijke resultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je angst als excuus wilt gebruiken om idioten maar vrouwen in elkaar te laten slaan moet je dat vooral doen
jouw leven, jouw keuzes
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
Ja ja, ik had ook wel eens een eend in m'n visnet hangen. Dat zijn incidentjes die kunnen gebeuren en als je 't beestje daarna bevrijdt dan is er niks aan het handje.quote:Op maandag 8 september 2008 14:25 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Sorry, vroeger gingen we vissen met drijvend brood, helaas zat er ook weleens een eend aan de hengel die omhoog ging in ipv omlaag.
Nee karpers. Die kut eenden was bijkomstig vermaak, die knalde wel mooi uit de lucht als de liijn ineens strak stond.quote:Op maandag 8 september 2008 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij vistte expres op eenden?
dat.. maar de mensen die ernaar kijken en vooral niks doen vind ik eigenlijk even erg...quote:Op maandag 8 september 2008 14:31 schreef TheSorrow het volgende:
Wat een held die gast, fucking treurig zeg
heb je weer een of andere lolbroekquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef john88 het volgende:
Ik geef die kerel groot gelijk! In de koran (swt) zegt Mohammed (vrede zij met hem) ook dat de vrouw naar haar man dient te luisteren, en indien nodig de man een corrigerende tik mag uitdelen!
Ik ben bloedje serieus, het staat in de koran!quote:Op maandag 8 september 2008 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je weer een of andere lolbroek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 14:45 schreef john88 het volgende:
[..]
Ik ben bloedje serieus, het staat in de koran!
Het ken net zo goed gabber Jan zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 14:50 schreef TeenWolf het volgende:
Ik dacht eerst dat die man gabber Piet was
quote:Op maandag 8 september 2008 14:51 schreef Gummibeer79 het volgende:
GODVERDOMME
EN NIEMAND DIE WAT DOET!
En denk je nou echt dat zulke opmerkingen ook maar enig leven in dit hopenloze forum gaan toevoegen?quote:Op maandag 8 september 2008 14:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
![]()
Dit is inderdaad een kuttopic geworden.
Echt wel, maar het was al laat toen ik 'm aanmaakte en ik had de link ook weggehaald. Zie ik nu dat dit kuttopic nog actief is ookquote:
nou. sommigen blijven dus gewoon overeind staan...quote:
Ja maar hij heeft de kracht van zn vaderquote:Op maandag 8 september 2008 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou. sommigen blijven dus gewoon overeind staan...![]()
[ afbeelding ]
geef toe, je moest lachen?quote:Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft de kracht van zn vader
ik was zelfs zo laf geweest om deze strak van de coke staande man met behulp van een paar bijeen getrommelde mannen een krik op zijn kop te zetten. om zijn, volgens mij, even strakstaande vriendin te ontzetten.quote:Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef pisnicht het volgende:
Ik zal me er ook niet snel mee bemoeien zolang het geweld niet buitensporig is (lees; beetje trekken en duwen) maar die vent slaat haar gewoon vol in het gezicht en trapt met zijn volle vermogenDan had ik hem dus echt wel een rot trap onder zijn reet gegeven!
Hoe simpel om zoiets te verkondigen terwijl je naar zo'n filmpje kijkt.quote:Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef pisnicht het volgende:
Ik zal me er ook niet snel mee bemoeien zolang het geweld niet buitensporig is (lees; beetje trekken en duwen) maar die vent slaat haar gewoon vol in het gezicht en trapt met zijn volle vermogenDan had ik hem dus echt wel een rot trap onder zijn reet gegeven!
Je ken op de wachtlijst.quote:Op maandag 8 september 2008 17:20 schreef Lyzio het volgende:
Nekschot voor die kale klapjosti. Nee, eigenlijk niet. Vastbinden op een stoel en langzaam laten creperen.
En over een paar uur je moeder huilen nadat de politie bij haar aan de deur is gekomen zeker....quote:Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef pisnicht het volgende:
Jaquote:
ik heb nog een sparring partner nodig, bel me als je kunt.quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef Rondje het volgende:
Mijn ex sloeg me ook zo...
Daar ga je niet knock out van.
Heb wel ooit twee blauwe ogen gehad, heel hoofd vol builen, gekneusde armen, zo'n pijn in mijn zij dat ik moeite had met opstaan..
Ben ooit midden in een vol café tegen de grond geslagen, hardstikke druk en niemand zei iets.
(Niet knock-out dus, maar was wel gevloerd)
Na hoeveel jaar ben je bij hem weggegaan ?quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef Rondje het volgende:
Heb wel ooit twee blauwe ogen gehad, heel hoofd vol builen, gekneusde armen, zo'n pijn in mijn zij dat ik moeite had met opstaan..
Ben ooit midden in een vol café tegen de grond geslagen, hardstikke druk en niemand zei iets.
als je niet strak van de coke of drank staat lijkt het me vrij lastig om dit soort vechtpartijen zonder k.o te eindigen.quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef Rondje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effectquote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Ja inddquote:Op maandag 8 september 2008 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je niet strak van de coke of drank staat lijkt het me vrij lastig om dit soort vechtpartijen zonder k.o te eindigen.
Teveelquote:Op maandag 8 september 2008 18:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Na hoeveel jaar ben je bij hem weggegaan ?
nee zo gauw ga je niet knock outquote:Op maandag 8 september 2008 18:44 schreef Rondje het volgende:
[..]
Teveel
Maar zo gauw ga je niet knock out.
ALs ik knock out was gegaan, was ie misschien wel eerder opgehouden met slaan![]()
Op een gegeven moment weet je het wel en dan bescherm je je zo goed mogelijk.
Ik werd niet meer in mijn gezicht geslagen omdat ik op mijn knieën ging zitten met mijn armen om mijn hoofd.
Armen en rug helemaal blauw, dat wel, maar mijn gezicht was iig niet gehavend, dus kon ik gewoon gaan werken... Eigenlijk heel triest.
Als ik wel iets aan mijn gezicht had, verzon ik kutsmoesjes...
Gestruikeld over de hond en met mijn hoofd tegen de deurklink gekomen ofzo... Zo vergezocht, dat verzin je niet...
Ik heb meer dan eens zwart gezien voor mijn ogen, maar echt knockout ben ik nooit geweest.
Je kan kennelijk meer hebben dan je denkt.
Aangezien er van een sterretje een rondje wordt gemaakt is het idd een poepsnoepert.quote:Op maandag 8 september 2008 18:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Euh rondje, geslacht man?
Homostelletje?
Ja, was een feest van herkenning...quote:Op maandag 8 september 2008 18:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee zo gauw ga je niet knock outmaar je hebt het filmpje gezien?
als je hetzelfde pakslaag kreeg van je ex als deze vrouw, dan hulde voor je niet k.o gaan... ik waarschijnlijk wel, vandaar mijn verbazing.quote:Op maandag 8 september 2008 18:56 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja, was een feest van herkenning...
Ben vaak zat zo tegen mijn hoofd geslagen.
Ook zo uit het niets.
Maar vind het niet erg als je me niet gelooft hoor
Hij maakte het daarna altijd weer goed ?quote:Op maandag 8 september 2008 18:44 schreef Rondje het volgende:
[..]
Teveel
Maar zo gauw ga je niet knock out.
ALs ik knock out was gegaan, was ie misschien wel eerder opgehouden met slaan![]()
Op een gegeven moment weet je het wel en dan bescherm je je zo goed mogelijk.
Ik werd niet meer in mijn gezicht geslagen omdat ik op mijn knieën ging zitten met mijn armen om mijn hoofd.
Armen en rug helemaal blauw, dat wel, maar mijn gezicht was iig niet gehavend, dus kon ik gewoon gaan werken... Eigenlijk heel triest.
Als ik wel iets aan mijn gezicht had, verzon ik kutsmoesjes...
Gestruikeld over de hond en met mijn hoofd tegen de deurklink gekomen ofzo... Zo vergezocht, dat verzin je niet...
Ik heb meer dan eens zwart gezien voor mijn ogen, maar echt knockout ben ik nooit geweest.
Je kan kennelijk meer hebben dan je denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |