heb je weer een of andere lolbroekquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef john88 het volgende:
Ik geef die kerel groot gelijk! In de koran (swt) zegt Mohammed (vrede zij met hem) ook dat de vrouw naar haar man dient te luisteren, en indien nodig de man een corrigerende tik mag uitdelen!
Ik ben bloedje serieus, het staat in de koran!quote:Op maandag 8 september 2008 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je weer een of andere lolbroek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 14:45 schreef john88 het volgende:
[..]
Ik ben bloedje serieus, het staat in de koran!
Het ken net zo goed gabber Jan zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 14:50 schreef TeenWolf het volgende:
Ik dacht eerst dat die man gabber Piet was
quote:Op maandag 8 september 2008 14:51 schreef Gummibeer79 het volgende:
GODVERDOMME
EN NIEMAND DIE WAT DOET!
En denk je nou echt dat zulke opmerkingen ook maar enig leven in dit hopenloze forum gaan toevoegen?quote:Op maandag 8 september 2008 14:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
![]()
Dit is inderdaad een kuttopic geworden.
Echt wel, maar het was al laat toen ik 'm aanmaakte en ik had de link ook weggehaald. Zie ik nu dat dit kuttopic nog actief is ookquote:
nou. sommigen blijven dus gewoon overeind staan...quote:
Ja maar hij heeft de kracht van zn vaderquote:Op maandag 8 september 2008 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou. sommigen blijven dus gewoon overeind staan...![]()
[ afbeelding ]
geef toe, je moest lachen?quote:Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft de kracht van zn vader
ik was zelfs zo laf geweest om deze strak van de coke staande man met behulp van een paar bijeen getrommelde mannen een krik op zijn kop te zetten. om zijn, volgens mij, even strakstaande vriendin te ontzetten.quote:Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef pisnicht het volgende:
Ik zal me er ook niet snel mee bemoeien zolang het geweld niet buitensporig is (lees; beetje trekken en duwen) maar die vent slaat haar gewoon vol in het gezicht en trapt met zijn volle vermogenDan had ik hem dus echt wel een rot trap onder zijn reet gegeven!
Hoe simpel om zoiets te verkondigen terwijl je naar zo'n filmpje kijkt.quote:Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef pisnicht het volgende:
Ik zal me er ook niet snel mee bemoeien zolang het geweld niet buitensporig is (lees; beetje trekken en duwen) maar die vent slaat haar gewoon vol in het gezicht en trapt met zijn volle vermogenDan had ik hem dus echt wel een rot trap onder zijn reet gegeven!
Je ken op de wachtlijst.quote:Op maandag 8 september 2008 17:20 schreef Lyzio het volgende:
Nekschot voor die kale klapjosti. Nee, eigenlijk niet. Vastbinden op een stoel en langzaam laten creperen.
En over een paar uur je moeder huilen nadat de politie bij haar aan de deur is gekomen zeker....quote:Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef pisnicht het volgende:
Jaquote:
ik heb nog een sparring partner nodig, bel me als je kunt.quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef Rondje het volgende:
Mijn ex sloeg me ook zo...
Daar ga je niet knock out van.
Heb wel ooit twee blauwe ogen gehad, heel hoofd vol builen, gekneusde armen, zo'n pijn in mijn zij dat ik moeite had met opstaan..
Ben ooit midden in een vol café tegen de grond geslagen, hardstikke druk en niemand zei iets.
(Niet knock-out dus, maar was wel gevloerd)
Na hoeveel jaar ben je bij hem weggegaan ?quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef Rondje het volgende:
Heb wel ooit twee blauwe ogen gehad, heel hoofd vol builen, gekneusde armen, zo'n pijn in mijn zij dat ik moeite had met opstaan..
Ben ooit midden in een vol café tegen de grond geslagen, hardstikke druk en niemand zei iets.
als je niet strak van de coke of drank staat lijkt het me vrij lastig om dit soort vechtpartijen zonder k.o te eindigen.quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef Rondje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |