geef toe, je moest lachen?quote:Op maandag 8 september 2008 16:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft de kracht van zn vader
ik was zelfs zo laf geweest om deze strak van de coke staande man met behulp van een paar bijeen getrommelde mannen een krik op zijn kop te zetten. om zijn, volgens mij, even strakstaande vriendin te ontzetten.quote:Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef pisnicht het volgende:
Ik zal me er ook niet snel mee bemoeien zolang het geweld niet buitensporig is (lees; beetje trekken en duwen) maar die vent slaat haar gewoon vol in het gezicht en trapt met zijn volle vermogenDan had ik hem dus echt wel een rot trap onder zijn reet gegeven!
Hoe simpel om zoiets te verkondigen terwijl je naar zo'n filmpje kijkt.quote:Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef pisnicht het volgende:
Ik zal me er ook niet snel mee bemoeien zolang het geweld niet buitensporig is (lees; beetje trekken en duwen) maar die vent slaat haar gewoon vol in het gezicht en trapt met zijn volle vermogenDan had ik hem dus echt wel een rot trap onder zijn reet gegeven!
Je ken op de wachtlijst.quote:Op maandag 8 september 2008 17:20 schreef Lyzio het volgende:
Nekschot voor die kale klapjosti. Nee, eigenlijk niet. Vastbinden op een stoel en langzaam laten creperen.
En over een paar uur je moeder huilen nadat de politie bij haar aan de deur is gekomen zeker....quote:Op maandag 8 september 2008 17:06 schreef pisnicht het volgende:
Jaquote:
ik heb nog een sparring partner nodig, bel me als je kunt.quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef Rondje het volgende:
Mijn ex sloeg me ook zo...
Daar ga je niet knock out van.
Heb wel ooit twee blauwe ogen gehad, heel hoofd vol builen, gekneusde armen, zo'n pijn in mijn zij dat ik moeite had met opstaan..
Ben ooit midden in een vol café tegen de grond geslagen, hardstikke druk en niemand zei iets.
(Niet knock-out dus, maar was wel gevloerd)
Na hoeveel jaar ben je bij hem weggegaan ?quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef Rondje het volgende:
Heb wel ooit twee blauwe ogen gehad, heel hoofd vol builen, gekneusde armen, zo'n pijn in mijn zij dat ik moeite had met opstaan..
Ben ooit midden in een vol café tegen de grond geslagen, hardstikke druk en niemand zei iets.
als je niet strak van de coke of drank staat lijkt het me vrij lastig om dit soort vechtpartijen zonder k.o te eindigen.quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef Rondje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effectquote:Op maandag 8 september 2008 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik het meest schokkend vind is dat geen hond een poot uitsteekt. Er staan daar een aantal kerels die ook even samen die gozer even van die meid af konden halen.
Ja inddquote:Op maandag 8 september 2008 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je niet strak van de coke of drank staat lijkt het me vrij lastig om dit soort vechtpartijen zonder k.o te eindigen.
Teveelquote:Op maandag 8 september 2008 18:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Na hoeveel jaar ben je bij hem weggegaan ?
nee zo gauw ga je niet knock outquote:Op maandag 8 september 2008 18:44 schreef Rondje het volgende:
[..]
Teveel
Maar zo gauw ga je niet knock out.
ALs ik knock out was gegaan, was ie misschien wel eerder opgehouden met slaan![]()
Op een gegeven moment weet je het wel en dan bescherm je je zo goed mogelijk.
Ik werd niet meer in mijn gezicht geslagen omdat ik op mijn knieën ging zitten met mijn armen om mijn hoofd.
Armen en rug helemaal blauw, dat wel, maar mijn gezicht was iig niet gehavend, dus kon ik gewoon gaan werken... Eigenlijk heel triest.
Als ik wel iets aan mijn gezicht had, verzon ik kutsmoesjes...
Gestruikeld over de hond en met mijn hoofd tegen de deurklink gekomen ofzo... Zo vergezocht, dat verzin je niet...
Ik heb meer dan eens zwart gezien voor mijn ogen, maar echt knockout ben ik nooit geweest.
Je kan kennelijk meer hebben dan je denkt.
Aangezien er van een sterretje een rondje wordt gemaakt is het idd een poepsnoepert.quote:Op maandag 8 september 2008 18:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Euh rondje, geslacht man?
Homostelletje?
Ja, was een feest van herkenning...quote:Op maandag 8 september 2008 18:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee zo gauw ga je niet knock outmaar je hebt het filmpje gezien?
als je hetzelfde pakslaag kreeg van je ex als deze vrouw, dan hulde voor je niet k.o gaan... ik waarschijnlijk wel, vandaar mijn verbazing.quote:Op maandag 8 september 2008 18:56 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja, was een feest van herkenning...
Ben vaak zat zo tegen mijn hoofd geslagen.
Ook zo uit het niets.
Maar vind het niet erg als je me niet gelooft hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |